Bij cyclus can 28 moet je beginnen vanaf dag 6 volgens mij. Maar bij vruchtbaar slijm komt je ei nog. Dus zal wel later komen. Blijven testen dus
Ik ben moe... En ik kan geen riem meer om Drukt te hard op m'n buik, voelt echt heel vervelend! Verder heel blij en gelukkig ❤
Gelukkig! Ja herken het gevoel, vanaf vandaag ook weer misselijk enzo...was vorige week geheel weg, dus dacht top. Maar het begint weer As vrijdag naar dokter heb jij al Vk gepland ?
Ja heb gebeld, we hebben 25 februari intake en eerste echo. Dan ben ik 8 weken. Bij dochter had ik pas met 11 wk een echo dus ik vind dit al snel haha.
Hier gaat het ook goed! Heeeel erg moe, elke avond erg vroeg naar bed, maar verder mag ik niet klagen. Buik en borsten groeien goed Afgelopen maandag een echo gehad en dat zag er allemaal mooi uit. Kloppend hartje, waarschijnlijk een paar dagen korter dan ik zelf dacht, maar daar had ik al rekening mee gehouden. 12 feb termijnecho!
Haha en voor mij lijkt het allemaal zo langzaam te gaan Volgens de berekening van de VK ben ik nu 8,3 weken, maar heb mn banner nog niet aangepast. Kan bij de termijnecho zo weer anders zijn..
Haha ja dat geloof ik. Als je er in zit duurt het zo lang! Maar ik dacht echt even, oh wow is die positieve test alweer zolang geleden?
Oké, ik was echt te ongeduldig.... excuses . Mijn cyclus is gewoon nog een beetje van slag na de bbz. Verwacht vanmiddag/vanavond echt een knaller!
Zit er wel aan te komen ja! Hier net een leeg rondje bij de cb, nog te vroeg maar kon me niet bedwingen, rest van huis nog op 1 oor dus even rustig de tijd... test vanmiddag en vanavond met de Z&K.
Wat gaat dat snel! Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. De eerste keer dat hartje horen is zo’n fantastisch moment.
In bijlage mijn testen tot nu toe. Onderste (rechts hier) van vanavond 19:00. Piek komt er aan denk ik?!