In voorvocht zit ook wat zaadcellen. Stomme postbode. Ik tel vandaag 1 dpo. Gisterenavond nog even goed gezellig gemaakt en nu ook geen positieve testen meer en nattigheid ook weg. Now we play the waiting game.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door! Zwanger (6): Blue lady Ezeltjestrikje Lizzie88 MissAVA SanvVW Esklessebes Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2
Hier dames bekend met een zwaar, drukkend gevoel rond je baarmoeder rond eisprong? Ook wat steken aan de zijkant onderbuik maar positieve test is al meer dan 48 uur geleden, de Clear Blue dan (01/01 om 10:30). Ik ben nu weer zo aan het twijfelen. Sensitest testen waren 01/01 om 14:00 positief. Net nog eentje gedaan en die is negatief. Straks springt mijn ei gewoon pas met 48 uur. Al lees ik ook wel eens 24 tot 36 uur na eerste piek. Iemand duidelijkheid?!
Lees ook nog steeds mee Ik heb ook eens gehoord dat je na de ovulatie pijn kan hebben. En daarbij als jij smiddags 1-1 een positieve test had was hij dat misschien savonds ook nog en dan 48u erbij dan had ie natuurlijk nog kunnen springen
(QUOTE="esklessebes, post: 22054295, member: 84350"]Lees ook nog steeds mee Ik heb ook eens gehoord dat je na de ovulatie pijn kan hebben. En daarbij als jij smiddags 1-1 een positieve test had was hij dat misschien savonds ook nog en dan 48u erbij dan had ie natuurlijk nog kunnen springen[/QUOTE] Ik had 01/01 ook nog om 19:00 geest maar die vind ik lichter. Zie bijlage. Wat denk jij/jullie?
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door! Zwanger (6): Blue lady Ezeltjestrikje Lizzie88 MissAVA SanvVW Esklessebes Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2
Hier laatste 3 ovutesten gebruikt allemaal Rond zelfde tijdstip Denk dat ik wel Op wachtbankje zit. Hoop dat ik genoeg heb gedaan....
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door tot iedereen op roze! Zwanger (6): Blue lady, kindje nr ... uitgerekende datum: Ezeltjestrikje, kindje nr ... uitgerekende datum: Lizzie88, kindje nr 3 uitgerekende datum: MissAVA, kindje nr ... uitgerekende datum: SanvVW, kindje nr ... uitgerekende datum: Esklessebes, kindje nr ... uitgerekende datum: Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) Nonaches, 2e kindje, ronde 3 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 10 Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door tot iedereen op roze! Zwanger (6): Blue lady, kindje nr ... uitgerekende datum: Ezeltjestrikje, kindje nr ... uitgerekende datum: Lizzie88, kindje nr 3 uitgerekende datum: MissAVA, kindje nr ... uitgerekende datum: SanvVW, kindje nr ... uitgerekende datum: Esklessebes, kindje nr ... uitgerekende datum: Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) Nonaches, 2e kindje, ronde 3 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 10 Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door tot iedereen op roze! Zwanger (6): Blue lady, kindje nr ... uitgerekende datum: Ezeltjestrikje, kindje nr ... uitgerekende datum: Lizzie88, kindje nr 3 uitgerekende datum: MissAVA, kindje nr ... uitgerekende datum: SanvVW, kindje nr ... uitgerekende datum: Esklessebes, kindje nr ... uitgerekende datum: Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 15 januari: Sansaatje, 2e kindje, ronde 6 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) Nonaches, 2e kindje, ronde 3 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 10 Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door tot iedereen op roze! Zwanger (6): Blue lady, kindje nr ... uitgerekende datum: Ezeltjestrikje, kindje nr ... uitgerekende datum: Lizzie88, kindje nr 3 uitgerekende datum: MissAVA, kindje nr ... uitgerekende datum: SanvVW, kindje nr ... uitgerekende datum: Esklessebes, kindje nr ... uitgerekende datum: Naam/NOD: 8 januari: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 15 januari: Sansaatje, 2e kindje, ronde 6 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) Nonaches, 2e kindje, ronde 3 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2 Totaal: 10 Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (6) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Ik twijfel over mijn NOD. Verwacht dat mijn eisprong de 31e was. Dus dan zou mn NOD denk ik wat eerder zijn, de 15e, maar vorige ronde werd ik ook 2 dagen eerder ongesteld, dus misschien zelfs de 13e. Ach de tijd zal het leren.... Over tijd gesproken... kan iemand hem vooruit zetten?
Ik heb ook drie data dus heb de middelste maar gekozen. Tijd doorspoelen zou ik ook wel willen! We slepen elkaar er wel weer doorheen hier.