NOD-lijst 20 t/m 26 juni 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zoranya, 28 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Liefkleinkindje en @anoniempie1 alvast voorzichtig gefeliciteerd!

    Ik heb vanmorgen een test gedaan op 10 dpo en natuurlijk hartstikke wit. Bij beide zonen had ik op 10 dpo een duidelijk maar zeer licht lijntje. Dus ik dacht dat het er niet in zat deze ronde, maar net net met afvegen wat bloed. Normaal gesproken een lf van 13 dagen. Is het een innesteling of word ik opeens eerder ongesteld? Ik heb geen krampjes of iets, wat ik meestal wel heb als ik ongesteld ben. Als het niet doorzet morgen ochtend weer testen. Spannend!
     
    anoniempie1 vindt dit leuk.
  2. Liefkleinkindje

    Liefkleinkindje Actief lid

    14 feb 2019
    113
    68
    28
    Vrouw
    Dank je!

    Hopelijk zet het niet door en heb je morgen een mooie positieve test
     
  3. Me28

    Me28 Bekend lid

    4 nov 2012
    648
    181
    43
    @Liefkleinkindje jij ook gefeliciteerd! @mamavanJorn wat spannend zeg, kan nog alle kanten op dus. Echt vervelend hè, die onzekerheid, je wilt gewoon weten wat er in je lijf gebeurt, of er een piepklein mensje zit of niet. Ik hoop echt voor je dat het een innesteling is!
    Ik vind het ook steeds spannender worden. De krampjes en steekjes zijn wat minder geworden, maar vandaag voel ik me ineens zo moe en lamlendig, precies zo’n zwanger-moe-gevoel. Is moeilijk uit te leggen, maar het is anders dan gewoon moe, alsof ik watten in mijn hoofd heb. Ik wil zo graag weten of ik me wat inbeeld of niet, nog een paar dagen geduld maar :confused:. Donderdag is mijn NOD, maar heb eigenlijk altijd minstens 2 dagen van tevoren bruinverlies. Als ik woensdag nog niks zie ga ik misschien dan al testen, pffff. Gelukkig komende dagen heel erg druk, heb ik geen tijd om ermee bezig te zijn.
     
    Liefkleinkindje vindt dit leuk.
  4. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Liefkleinkindje ik hoop het, ben nog nooit zo zenuwachtig geweest haha.

    @Me28 ja precies, die onzekerheid is echt killing! Het is bij jou ook echt spannend met alle symptomen! Knap hoor dat je het zo lang vol kan houden, ik heb echt geen geduld haha :roflmao: Hopelijk heb je woensdag een positieve test!

    Update, het bloeden lijkt gestopt te zijn, niks meer met afvegen. Pfff is het al ochtend?? :p Zit nu al google af te speuren naar hoe snel je kan testen na een innestelingsbloeding.. :rolleyes: (ik spoor niet nee :p)
     
    Liefkleinkindje vindt dit leuk.
  5. DMonique30

    2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Oke vraagje:

    nu in ronde 5 2e kindje Nod 22e
    wie voelt er al dingen gebeuren voor hun nod?
    ik heb laatste week hooftpijn gehad dat was niet normaal zo heftig dat dat was.
    en sinds gister steken in me onderbuik( bijna de gehele dag op en aan), in de onderrug pijn.. en hele rare en heftige dromen over een klein meisje...

    ik word gek kom op met die NOD dag:roflmao:

    liefs en succes allemaal!
     
    Liefkleinkindje vindt dit leuk.
  6. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Yes, ik mag op het wachtbankje! Vanavond even gezellig maken. Wel gek, twee keer een lh piek in één cyclus. Vorige keer is er geen eitje losgekomen lijkt wel.

    Mijn NOD ligt nu echter op 1 juli, ik ga naar de andere groep. Succes allemaal met deze ronde!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Liefkleinkindje vindt dit leuk.
  7. Liefkleinkindje

    Liefkleinkindje Actief lid

    14 feb 2019
    113
    68
    28
    Vrouw
    Dank je.

    Wat spannend ook voor jou! Ben benieuwd naar de testen! Altijd fijn als je druk bent en er niet mee bezig kan zijn. Hopelijk snel een positieve test voor jou!
     
  8. Jettaatje

    Jettaatje Actief lid

    1 jul 2016
    252
    98
    28
    NULL
    NULL
    Ik was vorige ronde 8d na mn eisprong 1 nacht mega misselijk en een paar dagen 1 hele gevoelige tepel. Duurde nog 10 dagen voor de test positief werd (zijn die plustesten van Kruidvat zo waardeloos?). 2d daarna begon de miskraam :(. Maar kan dus prima zo vroeg symptomen.
     
  9. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Bij mijn oudste speelde er op dat moment erg veel, waardoor ik er even helemaal niet mee bezig was. Alleen de gedachte 'zal je zien dat ik juist nu zwanger ben' zorgde ervoor dat ik op 11 dpo 's middags een test deed. En jawel, zwanger. Bij de middelste snauwde ik mijn man af, had ik zeurende borsten, wat krampjes en hoofdpijn. Op 10 dpo een positieve test. Dus ja het is zeker mogelijk om nu al wat te voelen! Hier afgelopen week krampjes en rugpijn en 5 en 6 dpo migraine. Ook al een paar dagen chagerijnig en zeurende borsten. Geen idee of het komt van een zwangerschap of naderende menstruatie. Hopelijk voor jou snel een positieve test!

    @Nena84 veel klusplezier de komende dagen en ook jij veel succes!
     
    Nena84 vindt dit leuk.
  10. Me28

    Me28 Bekend lid

    4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ja hoor, kan heel goed om al voor de NOD symptomen te hebben! Bij de oudste had ik al een week voor de nod hele gevoelige borsten en zichtbare blauwe aders. Afscheiding was ook anders. Bij de tweede had ik al vrij snel krampjes en steekjes, weet niet precies meer wanneer, maar iig ruim voor de nod.

    @mamavanJorn is echt niet gek hoor, hoop voor je dat het snel positief is!

    @Nena84, succes deze ronde, hopelijk krijg je over een tijdje goed nieuws :)
     
    mamavanJorn en Nena84 vinden dit leuk.
  11. Innas

    Innas Actief lid

    24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ik zie m ook! Vanavond nog getest?
     
  12. Innas

    Innas Actief lid

    24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Ja, precies dit, ik meen ook al weer vanalles te voelen; buikkrampen (maar dat kan idd ook beetje obstipatie zijn), zeurend gevoel in borsten, erg humeurig (kan ook gewoon van moeheid). Maar symptomen heb ik elke ronde als ik er meer mee bezig ben... Je kunt jezelf zo voor de gek houden...
     
  13. Nimonia

    Nimonia Bekend lid

    13 aug 2018
    660
    460
    63
    Vrouw
    leerkracht
    België
    Blijf maar gezellig hier!

    @Liefkleinkindje ik word altijd op de 15de dag na mij eisprong ongesteld...

    @Nena84 2x een positieve test? Kan dat dan? Op welke cd? Nu maak ik me wat zorgen dat ik misschien ook zo iets heb meegemaakt, want die smiley was bij mij echt verdacht vroeg... dan kan ik het deze ronde vergeten....
     
    Wickie en Liefkleinkindje vinden dit leuk.
  14. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Tuurlijk... :rolleyes: is daar de felbegeerde 2e streep, is ie wit.. Foutieve test. Vanmiddag maar weer een doosje early testen ophalen en het morgen maar weer proberen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. anoniempie1

    anoniempie1 Actief lid

    18 apr 2015
    120
    119
    43
    Denk dat het niks is helaas. Net nog getest maar de deze test is mislukt. Dus conclusie slechte testen. IMG_20190617_073757.jpg IMG_20190617_073831.jpg
     
  16. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ik zou niet uitgaan van deze test. Deze heeft ook maar een half controlestreepje. Misschien een preditor halen en opnieuw testen morgen?
     
  17. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    he bah, dat is balen. Morgen beter hoop ik!
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.
  18. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    NOD 20 juni tot en met 26 juni 2019

    20 juni (4)

    Liva89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1

    Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2
    Me28 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1
    MamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1

    21 juni (2)

    Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e ronde na MA)
    Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7

    22 juni (3)

    SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA (november 2018)
    DMonique30 - 2e kindje - 5e ronde
    Layla2019 - 1e kindje - ronde 4 (2e ronde na MA)

    23 juni (2)
    MelMelMel - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Jettaatje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

    24 juni (1)

    Innas - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5

    25 juni (4)
    Wickie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

    D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Nimonia - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17
    BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (tel kwijt na 2 jaar proberen)


    26 juni (5)
    Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1
    LolaLisa - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk)

    Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Ddtje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 21
    Truuzje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3

    Totaal: (22)

    Wachtbankje (10)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)


    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

    Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
     
  19. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    ik ga ook het wachtbankje op. Ik verwacht gisteren mijn eisprong gehad te hebben. Gisteren dipte mijn temp en heb zaterdagmiddag, - avond en zondagmiddag knalpositieve ovulatietesten gehad. Vanochtend temp weer naar 36.7, en ik verwacht dat hij morgen doorstijgt naar 37.0
     
  20. Me28

    Me28 Bekend lid

    4 nov 2012
    648
    181
    43
    Hè balen van die slechte testen zeg! Daar heb je dan ook net niks aan. Ik weet het ff niet meer. Voel me vandaag totaal niet zwanger, eerder of ik bijna ongesteld word. En ik maak me ook een beetje zorgen. De buitenkozijnen van ons huis moesten geschilderd worden en mijn man gebruikt daarvoor verf op terpentinebasis. Pas zijn de kozijnen bij onze slaapkamer gedaan en het stinkt er nog enorm. Ik ben er zelf niet in de buurt geweest en we hebben op zolder geslapen, zonder stank en dampen, maar helemaal vermijden lukt toch moeilijk. Uiteraard ventileren we constant, maar toch. Je ruikt het beneden in de gang en op de wc ook een beetje en daar moet je soms toch zijn ;). Ik ren met mijn adem ingehouden naar boven als ik iets nodig heb, maar vanochtend heb ik toch wat ingeademd, moest een tijdje in de slaapkamer zijn om iets te zoeken. Daar word ik dus echt panisch van, ga me gelijk in mijn hoofd halen dat als ik zwanger ben, dat we nu een gehandicapt kind gaan krijgen en dat het vast mis is. Ergens hoop ik nu dat ik gewoon ongesteld word, hoef ik me ook geen zorgen meer te maken. Maar ja, is ook weer zo wat. Ik ben gewoon een beetje raar denk ik :confused:.
     

Deel Deze Pagina