Nou ja, we maken het vanavond voor de zekerheid nog wel gezellig. En morgen nog een ovulatietest doen, kijken wat er gebeurd....
Ja daar zit ik nu wel aan te denken! Omdat ik ook wel lees dat een ovulatietest positief kan zijn bij zwangerschap. Alleen ben ik volgens mij dus pas 6dpo, dus vraag me af of een zwangerschapstest dan al iets kan zien.... verwarrend allemaal weer dit!
Gewoon doen! moet toch iemand de eerste roze zijn?’ Wie weet was je ei wel vroeger? Of de knaller is een laat ei. Oké, maak het maar gewoon gezellig vanavond.
Ik heb zo'n gevoel dat het deze ronde niet gelukt is... De vorige keer dat ik zwanger was had ik vanaf 4 dpo ontzettend zere borsten en enorm veel pukkels. Nu niet. Maar goed, hoeft nog niets te zeggen, maar toch...
Haha ja precies! Hebben jullie met knallende ovulatietesten ook dat de teststreep eerder verschijnt dan de controlestreep?
Ik had dat ook wel ja. 6dpo is vroeg.. maar als je een vroege innesteling hebt dan kan het best! Spannend!!
Goedenavond dames! Ik heb besloten (ook) morgen te gaan testen. Ik zit morgen 10 dpo, 6 dagen voor NOD... heb gelezen dat je met de kv2v5 vanaf die dag kunt gaan testen en ik houd het echt niet meer uit. M'n man wilde eigenlijk pas volgend weekend, maar ben bang dat ik het dan stiekem in m'n eentje zou gaan doen hahaha. Gelukkig vindt hij morgen ook prima En ik weet: als het negatief is, wil dat nog niets zeggen.. misschien maak ik dan gewoon niet zo snel HcG aan. Of het is gewoon niet gelukt.. maar als dat zo is dan is m'n lichaam schijnzwanger geloof ik, want heb veel symptomen: - rommelende buik / steekjes / hele tijd zeurend en trekkend gevoel - vrijdag veeg bruine afscheiding - nog steeds geen zere tepels, terwijl die normaal na ovulatie tot menstruatie heel pijnlijk zijn - grotere tepelhoven, zichtbare aders op m'n borsten en volgens m'n man ook grotere borsten (die was erg afgeleid door mij vandaag haha) - met vlagen beetje misselijk/ weeiig gevoel in buik - nattere afscheiding - obstipatie - zere bovenbenen We gaan het zien...
Alles in mij schreeuwt; je bent zwanger! Misschien dat ik er morgen een testje tegenaan gooi.. maar ik durf niet zo goed. Vorige zwangerschap ook zulke gevoelige borsten week voor nod. Maar toen kreeg ik krampen en bloedverlies op nod. Dus toen dacht ik; dit is niks. En losgelaten, week later dacht ik ineens, dit klopt niet; toch getest en ja zwanger. Helaas zat dit niet goed dus. Daarom ook angstig! @MissAVA oooh spannend! Het klinkt uit veelbelovend!
@MissAVA de Kruidvat 2v5 testen die zijn trouwens niet meer wat ze geweest zijn.... ook veel valse testen. Predictor geeft veel betere en betrouwbare strepen.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018 20 december (2) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 dit jaar, na 7 rondes + vmk vorig jaar 21 december (5) Nonaches, 28, 2e, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, 1e ronde na bbz. Blue lady, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sansaatje, 38jr, 2e kindje, ronde 5 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 22 december (6) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde 4 Lizzie88, 30 jaar, 3de kindje, ronde 3 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e na 2e miskraam) MissAVA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 SanvVW, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Esklessebes, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 december (2) BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 5 Loes33, 35jaar, 2e kindje, ronde 3 24 december (1) Khloe877, 31jaar, 3e kindje 25 december (3) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (mmm) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14(vervroegde overgang) 26 december (3) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, 3e ronde Hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos (1) Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ronde 1 na mk) Totaal: 23 Wachtbankje (15) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hallo meiden, ik heb mezelf hier uit de lijst gehaald. Naar alle waarschijnlijk heb ik nog geen eisprong gehad, en zal deze er voorlopig ook nog niet komen. Gezien mijn pcos verleden. Ik wens jullie allen een mooi einde van 2018 met veel positieve testen.
Even advies dames... Ik ben pas 3 dpo, maar sinds m'n eisprong zo enorm misselijk... Het gaat gewoon niet over. Wordt ook niet beter gedurende de dag. Ook sinds vandaag vreselijk sterk reukvermogen. Maar ik kan toch niet zo vroeg al dingen voelen? Dat is toch bizar?!