@Magnolia29 balen zeg! Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hoeveel dagen was me cyclus nu langer?
Hier nog negatief. Wel wat meer afscheiding maar nog geen teken dat t er aan zit te komen. Mijn man was net heel duidelijk dat hij niets meer wil horen over testen. Helaas daardoor even geen gezelligheid vanavond.
Ik houd t ook maar stil. Hij had ook niet verwacht dat we al een half jaar verder zouden zijn (het valt nog mee, dat weet ik maar vorige keren was ik heel snel zwanger.) we hebben toch nog gezelligheid gehad gelukkig.
Hier houd ik het sowieso stil haha. Mijn man wordt gek anders Zijn er nog mensen die hebben getest? Volgens mij zitten enkele dames nog op wachtbankje.
Mijn man zegt elke keer als ik begin te praten over kwaaltjes en testdrang enz dat ik het maar moet delen of vragen aan de zwangerschaps(v) agina zoals hij het noemt. Maar wij zijn al +2 jaar bezig dus hij is klaar met alle zwangerschaps gerelateerde dingen
Zwangerschapsvagina. Kan het me voor de mannen wel voorstellen. Het is tóch anders.. Die van mij zegt steeds als ik met die testen bezig ben, ben geen dekhengst
Have fun ! Met mij gaat het prima! Begin langzaam aan het idee te wennen dat ik echt zwanger ben. Heb gelukkig nog weinig kwaaltjes, hopen dat dat zo blijft!
Hier nog steeds negatieve testen. Beetje zonde ook van die Clearblue. Wel veel meer rekbare afscheiding dus het zal er toch wel eens aankomen?! Waarschijnlijk nu in eens een cyclus van 28 dagen.
Toch maar goed dat je nog had doorgetest met de ovulatie testen hé! . Je ei was later dan gedacht toch? Wen he vast snel aan.... het zwanger zijn