NOD-lijst 20 t/m 26 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Muzieknootje86, 23 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik test om 19:00 vanavond en dan denk ik komende dagen ook eentje einde ochtend/begin middag.

2. hallo123456789

hallo123456789 Actief lid

4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    Houd er wel rekening mee dat de testen van de Action niet altijd heel duidelijk knallen. Ik gebruik de dipsticks van Zwanger&Kids en die kunnen goed knallen!
    Inderdaad niet met ochtendurine en van tevoren 2 uurtjes niks/weinig drinken. Elke dag op dezelfde tijd testen en bij (bijna)knallers evt. twee keer per dag testen.

Nonaches vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Maakt het nog uit of je overdag of 's avonds test? Zie mezelf nog niet op het werk naar de wc gaan met m'n testje :roflmao:

Kelsey vindt dit leuk.
  4. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Succes dames met het vinden van jullie ei:D als we aankomende maand niet zwanger zijn ga ik het ook een proberen denk ik:thumup:

5. Sansaatje

Kan ik ook niet op het werk, test op vrije dagen tweemaal en anders een keer om 19:00. Kunt het beste ergens tussen 10:00 en 20:00 testen geloof ik.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Maakt geloof ik niet heel veel uit, maar zou er dan aan het einde van de dag wel rekening mee houden en niet meer te veel drinken. Anders is je urine niet geconcentreerd genoeg.

7. hallo123456789

hallo123456789 Actief lid

4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    Hahaha nee dat is op het werk niet zo handig. Als ik tot 16:00 moet werken, dan stop ik om 14:30 met drinken en plassen op m'n werk, ben ik 16:30 thuis en kan ik meteen een testje doen. Is het maar meteen weer klaar. En op vrije dagen test ik dan rond dezelfde tijd.

Ik heb ook wel eens met m'n ochtendurine om 6:00 getest omdat ik die avond tot super laat de deur uit was. Ik heb dan liever dat dan helemaal geen test. ;)

8. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Deze ronde ga ik het doen zonder ovutesten... Wil proberen er toch iets minder mee bezig te zijn, ook omdat we nu bij de gyn lopen.
    Het gekke is, mn temp is nog nooit sinds het stoppen met de pil zó regelmatig geweest! Ik geloof het zelf bijna niet o_O

Bijgevoegde bestanden:

Sansaatje vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

Manlief gaf gisteren aan dat het nu al als een verplichting voelt. Kan het woord ovulatietest niet meer horen. Hebben jullie een tip hoe je het plichtmatige er af haalt? Hij weet heel goed hoe het werkt en ik test ook door maar het moet wel leuk blijven. Straks wordt t deze ronde niets omdat hij niet wil. :(

Nonaches vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    ;)
    Oeh dat is lastig... Misschien moet je het testen voor jezelf houden idd. En gewoon in je vruchtbare week een paar keer een leuk setje aantrekken en het voortouw nemen;)

meisjemeisje85 en Nonaches vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

Gelukkig hebben vrouwen ook meer zin in die week dus dat moet wel lukken. ;)

meisjemeisje85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik betrek bewust hem er niet in qua welke ronde, wanneer ovulatie etc.

Lizzie88 vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Dat is niet zo gek. Hier was het nooit een probleem tot deze ronde helaas.

14. Sansaatje

Onderste al positief? Nog niet begonnen met seks en nu onmogelijk omdat hij in het buitenland zit. Morgenavond zal hij toch echt aan de bak moeten. :)

Bijgevoegde bestanden:

meisjemeisje85 en Nonaches vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zie wel duidelijk een oploop inderdaad.. Misschien morgen nog even door testen en kijken of hij nog iets donkerder wordt...?

Sansaatje vindt dit leuk.
  16. Sansaatje

Test morgen sowieso nog wel twee keer! Daarna, na een hopelijk gezellige avond op het wachtbankje.

meisjemeisje85, Dicky34 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Even een vraagje... Ik heb gisteren sex gehad en meteen daarna wat rood/roze bloed verloren, vandaag heb ik wat bruine afscheiding. Wel vaker gehad, maar nooit de volgende dag die bruine afscheiding... Je zou zeggen dat dat uit de baarmoeder komt... Of is dit nog van de sex van gisteren?

18. Sansaatje

Oud bloed dat door de contactbloeding (zo noem je dat geloof ik?) mee is gekomen?

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen,
    Gisteravond had ik eggwhite cervixslijm, dus je zou verwachten dat ik toch wel een deze dagen positief testje zou krijgen.

meisjemeisje85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Dat denk ik wel! Bij mij is het ook sinds gisteren en zie oploop op nijn testen.

Lekker testen dus!

Nonaches en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina