Jeetje wat heftig.. maar wat knap dat jullie ondanks het verdriet toch nogmaals gaan voor het vervullen van jullie gezinswens. Wie weet eerder dan verwacht, maar dan is dit cadeautje jullie zeker gegund! Succes
Ooohh, ik moet gewoon even wat vragen hier. Vandaag alsnog de ovulatiepijn. Maar wanneer zou het eitje dan daadwerkelijk springen? Had de pijn gisteren verwacht, maar is er nu. Heb helemaal geen zin om weer van bil te gaan, maar twijfel nu of het nodig is of niet Help
Ook hallo! Oh, wat heftig van het overlijden van je eerste kindje . En natuurlijk spannend om na onveilige seks te zien of het raak is. Wel welkom zo te horen!
Na een positieve ovulatietest springt waarschijnlijk, niet gegarandeerd je ei binnen 12 en 48 uur. Weet je zeker dat het ovu-pijn is? Ik heb dat denk ik ooit 1 keer gevoeld maar verder nooit meer.. had gister ook wat krampjes onderin maar had begin van de week mijn ovulatie al. Als je geen zin heb niet forceren! Maar als je ercan overtuigd bent zou ik in jouw geval proberen om het nog gezellig te maken mits je dat gisteren al hebt gedaan. Dan zou er opzich genoeg voorraad moeten zijn
Ik ben ook niet zeker van mijn ovulatiepijn hoor maar had afgelopen vrijdagochtend ineens een felle steek linksonder en 's middags bij de arts zagen ze dat er een eitje gesprongen was! Pin me er niet op vast hoor of het dat geweest is. En inderdaad, als je er geen zin in hebt, niet forceren hoor. Het moet wel een beetje leuk blijven!
Zo wat een drukte. Dank jullie wel mocht het niet lukken deze maand ga ik me wagen aan ovu testen @Mama-in-love welkom spannend voor de 4e hopelijk lukt dat zonder behandeling. Welkom @Beertje2007 vervelend 2x mk. Hopelijk heeft je man gelijk.
Haha, ja ik ben wel zeker van de ovulatiepijn. Heb het maandelijks, altijd dezelfde soort krampen/steken en komt ook altijd overeen (oké, hooguit verschil van een dag) met de app. En is na een paar uur ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen. De laatste 3 dagen al onze best gedaan. Ik wilde geen kans onbenut laten . Maar ook meteen weer genoeg gezien . Wat je zegt Pln: genoeg voorraad haha. Echt, ovulatietesten vond ik eerst nog zo'n onzin. Maar had deze week wel duidelijkheid kunnen geven over wat er van binnen gebeurt O.
Dat is nou precies de reden waarom ik gewoon lekker de ovutesten gebruikt. Anders denk ik an het einde van de cyclus: "had ik maar.." ik ben nu nog vrij relaxt.. maar please laat het snel 21 nov zijn. Ik heb wat vriendinnen die helemaal onbekend zijn op het gebied van zwangerschap maar die denken dat je ook echt een paar dagen na gemeenschap al kan zien of je zwanger bent. Dat ze zich eerst maar eens verdiepen als ze dr aan beginnen haha
Ik heb bij de eerste ook ovutesten gebruikt. Toen het niet lukte met ICSI zwanger geraakt. De 2e en 3e via MMM dus ovu niet nodig. Nu willen we er niet meer bezig mee zijn. Daarom weer ik ook helemaal niet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Nu best lastig. Gister hele dag opgeblazen, vandaag niks en nu ik ga zitten komt het weer opzetten. Alleen hoeveel dpo zit Ik? Afwachten.. In de loop van de week maar eens een testje doen.
@Regenboogjee wat erg van jullie eerste kindje! Spannend of het raak is. @MilouR als je het gisteren nog gedaan hebt moet het goed zijn. Wanneer je het op kunt brengen kan je er nog ff tegenaan gaan haha. Ik snap je twijfels! @Pln ik snap dat je na de miskraam extra ongeduldig bent. Je hebt er immers al even van mogen proeven.
Was het maar waar dat je na een paar dagen een test kon doen @Pln. Ik ben nu ook nog geduldig, maar geen idee hoe ik me over een week voel
Dat zou echt een opluchting zijn haha. Ik word echt gek van mezelf. Blij dat ik morgen moet werken dan heb ik afleiding. En dat terwijl ik ziek ben .
Ja ik ben komende week 3 dagen vrij en ga vrijdag de nachtdienst in. De dag dat ik eruit kom is mijn nod. Vorige keer toen ik ontdekte dat ik zwanger werd was 4 dagen voor mijn nod en ook die dag ging ik de nachtdienst in haha. Beterschap!
Ik lees met jullie mee hoor! Heb alleen nog niet gereageerd. Ik hoop zo op lekker veel roze. Hier vanmiddag een knaller van een ovutest. Gisteren en vanavond geklust. Vanavond wel een beetje toe moeten zetten.. Vorige rondes niet allemaal even goed benut, dat wilde ik nu wel.. Ben benieuwd. Ook naar jullie testen straks allemaal! Fingers crossed!