Ik las laatst mijn berichten van mijn eerste zwangerschap terug om te kijken wat ik voelde, ook helemaal niks Dus geen bloed is moed! Wanneer ga je testen?
Net getest maar nog steeds negatief. Temp wel weer gestegen dus ook goed teken. Misselijk wakker geworden
Bij de eerste kon het me allemaal niet snel genoeg gaan qua ontwikkeling. Bij mn 2e denk ik, stop de tijd. Bijf klein! Vast ook niet herkenbaar? . Heb sinds gister een zeurderig/spierpijn achtergevoel links onderin, waar mn eileider verwijderd is. Heel vervelend.
Veel te hard. 26 januari gaan we al naar een open dag van de middelbare school. Hij zit nog wel in groep 7, maar zijn zoveel scholen
Ik ook 2 dpo. Duurt laaaaaaang! Dat worden vast veel berichten hier komende weken. Hehe. Wel fijn om elkaar er doorheen te slepen.
Blijf het leuk vinden dat we hier ook nog kletsen, ondanks dat we nu allemaal andere NOD' s hebben! Hoop dat er snel een paar zwangeren bij mogen komen ❤.
Hoe is het vandaag met je? Nog last van kwaaltjes? Nog getest? Ohoh, ik ben echt niet nieuwsgierig hoor!