NOD-lijst 20 t/m 26 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Muzieknootje86, 23 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik weet niet goed of ik al mag aansluiten.
    Zoals je wel weet, had ik woensdagochtend een smiley van CB (volgens CB moet je dan binnen 48u klussen). Gisteren had ik echte knallers met sensitest (gevoelig) en KV.
    We hebben zowel woensdag als gisteren geklust.
    Moeten we vanavond ook nog eens klussen, denk je?
    Ik denk (volgens wat ik op internet lees) dat ergens vandaag mij eisprong is, dus dan mag ik vanaf morgen pas op de wachtbank?
    #verward
    #ikwilernietzomeebezigzijnmaarhetissterkerdanmezelf
    :p

Rian89 en Nonaches vinden dit leuk.
  2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Zou nog avondje klussen baat het niet, schaadt het niet :p

Bijna wachtbankje dan. Dan is je nod ook later :eek: ik herken je gevoel. Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn, maar lukt gewoon niet :rolleyes:

Lizzie88 vindt dit leuk.
  3. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Als mijn ovutesten vandaag 'omlaag gaan' (als de streepjes lichter worden), mag ik er volgens sensitest vanuit gaan dat mijn ovulatie vandaag is. Dan is mijn NOD zaterdag, 22/12. Als ze morgen pas omlaag gaan, is mijn NOD zondag, 23/12. Denk ik!!?? o_O
    Ik weet niet of het vanavond lukt om te klussen. Vriendlief heeft gisteren een zware crossfitsessie gehad (= een enorm zware sport, die ik zelf ook doe, maar vanwege een blessure aan mijn voet even wat minder intensief doe) en heeft vandaag heel stramme spieren. Eigenlijk was ie gister al enorm 'ooeeh en aaah', maar ik heb mijn 'sinterklaascadeautje' toch maar opgeëist ;)
    Dus vandaag zal ik, als ik hem al kan 'overtuigen', het werk moeten doen (wat dan weer geen bevorderlijke positie is?) :p
    Oh boy... fastforward naar over 2 weken graag!

Ohja: jij hebt vorige ronde je ongi ook al op 9 DPO gehad he? Ben jij er nu ook zo 'bang' voor? :eek::oops:

meisjemeisje85 en Nonaches vinden dit leuk.
  4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ja inderdaad ook al super snel, gister begon mijn buik alweer te rommelen, dus ben er bang voor ja. Weet alleen niet wanneer mijn ei nu is geweest. Ovu test was 5-12 om 10 uur knaller, 16 uur niet meer. En op die avond was cervixslijm ook anders. Dus denk dat ik hem hou op 5-12, dus nu 2dpo dan?

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Beetje extra sporten kan niks geen kwaad ;).

Weten jullie mannen dat jullie er zo mee bezig zijn? Die van mij vond het al zo vervelend dat ik ovu testen ging gebruiken, en dat ie dan 'moet vind hij maar niks....
    Maargoed, uiteindelijk gaat hij er wel in mee :roflmao:

Nonaches vindt dit leuk.
  6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Die van mij laat ik er buiten, bij de vorige keer raakte hij helemaal gestrest.

7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik weet nog steeds niet wanneer ik op het wachtbankje kan! Test nog donker. Zal straks nog een gewone doen. Voel wel dat trekkende gevoel maar minder erg dan andere maanden. Afgelopen week ook die groeipijn gevoeld dus ik hoop wel dat ik een eisprong heb/krijg. Las dat na LH piek niet per se een eisprong hoeft te volgen. Ik heb geen afscheiding meer. Onduidelijkheid dus. :confused:

Nonaches vindt dit leuk.
  8. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Mijn vriend heeft vanaf we het idee 'samen een kindje' goed vonden gezegd dat ie er niks van wilde weten.
    Hij weet dus NIKS van ovutesten, eisprongen,... (zou ook niet goed zijn, want als het 'moet' lukt het hem niet)

Nonaches vindt dit leuk.
  9. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik heb net nogmaals getest en hij is weer licht negatief! :)
    Heb vanochtend naar Sensitest gebeld omdat ik die onzekerheid beu was.
    Je moet beginnen tellen vanaf je eerste knaltest zeiden ze daar. Als je op die dag en de dag nadien klust, maak je het meeste kans (en eigenlijk ook de dag voor je knaltest, zei ie).

Nonaches vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

Wat goed dat je dan gewoon belt! Daar zou ik niet opkomen. :$

Net een gewone gedaan dus zal zo even kijken wat die zegt. Ga maar uit van het positieve dus een eisprong.

Vanavond nog maar even klussen, weekend werken en dan heb ik denk ik geen zin. Merk al dat ik minder zin heb, gisteren al. Voelt toch wel als een verplichting. :(

11. Sansaatje

Zie foto; bovenste is de extra gevoelige en onderste een gewone. De gewone is negatief!? Ga dan maar uit van eisprong vandaag want dan tel ik van af de knaller van gisteren 13:00.

Bijgevoegde bestanden:

12. Sansaatje

In de upload dus links gevoelige en rechts gewone. :)

Zal ik dan op het wachtbankje kunnen? :) wanneer tel je eigenlijk?

Nonaches vindt dit leuk.
  13. SanvVW

SanvVW Actief lid

2 dec 2018
    307
    318
    63
    Vrouw
    Mijn man zei woensdagavond: ben je vruchtbaar ofzo? We hebben de afgelopen week vaker seks gehad dan normaal in een 2/3 weken het valt hem wel op dus.. 'normaal' is het gemiddeld 1 keer per week, nu toch wel om de dag, 2 dagen.. maar ik heb ook ECHT meer zin nu ik geen spiraal meer heb..

Ik verwacht eigenlijk vandaag of morgen mn ei, maar ik voel/ merk nog niks aan krampjes/ afscheiding, terwijl ik normaal gesproken mn eisprong altijd voel. Nog ff afwachten dus.

14. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik reken zo:
    Dag na knal ovutest = ovulatie (dus op de dag dat bij mij de testen weer stilletjesaan negatief worden). De dag daarna is dan 1DPO.
    In principe is je NOD op 15 DPO (denk ik?) :)

Volgens mij lopen we gelijk:
    Vandaag ovulatie, morgen 1DPO, zaterdag 22/12 = NOD (15DPO)

(Correct me if I'm wrong ;) )

Nonaches vindt dit leuk.
  15. Sansaatje

16. Sansaatje

Oeps. We lopen inderdaad gelijk! Dan moet ik twee plekjes opschuiven on de lijst ;)

Lizzie88 en Nonaches vinden dit leuk.
  17. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Haha dat zei die van mij ook! Spiraal is killing voor libido

Lizzie88 vindt dit leuk.
  18. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Leuk om zo weer met jullie mee te lezen en te bedenken dat we allemaal niet alleen zijn in dit schuitje :)

Ik zit hier een beetje met m'n ziel onder m'n arm.. Ik zou volgens m'n app vandaag m'n ei moeten hebben maar m'n ovulatietesten blijven echter witter dan wit. Ik ben vroeg begonnen met testen omdat ik niet precies weet wanneer m'n ei komt en ik gewoon zeker wilde weten dat hij niet heel vroeg zou zijn en ik 'm daardoor zou missen. Normaal zou je 1-2 dagen voor je ei positief moeten testen, maar hier dus echt niks.. niet eens een licht lijntje. Wel had ik van de week cervixslijm en beginnen m'n tepels alweer wat gevoeliger te worden (die doen tweede helft van m'n cyclus altijd veel pijn), dus ik snap er echt niks van :( Ik test deze week twee keer per dag omdat ik ook weet dat de lh-piek bij sommige vrouwen maar kort is en je 'm dus kunt missen als je maar eenmaal per dag test.. Iemand ervaring hiermee? Zou ik gewoon heel weinig lh aanmaken? Maar als dat zo is dan twijfel ik of ik überhaupt wel een ei heb.. word wel gewoon ongesteld iedere maand en m'n cyclus is regelmatig.. Ik test nog maar even door, maar vind het wel vervelend worden zo..

19. Sansaatje

Misschien een verlate ovulatie? Heb je eerder ovulatietesten gebruikt en gaven deze wel resultaat? Misschien eens extra gevoelige testen proberen, wie weet maak je weinig LH aan en pikt een gewone test m niet op? Alle andere signalen klinken wel als die die bij een aanstaande ovulatie horen. Volgens mij menstrueer je enkel als je ook een eisprong hebt gehad.

Ik zou gewoon doortesten en ik las dat je je piek het beste tussen 11 en 15 kunt waarnemen. Pin me er niet op vast, ik test altijd ook om 19 en dan vond ik m ook gewoon.

20. MissAVA

MissAVA Lid

9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Nee, nog nooit eerder gevonden (dan zou ik wat geruster zijn denk ik haha).Ik test meestal rond 1 uur en begin van de avond dus nog een keer.. heb het vanochtend ook een keer met ochtendurine geprobeerd, maar het mocht allemaal niet baten.

Hoop dat ik vanavond/morgen wel iets ga zien want ik voel inderdaad wel dat m'n lichaam ergens mee bezig is: vandaag beetje menstruatie-gevoel en last van m'n onderrug. Heb ook wel gelezen dat die ovulatietesten bij sommige vrouwen gewoon niet goed werken, maar dat ze wel gewoon zwanger raken. Misschien ben ik er daar één van haha.. Ik test iig nog eventjes door :)

Deel Deze Pagina