NOD-lijst 4 t/m 10 december 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door BlueEyedSoul88, 5 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 4 t/m 10 December 2017

4 December
    BlueEyedSoul88, 1e kindje, ronde 6

5 December

6 December

7 December

8 December

9 December

10 December

Datumloos:

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]

2. xLollypop

xLollypop Actief lid

5 nov 2017
    111
    220
    43
    Vrouw

4 December

5 December

6 December

7 December
    xLollypop, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6

8 December

9 December

10 December

Datumloos:

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

3. xLollypop

xLollypop Actief lid

5 nov 2017
    111
    220
    43
    Vrouw
    Ik klets graag mee. Kijk al langer mee op het forum, maar vandaag toch maar een account aangemaakt :)

Envy91 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  4. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Welkom en succes deze maand! hopelijk met een mooi roze eindresultaat! Beide ronde 6!

xLollypop vindt dit leuk.
  5. xLollypop

xLollypop Actief lid

5 nov 2017
    111
    220
    43
    Vrouw
    Jij ook veel succes deze maand!

Gisteren zijn wij op kraamvisite geweest bij vrienden van ons die vorige maand een tweeling hebben gekregen.
    Je kunt je wel voorstellen dat ik nu alleen nog maar meer zelf een kleintje wil! :oops:

Dus het was vanmorgen een beetje balen toen de rode vlaggetjes werden opgehangen.. :(

6. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde. Afgelopen dagen zoveel klachten dat anderen en ik toch echt dachten dat ik zwanger was alleen de testen zeiden anders.. Maar helaas, vanmiddag brak het door.. Na een flinke huilbui nu weer door..

7. xLollypop

xLollypop Actief lid

5 nov 2017
    111
    220
    43
    Vrouw
    Inderdaad, maar weer hoofd omhoog en nieuwe ronden met nieuwe kansen.
    Hopend dat we met kerst/oud en nieuw het mooiste nieuws aan familie en vrienden kunnen vertellen :)

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  8. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ja dat zou inderdaad heel erg mooi zijn :) Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik deze maand het wel ga zien hoe het loopt. Ik ga in ieder geval niet meer testen voor NOD. Hoop dat ik dit vol kan houden..:rolleyes:

Love1987, Envy91 en xLollypop vinden dit leuk.
  9. xLollypop

xLollypop Actief lid

5 nov 2017
    111
    220
    43
    Vrouw
    Haha, dat ken ik wel!
    Ik heb tot op heden 2x getest en dat was allemaal 1 dag na NOD, erg frustrerend dat als de test spierwit is en een paar uur later het feest begint met rode vlaggetjes..

Sinds 3 maand houd ik strikt mijn temperatuur bij en verwerk het in een app genaamd ‘Cleu’ die ik erg fijn vind werken.
    Gisteravond had ik bedacht dat ik vanmorgen ook ging testen omdat het 1 dag na NOD zou zijn, maar vanmorgen zag ik dat mijn temperatuur was gezakt en dat betekent vaak dat de menstruatie niet lang uitblijft. Dus ik heb mezelf de teleurstelling van een negatieve test en een test bespaard en 3 uur later was het al zover

10. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

#10 Bloemetje1993, 6 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2017

4 December
    Bloemetje1993, 1e kindje, ronde 14 MMM
    5 December

6 December

7 December

8 December

9 December

10 December

Datumloos:

Totaal: 3

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE] @BlueEyedSoul88 @xLollypop ik meld mij! Eigenlijk is mijn nod 3 december. Maar dat verschilt nog wel is. Dus meld me gewoon hier...

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

4 December
    5 December

6 December

7 December

8 December
    Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6

9 December

10 December

Datumloos:

Totaal: 4

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

12. droomwens79

Mezelf gemeld alvast;)

Bloemetje1993 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  13. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    #13 BlueEyedSoul88, 6 nov 2017
    Laatst bewerkt: 6 nov 2017
    Ach lieve meiden.. wat is het soms oneerlijk! :(

Laten we december een mooie, feestelijke maand maken met goed nieuws! #GeenRoodMeer :roflmao:

14. Bloemetje1993

Daar gaan we voor. Zou een mooie afsluiting van het jaar zijn.

15. Envy91

Envy91 Niet meer actief

4 December
    Envy91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2
    5 December

6 December

7 December

8 December
    Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 16 MMM iui 6

9 December

10 December

Datumloos:

Totaal: 4

16. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik ben ook weer van de partij!

BlueEyedSoul88 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  17. droomwens79

Mee-eens;)

BlueEyedSoul88 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  18. Bloemetje1993

Daar gaan we maar hopen. Me vriendin en ik hadden net app contact ze heeft afgelopen week net een MK gehad, ze zegt hoop dat we allebeide nu samen zwanger raken. Lijkt ons zo leuk! Ze heeft al 1 en gaat nu voor de 2e.

19. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Welkom dames! We gaan er weer voor! :thumup::p

droomwens79 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  20. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik vond het best confronterend om mij weer op de lijst te zetten.

Toen we vorig jaar november hadden besloten om een pauze in te lassen, hebben we constant gedroomd dat het na onze trouwerij vast in 1 keer raak zou zijn. Dat zou het ideale plaatje zijn. Maar helaas...

Deel Deze Pagina