Cd 11 en Sensitest gewone testen en de Clearblue, de paarse variant. Ik ben uitgegaan van 26 dagen omdat dat steeds mijn cyclusduur was afgelopen maanden. Ik test nog wel door en we maken het om de dag gezellig.
Gezellig maken is sowieso nooit verkeerd . Hopelijk snel een positieve test! Worden ze al wel wat donkerder? Ik heb echt flink last van ovu pijn! Hopelijk springt 'ie snel! Hebben jullie leuke plannen met O&N?
Vorige ronde heb ik ze opgeplakt en nu bij negatief weggegooid. Kan ze niet vergelijken dus. We gaan het zien, komt vast een positieve test! Wij zijn gewoon thuis morgen, geen oppas dus lekker samen series kijken en naar het vuurwerk kijken. Jij?
Nou zeker goed van dat doortesten inderdaad! Mijn ei was 5 dagen later dan ik dacht! Hadden ook al een paar dagen niet meer gedaan, tot die knaller! Toen nog even vlug 2 dagen gezellig gemaakt, haha, heeft gewerkt dus
Lekker met vrienden drankjes doen, vuurwerk en eten. Mijn ei wordt verwacht op 2-1, dus moet ook flink aan de bak haha. Heb wat ovupijn, mega hoog libido, vandaag hoofdpijn gehad. Dus naar verwachting is mijn ei onderweg. Jullie nog plannen?
Gezellig!!! Wij krijgen vrienden op bezoek. Die hebben een baby van 4 weken. Gaan gezellig samen eten, waarschijnlijk een spelletje doen oid, en wijn! Champagne! Op naar een mooi 2019...
Oh meiden.. wat is dat zwanger worden toch zo simpel en zo ingewikkeld tegelijk Ik ben nog steeds niet ongesteld, zit nu 9 dagen overtijd. Als m'n ei idd een week later was - want dat gevoel heb ik - dus nu 2 dagen overtijd. Alle testen tot nu toe hartstikke wit, tot vanochtend.. Was zo gefrustreerd dat ik er toch nog maar een kv2v5 tegenaan heb gegooid, en daar lijkt opeens een streepje op te staan. Een tuurstreep uit het boekje, want moet de test echt tegen het licht houden, maar m'n man ziet het ook en die is een stuk nuchterder dan ik, haha.. Ik hoop zo dat ik me niks in m'n hoofd haal! Word die onzekerheid wel beu: eerst heel hard gehoopt dat ik zwanger zou zijn en ook echt alle symptomen gehad die je kunt bedenken.. vervolgens accepteren dat het niet zo is en elke dag hopen dat die duivels nou eens komen, want dan kun je tenminste weer door.. en dan nu opeens weer dit.. Eén grote mindfuck haha!
Ik lees ook nog steeds mee hier, en blijf dan ook nog kletsen als jullie hier blijven .. Ik ga deze maand ook beginnen met ovu testen! Spannend en ben ook wel heel benieuwd of mijn ei nu ook daadwerkelijk tegelijk is met de pijn die ik elke maand voel.
Oooh wat spannend! Ben wel benieuwd naar je test!!! Misschien ff predictor doen? Die zijn duidelijker!
@Rian89: Thanks voor de tip, heb 'm gelijk in huis gehaald.. @Sansaatje: Zie foto Heb de foto wel pas een paar uur erna gemaakt
Ik zie hem! Maar als je 2 dagen overtijd bent vind ik hem wel licht. Misschien dat je ei nóg later was?? Zou de predictor direct doen!
Ik ben begonnen met ovutesten. Volgens ff zou ik mijn ei al hebben gehad op cd 10... Uhmmm.... Sowieso temperatuur ik niet secuur, maar is mijn temp wel op het niveau van na mijn eisprong.
@Rian89: Heb je subtiele tip opgevolgd, en ja hoor.. die lijn is duidelijker! Nog steeds licht (en slecht te zien op de foto), maar er is een streep! Kan het nog niet geloven.. geloof dat het nog ff moet landen.. Dat 'ie licht is voor 2 dagen overtijd maak ik me niet zo'n zorgen om. Er zijn vrouwen die heel vroeg positief testen, en ook die pas heel laat een positieve test hebben. Als'ie vanaf nu maar oploopt