Dat weet ik, maar woensdagavond was te laat geweest als mijn eisprong dinsdag ochtend was. Dus vandaar. @MilouR ik snap dat je dan graag snel zwanger wilt zijn! Jammer dat je die dingen niet in de hand hebt he. Afwachten maar of je ei geweest is, misschien komt hij nog. Wel vruchtbaar slijm gehad?
10 weken poeh dat is een tijd. Ve 1e x duurde het 6 weken voor ik weer menstrueerde. Nu geen menstruatie afgewacht, maar ovulatietesten gebruikt en had eigenlijk gewoon weer normale cyclus. Succes op t wachtbankje!!
Ja, dat wel! En precies de enige keer sinds een jaar dat ik niet op de verwachte datum krampen heb . Nu maar afwachten tot de 26e...
Dan zal het wel gewoon gebeurd zijn! Inderdaad afwachten het zwaarste deel van de maand haha. Ik heb de eerste week er gelukkig bijna opzitten. Vroeger werd ik 11 a 12 dpo al ongesteld dus ben benieuwd. Dan weet ik volgend weekend meer! Afhankelijk van de kwaaltjes heb ik dan waarschijnlijk ook wel getest
Hmm vandaag niet echt mijn piek op de ovu test.. denk dat mijn nod verplaatst word naar later... ik heb maar een raar lijf... gelukkig begint die nu wel steeds beetje donkerder te worden!
@Lizzie1401 zo zie je maar lichaam is geen robot, het doet gewoon waar het zin in heeft. Hopelijk snel je piek
Jaa idd, heb al een x gehad dat mn cyclus rond de 55 dagen zat... erg vervelend... zeker als je wel mee bezig bent om zwanger te raken... nu toch de 2 jaar gehaald zonder pil dus miss nu binnen kort toch een x raak..
Oké dit klinkt een beetje gek, maar in de avond moet in toch echt mn knoop los doen van mn broeken Iemand hier ook last van die NOD op de 21e heeft?
De afgelopen dagen wel, vandaag en gisteren niet bemerkt ik had een panty aan. Herken die rommelende darmen wel van de keer zwanger zijn bij mijn mk. Merk dat het vandaag wat rustiger is maar wel vlagen misselijk. Ook 21ste nod! Was vannacht zo beroerd dat ik wilde testen maar dat is wel erg vroeg.
Hahaha ja dat vroeg testen is een dingetje, maar dat doe ik alleen als ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ik heb niet echt rommelende darmen, meer dat mijn buik gewoon opzet. Ook een mega puist om mn kin Maar ja dat is denk gewoon teveel chocoladepepernoten hahaha. Verder gevoelige borsten (maar had ik vorige maand ook en dat werd een MK) dus we wachten maar weer af!
Ik ben ook zo'n vroegtester Ik had gister een enorm opgeblazen gevoel. Vandaag is het minder dus dan twijfel ik weer. Ik wil nog wel even wachten met testen maar hoe lang is bij mij altijd de vraag
Jeetje jullie hebben het al over testen en ik zit nog niet eens op het wachtbankje. Komende paar dagen nog even gezellig maken met vriendlief als het lukt met zijn nachtdiensten. En dan wachten tot NOD met testen.
Zijn jullie dan niet super bang voor teleurstelling of enorme twijfel als je zo'n tuurtest krijgt? (wat waarschijnlijk het geval is bij te vroeg testen?) Vraag het me gewoon af hoor. Ik zou dat echt niet kunnen. Ik ga pas testen op NOD of 1 dag erna misschien wel.
Ik testte eerst te vroeg, omdat ik schildklier patiënt ben en ik dan gelijk mijn dosis medicatie moet verhogen. Na overleg met de HA mag ik dus gewoon wachten zelfs tot 1 week na NOD maar niet langer.
Nee daar heb ik niet zo'n last van. Zeker nu niet. Ook toen we nog volop in de MMM zaten. Tuurlijk zit je wel eens een dagje onder een steentje te kniezen maar verder ( voor mij) niet
Oke duidelijk, fijn dat je nu gewoon kan wachten tot je NOD! Heb je nu nog last van je schildklier? Waar merk je dat eigenlijk aan? Als het deze ronde niet raak is, ga ik starten met Clomid en moet dan ook bloedprikken op m'n schildklier.
@Mama-in-love ik ben ook een vroegtester ja, maar wel pas na 9 of 10 dpo.. @Beertje2007 haha zeker weten.. naja ik ben 1x eerder zwanger geweest en dacht 100% zeker te weten dat het niet raak was. Echter met 10dpo een duidelijk streepje. Helaas met 10wk miskraam. Mijn kwaaltjes kwamen echt pas na nod, tenminste toen vielen ze pas op. @vrauwke haha dat maakt me altijd zo ongeduldig als ik onderaan in een lijst sta. Anderen die al bijna mogen testen terwijl je zelf nog je ei zoekt! @Suus2910 ik ben pas teleurgesteld zodra ik daadwerkelijk weer ongesteld ben. Ik ben heel reëel dat het nog fout kan gaan. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ik zoiezo niet hele erg kan genieten zodra ik een positieve test heb. Na mijn miskraam heb ik daar wel een "gedempt" gevoel aan overgehouden. Natuurlijk ben ik blij maar ik weet ook dat het makkelijk mis kan gaan.
Ik ben als sinds 2013 schildklierpatiënt, hij werkt bij mij te traag. Enige waar ik nu last van heb is wisseling in medicatie en ja die vermoeidheid. Die is alleen maar erger geworden sinds onze dochter is geboren helaas. Daarnaast nog een Vit B12 en D tekort waardoor ik extra Vitamine moet gebruiken. Toen ik het ontdekte (traag werkende schildklier) was ik extreem moe, huilerig, mn benen niet stil kunnen houden, slechte concentratie, continu koud hebben en niet uit mijn woorden kunnen komen. Aan de Clomid, pfoe lijkt me ook niet fijn hoor om hormonen te slikken! Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde!