NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (1) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (14) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
@Parel30 welkom! Hopelijk is het deze ronde raak. @KristelVH spannend! Veel klusplezier de komende dagen. Hier overduidelijk vrijdag mijn eisprong gehad, had alleen 's avonds even heel licht bloedverlies en de ovulatietest was al weer negatief. Dus nu gezellig op het wachtbankje en mezelf proberen in te houden om niet eerder dan de 18e te testen
Wachten geblazen nu dus! Was dus een overduidelijke ovulatiebloeding. Heb je die vaker? Ik heb dat nog nooit gehad...
@KristelVH ja één keer eerder, in ronde 2 voor onze oudste. Dat was in 2016 en een stuk heftiger dan afgelopen vrijdag. Die ronde was het dus ook niet raak i.v.m. aardig wat bloedverlies en krampen niet geklust toen. Nu gelukkig meer kans
Ik heb mezelf er ook op gezet. Na lange nasleep MA en een eerste ronde, zijn we twee rondes even gestopt. Trok het slecht, de spanning, angsten... nu gaan we er weer voor. Cyclus is na de MA van november wel wisselend. Had nu weer vroeger dan vorige maand een positieve ovulatietest. Meteen gebruik van gemaakt, nu begint dat vreselijke wachten weer...
@SjH wat naar! Ik kan me goed voorstellen dat je even een pauze hebt gehad. Hopelijk is het ook voor jou snel raak! En ja dat wachten is inderdaad vreselijk. @DMonique30 welkom!
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (2) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - 5e ronde 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (15) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Moeten we ook de kleuren aanpassen bij onze namen, i.v.m. wachtbankje/ongesteld/zwanger? Zo ja, dan moet ik mijn naam zo nog even paars maken. @DMonique30 geen probleem, kan gebeuren. Je staat er nu bij
Welkom @DMonique30 en @SjH! Nou, het wordt al gezellig druk op het wachtbankje, mijn eisprong is zo goed als zeker ook geweest. Ik dacht 4 of 5 dagen geleden al, maar nu had ik ineens gisteren de hele dag een beursig, pijnlijk gevoel bij mijn baarmoeder, net alsof er toch nog spanning op stond Qua afscheiding lijkt het of het toch echt al eerder geweest is, snap er niks van. En voor eventuele innesteling lijkt het me nog te vroeg. Nou ja, we zien het vanzelf over anderhalve week
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (2) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - 5e ronde 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Jettaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (16) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb mezelf er ook bij gezet. Vorige mnd mk gehad (test was net 2d pos), ben er echt nog een beetje van de leg van. En dan mag ik nog helemaal niet klagen met 2 gezonde koters hier. Valt me op dat ik niet de enige ben. @LolaLisa en @Nena84 gaat het met jullie een beetje?
@Me28 hmm apart. En lijkt me ook vervelend, dan weet je even niet waar je aan toe bent. Hopelijk met 1.5 week goede berichten van jou! @Jettaatje welkom! En kan me goed voorstellen dat je er nog van de leg van bent. Het is ook niet niks. Hopelijk is het ook voor jou snel raak! Hier ook wat verwarring. Gister en vandaag wat lichte krampjes in de onderbuik, maar heb er geen last van. Ik ben bij mijn 2 andere kindjes gewend dat de ovulatietest na de piek binnen 2 dagen vrijwel blanco was, nu blijft het teststreepje op net niet positief hangen.. Blijf nog maar even door testen denk ik.
Tja, ook ik ben nog behoorlijk van de leg, letterlijk en figuurlijk. Mijn cyclus is in de war, zit nu op CD 16 en nog geen ovulatie. Temperatuur en testen laten ook geen piek zien. Wordt er erg geforceerd en onzeker van. Ik denk dat deze cyclus dus toch wat langer gaat duren. Hoop op een eisprong. Is jouw cyclus wel weer oké?
@Nena84 ik hoop het. Ben ruim een week na de miskraam alweer gewoon ongi geweest (denk ik, maar het leek me wel erg vroeg) daar van uitgaand zou ik nu op dag 18 zitten, ei komt meestal niet voor dag 19 dus maar gewoon afwachten. Kan me voorstellen dat het voor ons wat langer duurt deze ronde. Moeten de miskraam maar gewoon zien als bewijs dat een heleboel belangrijke dingen wel goed werken
Dat is nog eens een positieve insteek. Ik zit behoorlijk in de rats over mijn cyclus, maar mijn lichaam heeft inderdaad bewezen dat het allemaal werkt dus daar kan ik op vertrouwen. Mijn cyclussen variëren sowieso in lengte, dus misschien komt de eisprong nog één dezer dagen.
Ik dacht dat ik een ovulatiebloeding had op cd 7, maar denk dat mijn eisprong toch later is geweest.. op cd 13 drukkende pijn in mijn zij en test positief. Nu maar weer afwachten.
NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019 20 juni (4) Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 juni (2) Nena84 - 35 jaar- 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA) Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 22 juni (2) SjH, 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 na MA (november 2018) DMonique30 - 2e kindje - 5e ronde Layla2019 - 1e kindje - ronde 4 (2e ronde na MA) 23 juni (1) MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 2 Jettaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 24 juni (0) 25 juni (1) Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 26 juni (5) Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Ddtje - 31 jaar - 2de kindje - ronde 21 Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: (17) Wachtbankje (4) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!