Heel blij voor ons. Volgens mij viel het kwartje nog niet helemaal. Het eerste wat ze zei was 'zie je nou wel dat we volgend jaar kerst een kleintje erbij hebben'. Haha
Oh geweldig, ik vond het toen ook heel speciaal om aan m'n ouders en zusje te vertellen. Geniet er van en probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. Wat een heerlijke afsluiter van dit jaar
Die heb ik nooit gebruikt. Ik heb de predictor gebruikt. Had vorige maand extra ingeslagen bij de op=op omdat ze daar 2 voor 5 euro zijn.
Jullie snappen nu wel dat mijn testdrang alleen maar sterker wordt he zo.. Bedankt Zijn er nog (stiekeme) testers morgen?
Dankjewel! Ik zei nog zo huilend 'ik had het nog zo speciaal willen zeggen' hahaha. Hormonen zullen we het maar noemen . Heb jij enig idee wanneer ik kan testen om de oploop goed te kunnen zien? Heb namelijk nog 1 early en 2 express liggen.
Volgens mij verdubbeld je hcg nu elke 48 uur, dus over 2 dagen is het beste. Maar omdat je nu een avondtest hebt gedaan zou je morgenochtend nog 1 kunnen doen en dan om de dag op hetzelfde tijdstip. Ochtendurine werkt het beste
Ik zou morgen overslaan aangezien je nu met avond urine positief hebt getest. Dan woensdag ochtend weer, liefst met dezelfde test. Verschillende testen geven verschillend resultaat, dus denk dat je de oploop dan niet goed kunt zien.
@Ezeltjestrikje gewoon even nieuwsgierig en voor ons, wanhopige wachtbankzitters fijn om te weten ; vanaf wanneer kreeg je symptomen en wat waren die??
Top! Dan ga ik dat eens proberen. Komt mooi uit dan tot nod. Daarna moet ik er dan maar echt aan geloven.
Uhm.. nou heel weinig. Bij de miskraam was ik al snel misselijk en juist heen puistjes. Vorige maand misselijk, geen puistjes en gevoelige borsten dus dacht dat het toen ook raak was, maar helaas. Deze maand heb ik af en toe steekjes gevoeld in mijn buik en daarbij gevoelige benen, alsof je heel veel hebt gelopen ondanks dat dat helemaal niet is. In vlagen héél moe, dus de ene dag kan ik zo s avonds in slaap vallen op de bank en een andere dag heb ik energie voor 10. Hmm en ik dacht dat het niks zou worden deze maand omdat ik dus wel 2 puistjes kreeg. Welke dag precies weet ik niet meer .
Hoi dames, mag ik er nog bij voor deze groep? 26e zou ik mijn 1e nod dag moeten hebben. Vorige woensdag mijn ovulatie. Momenteel zie ik mijn vriend alleen in weekenden dus alleen dan wordt er "geklust" . Heb nu al twee dagen pijn in onderbuik, zowel links als rechts en ben voor het eerst in tijden onwijs moe opeens. Of het ergens iets mee te maken heeft geen idee. Zowel verstand heb ik er allemaal nog niet van. Ik ben niet echt een actieve poster van mezelf mede door drukte maar lees met liefde met jullie verhalen mee, en hoop voor ieder natuurlijk op een positieve uitslag ❤️
Meeeeeiden!!!!!! Tot gister had ik eigenlijk amper ‘symptomen’, buiten dat dodelijk moe zijn dan! Tot ik gisteravond plots pukkels op mijn schouders ontdekte... heb ik NOOIT! Behalve tijdens mijn vorige zwangerschappen... En nu komt het... ik SCHAAM ME DOOD!!!!!! ten opzichte van alle meiden die ook donderdag gingen testen! Want kijk: (is het!!!????????)