He meiden, ik heb een vraagje. Sinds ik mijn spiraal in feb heb laten verwijderen ben ik telkens 4 dagen “medium” ongesteld. Maar deze maand zit ik inmiddels al op dag 6 en ben al 2 keer doorgelekt omdat ik niet op tijd verschoonde. Heb dat eerder nog nooit gehad. Ik wil niet zeggen dat het zorgwekkend veel is, maar wel duidelijk meer dan voorheen. En ook medium bloedpropjes, wat ik niet eerder heb gezien bij mezelf. Is dit een (goed) teken dat mijn baarmoederwand zich afgelopen maand goed/beter heeft opgebouwd voor een eventuele zwangerschap? Of kan je helemaal niets zeggen over de lengte/hoeveelheid van je menstruatie en de kwaliteit van je baarmoederwand voor een innesteling?
@Wickie ik heb echt geen idee... Ik heb miskraam gehad waarbij de hoeveelheid bloed aanzienlijk minder was dan bij sommige menstruaties... Bij mij wisselt het heel erg hoe heftig het is en ligt vaak ook aan hoeveel stolsels eruit komen. Zou niet durven zeggen of het iets zegt over hoe goed er innesteling kan plaatsvinden
Ik heb dit precies het zelfde gehad! Ook in februari spiraal laten verwijderen. Pas vanaf deze en vorige maand veel en heviger bloed verlies. Misschien dat er toch nog hormonen achterblijven van de spiraal? Ook al zegt iedereen dat die er na het verwijderen van de spiraal meteen uit zijn? Anders zou ik het niet weten..
Dank je voor je reactie, misschien moest mijn lichaam inderdaad nog een beetje “op gang” komen? Ik hoop het! Of dat het in ieder geval ook iets positiefs betekent over mijn kans om zwanger te worden de komende ronde(s).
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (2) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 21 juni (1) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) 22 juni (0) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (10) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (2) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (1) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) 22 juni (0) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (11) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik doe ook graag mee. Man en ik hebben na heeeel lang twijfelen besloten dat we voor een derde kindje gaan! We hebben al twee zoontjes van 6 en 3. Ik kijk er heel erg naar uit, maar het is deze keer ook superspannend. Bij de eerste twee heb ik dat nooit zo gehad, maar het is net alsof ik me nu veel bewuster ben van wat het inhoudt en wat er mis kan gaan. Laten we hopen op heel veel roze over een paar weken!
Wat leuk, een derde! Ja, het blijft spannend he, het hele traject van zwanger worden. Ik ben nu aan het wachten op ovulatie. Ik verwacht volgende week dinsdag of woensdag ergens. Ovulatietesten zijn nu in elk geval nog volledig negatief. Volgende week komt wel goed uit, aangezien we fijn op vakantie zijn met ons drietjes, dus alle tijd voor elkaar en dus ook voor seks . Merk wel dat ik nu al meer zin heb in seks dan toen ik de pil nog slikte. Als mijn man nu hier zou zijn zou ik hem bespringen....
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (2) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (1) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) 22 juni (0) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (12) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ook ik doe graag mee. Mijn man en ik hebben al een zoontje van bijna 16 maand en hebben helaas dit jaar afscheid moeten nemen van ons jongste zoontje. Deze keer is het allemaal heel spannend en ook wel eng, ben me heel erg bewust van wat er mis zou kunnen gaan. Maar ik kijk er ook heel erg naar uit! Gister een knal positieve ovulatietest gehad, dus vandaag of morgen mijn eisprong, spannend!
Heftig mamavanJorn! Dan is toch alles net even nog wat meer spannend dan. Was je zoontje te vroeg geboren? (Als je er niet over wilt praten is dat ook prima hoor) Ik verwacht dat mijn eisprong ook langzaam eraan komt. Afscheiding is aan het veranderen, wordt meer transparant en rekbaarder.
mamavanJorn, wat moeilijk zeg! Ik kan me goed voorstellen dat dat alles wel in een ander licht plaatst. Maar idd ook iets om naar uit te kijken. En vandaag lekker aan de bak, met die positieve ovulatietest . Zoranya, bij jou ook spannend, zal vast niet lang meer duren tot het ei! Zelf gebruik ik geen ovutesten, maar heb een heel regelmatige cyclus. Ik vermoed dat mijn eisprong vandaag of gisteren was, aangezien ik gisteren steeds een pijnlijk gevoel van spanning in mijn onderbuik had en dat is nu weer weg. Afscheiding is nu ook heel rekbaar en veel (sorry, beetje onsmakelijk ), dus het zal ergens nu wel zijn.
@Zoranya Mijn zoontje had 3 zeer ernstige hartafwijkingen, waardoor hij niet oud en zeer waarschijnlijk ook niet gelukkig had kunnen worden. En dat is het enige wat wij voor onze kinderen willen, een gelukkig en hopelijk ook een lang leven. Wij hebben er na 3.5 helse weken voor gekozen ons zoontje met 22+4 weken zwangerschap geboren te laten worden. Een onmenselijke keuze, maar wel het beste voor O.* en zo ook voor J., hij had heel veel tijd bij opa en oma moeten doorbrengen i.v.m. operaties, ziekenhuisopnamen en controles van O.* en helaas ook niet met zijn broertje kunnen spelen aangezien O.* veel minder dan hem zou kunnen. Zo dat is ff een heel verhaal geworden, sorry. Spannend, hopelijk hoef je er niet nog al te lang op te wachten! Ik snap heel dat afscheiding gebeuren niet, mijn lichaam doet altijd maar gewoon wat Bij ronde 2 wil ik wel mijn temperatuur in de gaten gaan houden, naast de ovulatietesten. Zo ben ik 2 keer eerder zwanger geworden, dus zo zal het vast nog wel een 3e keer lukken @Me28 Dat zeker, mijn man heeft even niks te klagen.. Voor jou ook heel spannend met je ei nu!
@mamavanJorn wat een moeilijke, maar knappe beslissing die jullie hebben genomen! Wat een vreselijke tijd moet dat voor jullie geweest zijn.
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (2) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (1) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) 22 juni (1) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (13) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (2) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (1) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (14) Wachtbankje (2) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Hai Dames, Ik voeg me ook graag bij dit groepje. Vandaag 1 DPO ronde 14 na miskraam. Heb nog een werkende eileider en staan aan het begin van de mmm.
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (1) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (14) Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!