@Marloes90 het lijkt erop dat het streepje niet helemaal doorloopt op de foto. Hopelijk heb je morgen een duidelijke 2e streep! @SjH Mijn temperatuur ging ook alle kanten op, maar ik was toch echt zwanger van mijn 1e zoon. Zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop. Gefeliciteerd @Liefkleinkindje!
Bij mij is daling meestal binnen een dag ongesteld, maar heb meestal 2 dagen van tevoren al wat roze-/bruinverlies en dan heb ik niet gehad. We wachten maar af maar ga uit van niks deze maand.
hoi meiden nou ik ben benieuwd nu een jaar bezig en 1 keer een miskraam gehad helaas. nu flink al maanden aan het temperaturen en sinds deze maand eigenlijk alles loslaten. vandaag of morgen mijn nod. wat vinden jullie van mijn kaartje?
ja ik ben echt zo benieuwd, dit is de eerste maand van al die maanden dat deze er zo uit ziet. heb heel af en toe krampen maar verder heb ik helemaal nergens last van. hoop het zo.
Hier begint de spanning ook langzaam toe te nemen. Vandaag 8/9 DPO en tot vandaag eigenlijk best relaxed eronder. Wilde in elk geval tot zondag (11 DPO) wachten met testen, maar net in een opwelling toch een testje gedaan. Nog niks te zien (natuurlijk). Iemand nog tips voor een beetje afleiding?
Ik kan de afbeelding om een of andere reden niet zien... Ligt dat aan mij of hebben anderen dat ook? Niet op laptop en ook niet op telefoon...
@D3rde , wat leuk, beetje vergelijkbaar qua leeftijden van je eerste 2 kids, heb je j/m? Hier nu ook eerste ronde met ovulatietesten gewerkt, hoop dat het heeft gewerkt. Heb je symptomen? Ook ernstig behoefte aan afleiding, haha, zit de hele tijd hier te spieken. Vandaag best wel oprispingen en lichte misselijkheid... grr. Ik ben morgen 13 dpo en dan ga ik nog nog een test doen Maar gisteren op 11 dpo was 'ie helemaal wit...
@Innas ik zie het inderdaad, leuk! Ik heb twee jongens Ik wil me eigenlijk niet teveel focussen op de symptomen, aangezien ik vorige ronde van alles voelde en heel misselijk was, maar toch echt niet zwanger.. Maar kan er niet omheen dat m'n borsten een paar dagen geleden wat gespannen voelden en eergisteren voelde ik echt een felle steek onderin m'n buik (innesteling?). Nu ook af en toe wat misselijk, maar dat kan heel goed van de spanning komen. En gespannen borsten heb ik ook wel vaker. Dus voorlopig maar even afwachten. Bij mijn eerste twee zwangerschappen was ik er helemaal niet zo mee bezig en weet dus ook niet of ik toen voor NOD al symptomen had. Weet alleen nog dat ik bij m'n tweede 's nachts heel vaak moest plassen en toen toch maar een test gedaan heb die positief bleek. Wel balen dat ie bij jou gisteren nog negatief was.. Ik hoop toch zondag eigenlijk wel wat te zien, aangezien m'n LF de vorige keer 12 dagen was. Maar het kan zeker nog bij jou! Wat afleiding betreft heb ik nu een mega verslavend spelletje op m'n telefoon gezet. Dat helpt om niet steeds hier op het forum te kijken Maarja, de hele dag met m'n telefoon in de hand is ook niet echt een goed voorbeeld voor de kids he
Als mijn temp. morgen nog steeds zo is dan de ik s' ochtends ook meteen een test ben toch wel heel benieuwd
Gefeliciteerd @Liefkleinkindje!! Ik ga volgende week zaterdag pas testen (althans dat is het doel) ben dan 12 of 13 dpo (13 dpo volgens FF) en heb in de avond een feestje, dus wil weten waar ik aan toe ben.
Nou spannend idd! Kids zijn ook een goede afleiding ja, dan probeer ik ook niet teveel op de telefoon bezig te zijn, maar ze zijn vandaag naar de opvang, en ik aan het werk, of tenminste, dat zou ik moeten zijn.
Oh meiden, wat een spanning, ben heel benieuwd naar alle testen de komende dagen, hopelijk allemaal positieve! Ik heb net ook opnieuw een test gedaan, nu ik ze eenmaal weer in huis heb kon ik niet langer meer wachten . En het streepje is echt al minder een tuurstreepje! Volgens mij mag ik nu echt zeggen dat ik ZWANGER ben, waaaah! Vandaag wel urine bij de huisarts gebracht, vond mijn buikpijn toch een beetje gek en op blaasontsteking lijken. Belt ze net om te zeggen dat het geen duidelijke blaasontsteking is, maar ook niet helemaal schoon. Ze sturen het nu naar het ziekenhuis voor de zekerheid ‘want dat doen we altijd bij zwangeren’. Dat klinkt wel heel gek . Maar goed, hopen maar dat het niks ergs is, zal vast meevallen.
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (3) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 22 juni (3) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - ronde 5 Layla2019 - 1e kindje - ronde 4 (2e ronde na MA) 23 juni (2) MelMelMel - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 juni (1) Innas - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 25 juni (3) D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nimonia - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (tel kwijt na 2 jaar proberen) 26 juni (6) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (22) Wachtbankje (11) Ongesteld (1) Zwanger (2) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (2) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!