Mwah, voel wel dingen, maar kan net zo goed PMS gerelateerd zijn.. kv testen zijn best gevoelig volgens mij, dus had minstens verwacht een tuurstreepje te zien als er wat gaande is..
Dat is ook logisch! Heb ook even een potje gejankt vanochtend. Gelukkig is m’n man heel lief voor me en mag ik ook even verdrietig zijn. Straks gaan we weer met frisse moed verder!
Nope bij mij ook nog niets te zien. Ook is mijn menstruatiepijn weg. Test was vanmorgen ietsiepietsie donkerder maar moet er nog steeds voor turen! Morgen weer testen hopelijk is ie dan goed zichtbaar.. Jij nog een testje gedaan?
Dat zegt nog weinig hoor. Gezien mijn lichte streepje op de NOD had ik op 10DPO ook echt nog niet positief getest. En ik ben toch echt zwanger nu, misschien voor jullie over een paar dagen toch nog goed nieuws! En het kan ook per zwangerschap verschillen. Bij mijn eerste had ik op de NOD echt een knaltest, terwijl ik bij mijn tweede zwangerschap een vrij bescheiden streepje had. En allebei gingen ze gewoon goed. Die tweede zwangerschap was trouwens veel relaxter, had het idee dat ik wat minder hormonen aanmaakte en daardoor wat minder extreme kwaaltjes . Dus er is echt nog hoop!
Nou test wordt steeds positiever, zit echter nog steeds 2 dagen voor NOD als het goed is dus hopelijk breekt het niet door over 2 dagen......
Net toch maar een test gedaan, maar hartstikke wit dus kom op menstruatie, zet nu maar door, dan kan ik door naar de volgende ronde!
Dankjewel. Was nu 8d na mn eisprong. Ben dus al 2x zwanger geworden ondanks luteale fase van een week, en beide keren werd ik eerst ongesteld, dus ik heb geen idee hoe het zit en het zegt bij mij allemaal niks. Maar laatste keer had ik al wel vroeg symptomen, en nu voel ik me helemaal topfit en lekker dus er zal nu wel helemaal niks zijn.
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (3) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 22 juni (3) SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - ronde 5 Layla2019 - 1e kindje - ronde 4 (2e ronde na MA) 23 juni (2) MelMelMel - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 juni (1) Innas - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5 25 juni (3) D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nimonia - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (tel kwijt na 2 jaar proberen) 26 juni (6) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal: (22) Wachtbankje (11) Ongesteld (2) Zwanger (3) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (3) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ah wat rot zeg, zo stom als je lijf je zo voor de gek houdt . Knuffel, zal vast veel emoties door elkaar geven zo. Hopelijk volgende ronde wel een positieve test!
@SjH zolang je niet ongesteld bent kan alles nog... is natuurlijk niet onverstandig dat je niet zo optimistisch bent maar aIs het uitblijft gewoon over 2d nog een keer testen
Ja, misschien een hele late innesteling? Wacht rustig af en als het uitblijft, dan doe ik eind van de week nog een test
Ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik zo misselijk was. En de andere helft van de nacht omdat ik had uitgerekend dat het precies evenveel dagen na mn eisprong was als vorige keer dat ik s nachts zo misselijk was, en dat ik toen een anderhalve week later zwanger bleek. Maar goed ik ben dus mega ongesteld maar dat had ik de vorige keer ook. Mindfuck
Wat gek! Is het echt doorgebroken? En vorige keer ook? Ik moet pas volgende week dinsdag ongesteld worden, en vanmorgen hele grote klodder helder rood bloed . Heel apart, heb ook beetje krampachtige pijn.