Jeej!! Al 2 op roze. Hopelijk volgen er snel meer. Wie voelt al gekke dingetjes? Ik zelf heb al 2/3 dagen lichte zeurende buikpijn in mijn onderbuik. Maar dit kan natuurlijk ook gewoon beginnen te menstruatie buikpijn zijn.
Gefeliciteerd! Wauw dit is pas je eerste ronde! Bofkont! Hoelang ben je bezig geweest voor je andere 2 kindjes?
Ja, dat had ik ook echt niet verwacht! Voor de eerste zijn we een half jaar bezig geweest, met tussendoor waarschijnlijk een biochemische zwangerschap. Ik had toen in ronde 4 ineens een vroege menstruatie met enorm veel bloedverlies. Bij de tweede was het in ronde 2 raak. Maar dat was al 4 jaar geleden, ik ben nu 34. Ik dacht eigenlijk dat het langer zou duren, omdat ik al wat ouder ben nu, maar blijkbaar gaat het bij mij bij elk kind sneller .
Bedankt voor jullie reacties! Vandaag opnieuw getest.... Blijf het vaag vinden.... Morgen toch maar even andere testen kopen.
Ik denk dat je er toch wel een beetje van uit mag gaan dat je zwanger bent.. anders is het wel heel toevallig dat je 2 van die gekke testen hebt!
@Me28 gefeliciteerd! Hopelijk heb je geen blaasontsteking of iets ergs. @Marloes90 dit streepje loopt wel helemaal door, maar ook ik vind deze nog vaag. Goed plan, hopelijk heb je dan ook een mooie 2e streep!
Ja, apart, maar idd toch positief lijkt me! Ik doe morgen een KV2v5, volgens mij staan die beter bekend dan de Early... (zelf ook een early als eerste gedaan)
Hoi allemaal vorige ronden meegeschreven. Helaas ongesteld geworden. Nu weer gevoel, ik ben zwanger en veeeeeelste vroeg positieve testen. Ik moet di/woe pas ongesteld worden. Spannend!
Dank jullie wel voor alle felicitaties!! Vandaag lekker samen genoten, heerlijk geluncht en gewandeld. Hopelijk kan iedereen snel op rose!! @Me28 gefeliciteerd!! Mooi streepje!! Hopelijk zal het niks ernstigs zijn met je blaas. @Flixje zo begonnen mijn testen ook en vandaag een knalpositieve test. Geen bloedverlies en dergelijke. Alleen nog wat lichte krampjes. Hopelijk loopt het bij jou ook mooi op!
Ik denk dat een action test nog duidelijker is dan die van Kruidvat. Bij mij waren ze ook onduidelijk. Of een predictor early. Hopelijk kan je gauw op rose!
Ik hoop het, ben super bang om toch ongesteld te worden. Vorige keer liepen mijn testen op en toen af en werd het een vmk dus ben nu beetje bang dat dit weer gebeurs. We zullen zien
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (3) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 22 juni (3) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - ronde 5 Layla2019 - 1e kindje - ronde 4 (2e ronde na MA) 23 juni (2) MelMelMel - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 juni (1) Innas - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 25 juni (3) D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nimonia - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (tel kwijt na 2 jaar proberen) 26 juni (6) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (22) Wachtbankje (11) Ongesteld (2) Zwanger (2) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (2) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
hier bloed en dus definitief op rood, ben erg verdrietig even en mijn vriend doet heel erg ongeïnteresseerd... Zo maar gauw naar bed!
Ah nee @SjH wat balen! Snap heel goed dat je erg verdrietig bent. En wat vervelend van je vriend, maar helaas hier ook wel bekend. Hopelijk is deze nieuwe ronde de laatste ronde. Dikke knuffel!
Ahh wat balen zeg! Hopelijk wordt de volgende ronde een goede ronde met een positieve test! Daar had ik ook last van, mannen uiten helaas hun emoties niet