Gisteren geen gezelligheid ivm ziekte. Hopelijk vanavond en aders moet de keer van oudejaarsavond genoeg zijn.
@Sansaatje: Ooh, vervelend!! Is je piek nu voorbij? Heb de test van vanochtend even bijgevoegd (bovenste is maandag, onderste vandaag). Het is geen knaller, maar wel een mooie oploop
Hier nog steeds een hele hoge temp voor mijn na ei doen.. Testje gewaagd maar helaas negatief maar is nog vroeg 8dpo
Allerbeste wensen meiden. Ik heb eipijn, dus denk dat hij vandaag gaat springen. Helaas 2 dagen niet geklust. Man was te beroerd. Dus hoop vandaag nog gaat lukken en morgen. Dan gaat wachtbankje voor mij starten. Op naar goede maand meiden! @MissAVA , mooie oploop meid! Gefelciteerd. Ik zeg op ROZEEEE!
@MissAVA Ja mooie oploop hoor, top! Heb je jezelf al even op roze gezet? @Sansaatje He balen, hoop dat het vanavond nog lukt @Nonaches beterschap voor je man! Hoop ook voor jou dat het vanavond nog lukt haha. @wennepen80 Oh spannend hoor! 8dpo is idd vroeg. Nu proberen om jezelf wat te beheersen voor je weer gaat testen
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018 20 december (2) Muzieknootje86, 32 jaar, 1e kindje, ronde 7 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 dit jaar, na 7 rondes + vmk vorig jaar 21 december (5) Nonaches, 28, 2e, ronde 2 Rian89, 29, 3e kindje, ronde 1 na bbz Blue lady, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 Sansaatje, 38jr, 2e kindje, ronde 5 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 22 december (6) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde 4 Lizzie88, 30 jaar, 3de kindje, ronde 3 Fitgirl82, 36 jaar, 1e kindje, ronde 15 (1e na 2e miskraam) MissAVA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 SanvVW, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Esklessebes, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 december (1) BJlover, 39 jaar, 4e kindje, ronde 5 24 december (1) Khloe877, 31jaar, 3e kindje 25 december (2) Nina Sanders, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 (mmm) Poetie85, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 26 december (5) Kelsey, 32 jaar, 3e kindje, 3e ronde Hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Magnolia29, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Loes33, 35 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wennepen80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 14(vervroegde overgang) Datumloos (1) Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 3 (ronde 1 na mk) Totaal: 23 Wachtbankje (7) Ongesteld (6) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Moeten we anders even een nieuwe lijst maken met iedereen die nog door wil kletsen in dit lijstje....?
Is wel handig. Misschien bovenaan de Nod en eronder de uitgerekende datum voor de dames die mee kletsen en al roze zijn?
Hij is mooi opgelopen!! Denk wel dat je ei later is geweest dan je denkt en je minder ver bent. Had je ovu testen gebruikt?
Goed idee van de lijst aanpassen! Kan iemand dat? Ik geloof dat ik nu op ronde 6 zit en 14 of 15 of 16/01 mijn nod heb. Ik zet mezelf morgen op het wachtbankje!
Ik had m'n ei rond 7 dec moeten hebben en echt heel vaak gezellig gemaakt en er hard aan gewerkt, maar heb toen geen lh-piek kunnen ontdekken.. De week erna hadden we wat minder zin, dus maar één keer geklust op de 16e.. toen begonnen ook m'n tepels op te spelen (doen ze altijd rond eisprong). Denk dat er toen in één keer raak geschoten is haha.. Dus denk idd ook dat ik minder ver ben, maar totdat een echo uitwijst dat het anders is houd ik gewoon even de standaard rekenmethode aan.
Ziet er goed uit hoor! Goed idee van de lijst! Ik zie dat ik mezelf nog niet eens op roze had gezet! Haha. Mij lukt het alleen niet om een nieuwe te maken, ik lees op mn telefoon en heb even geen laptop/computer thuis (gecrasht).
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door! Zwanger (6): Blue lady Ezeltjestrikje Lizzie88 MissAVA SanvVW Esklessebes Naam/NOD: 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2
Haha ja het is gelukt, vanochtend ook even, alleen geen zaadlozing door de postbode.... Maar denk dat wachtbankje wel is begonnen voor mij. Nod = 16-1