Hier toch getest na het werk, 8 of 9 dpo en met middagurine na een sloten water en thee maar wel een predictor en hartstikke negatief. Zelfs als ik m bewerk in de app zie ik niets. Dat icm buikpijn is het voor mijn gevoel wel over deze ronde. Zou ik toch te vroeg zijn? Ik durf geen hoop meer te hebben en twijfel ook steeds meer vanwege mijn leeftijd. Sorry dames, zit er een beetje doorheen en met manlief kan ik er niet over praten, mannen zijn toch afstandelijker wat dit aangaat. Ik zal de testen toevoegen als bijlage maar ik zie helemaal niets.
Ohh nee meid, wat een teleurstelling je kan er hier altijd over praten. Vrouwen begrijpen elkaar daarin toch beter. Het zou natuurlijk kunnen dat je urine niet geconcentreerd genoeg was en nog iets te vroeg bent.. ik hoop voor je dat het alsnog positief wordt!
Aahh, gooi het er hier maar lekker uit! 8-9 dpo is wel echt heel vroeg! Dan moet je maar net een vroege innesteling hebben. Dus ja het kan zeker nog. Je zit nog niet op je NOD!
Al moet ik zeggen dat ik me ook rot voel! Die lichte streepjes op die dipsticks... Zou vandaag 11dpo zijn, had gehoopt meer te zien. ik had dan al lang een duidelijkere streep moeten hebben tóch?!
Het helpt om er met vrouwen over te praten ja, mannen doen hun dong en horen dan vanzelf wel een keer iets over een positieve test maar voor ons is het zo anders. Je let op alles in je lijf ook al neem je jezelf voor dit niet te doen en het is steeds een teleurstelling als het niet lukt. Dank je wel!
@Sansaatje Ik snap je gevoel! Maar 8 dpo is echt heel vroeg, zeker met middag urine. Ik zou, hoe moeilijk ook, nog even 2 dagen wachten en dan in de ochtend testen. Geef de hoop niet op, het kan echt nog!!! @Rian89 Wat voor streepjes heb je dan? Kun je ook een late eisprong hebben gehad en minder ver zijn dan je denkt? Zou je eventueel bloed kunnen laten prikken om je hcg te meten? Wat onzeker voor jullie, bah! Hoop dat je testen snel oplopen!!
@Nonaches gefeliciteerd! En spannend! @Rian89 wat een onzekerheid... ik kan me voorstellen dat je hier bang van wordt.. hopelijk ligt het aan de testjes... @Sansaatje geef nog niet op.. ik heb ook te vroeg getest en een spierwitte test gehad.. met een predictor early. 3 dagen later toch lichtpositief en nu alweer bijna 7 weken.. het kan echt! Late innesteling, je ei toch een dagje later misschien. 8a9 dpo is echt heel vroeg! Ik duim voor je!
Ik denk dat ik wel op roze durf... Ik ga 16-1 nog keer testen en 20-1 voor de oploop. Als die goed is doe ik die clearblue en dan gaan we vertellen.
NOD 20 DECEMBER T/M 26 DECEMBER 2018: We gaan door tot iedereen op roze! Zwanger (7): Blue lady, kindje nr ... uitgerekende datum: Ezeltjestrikje, kindje nr ... uitgerekende datum: Lizzie88, kindje nr 3 uitgerekende datum: MissAVA, kindje nr ... uitgerekende datum: SanvVW, kindje nr 3, 2 september 2019 Esklessebes, kindje nr ... uitgerekende datum: Nonaches, 2e kindje, 25 september 2019 Naam/NOD: 15 januari: Sansaatje, 2e kindje, ronde 6 16 januari: Rian89, 3e kindje, ronde 2 (na bbz) BJlover, 4e kindje, ronde 6 19 januari: Meisjemeisje85, 2e kindje, ronde 4 20 januari: hallo123456789, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 21 januari: Ilona0, 36 jaar, 2e kindje, ronde 13 23 januari: Kelsey, 3e kindje, 4e ronde 25 januari: Magnolia29, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: Wennepen80, 2e kindje, ronde 14 (vervroegde overgang) Totaal: 16 Wachtbankje (9) Ongesteld (0) Zwanger (7) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Datumloos (1) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.