Nod lijst 20 t/m 26 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door diana285, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja, behoorlijk verkouden. Keelontsteking enzo. Geeft ook een vertekend beeld van alle symptomen. Ik ben al een paar nachten veel en lang wakker, had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. En m'n borsten doen nu echt zeer. Ik word er dus continu aan herinnerd haha. Weet ook heel goed dat het niks hoeft te betekenen. Ken mijn lichaam ook niet zo goed meer, eerste ronde na mirena.

2. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Wooow wat hebben jullie veel gekletst haha! Ik heb sinds gister enorm gevoelige borsten, dat heb ik normaal ook een paar dagen voor mijn ongesteldheid.. maar ik zit nog maar op 4 dpo dus beetje raar :confused:

Beertje2007 vindt dit leuk.
  3. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Oh erg vervelend en vooral zo lastig inschatten waardoor het nu komt. Werkse en beterschap hopelijk is dit een griepje en is het klaar van de week en ben je zwanger en heb je de andere maanden nergens last van.

4. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Mila27 Je lichaam doet even lekker raar laten we hopen dat het komt omdat je zwanger ben.

5. RoosDeWijn

4 okt 2017
    26
    15
    3
    Vrouw
    Hoi aan alle nieuwe mensen!
    Ik merk dat ik te druk ben om heel veel mee te kletsen en te schrijven, maar ik lees wel steeds alles!! Vind het zo fijn om al jullie verhalen te lezen. Goed om te weten dat je niet alleen bent in deze onzekere periode :)

Ik zal mezelf nog even paars maken op de lijst!

Loved en MilouR vinden dit leuk.
  6. RoosDeWijn

4 okt 2017
    26
    15
    3
    Vrouw
    NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017

20 November
    Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6

Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7
    Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1

21 November
    Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde
    Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk)
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk)

Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1

Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk)

22 November
    May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ?
    Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk)
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

23 November
    Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1

24 November
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10
    Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2

25 November
    Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2

26 November
    Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8
    Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ?

Datumloos:

Totaal: 26

Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

7. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Vervelend zeg! Hopelijk een teken dat er wat gebeurt in je lichaam. Was bij mij de eerste keer namelijk wel zo ;)
    Weet natuurlijk niet of het verband mee houdt maar week ervoor ben ik ook goed beroerd geweest toen.

8. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017

20 November
    Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6

Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7
    Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1

21 November
    Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde
    Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk)
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk)

Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1

Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk)

22 November
    May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ?
    Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk)
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3

23 November
    Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1

24 November
    Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10
    Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2

25 November
    Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2

26 November
    Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8
    Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ?

Datumloos:

Totaal: 26

Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

Zo, mezelf ook maar even paars gemaakt. Zou gek zijn als ik ineens geen glas wijn met kerst mag volgende maand :roflmao:

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo net boodschappen gedaan en bewust geen testen gekocht!
    Morgenochtend kan ik ook niet naar de winkel dus dat wordt dan pas woensdag op zijn vroegst:thumup:

qwerty123, MilouR en RoosDeWijn vinden dit leuk.
  10. RoosDeWijn

4 okt 2017
    26
    15
    3
    Vrouw
    Ha! Dat vind ik knap. Ik was me net al aan het bedenken of ik stiekem even langs de kruidvat zou gaan :roflmao:

MilouR vindt dit leuk.
  11. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @Mama-in-love @RoosDeWijn

Een bulk opkopen kan altijd nog :D
    Hier heb ik nog één test liggen. Notabene in het keukenkastje... Benieuwd voor hoelang!

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    haha dat is te gevaarlijk voor mij:roflmao:
    Als ik er 1 had liggen had ik em mss vanmorgen al gedaan haha;)

MilouR vindt dit leuk.
  13. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    MilouR en RoosDeWijn vinden dit leuk.
  14. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    1.5 week geleden ging ik voor ontstekingen of wel aften in mijn mond naar de huisarts. Nouja daar kwam een hele hoop verdriet uit waarna ik mij ben gaan beseffen dat het een beetje uit de hand loopt. Ik sta op met mijn kinderwens en verdriet, ik werk ermee en ik ga er ook weer mee naar bed. M'n hoofd blijft maar malen.. de huisarts wil graag dat ik proffesionele hulp ga zoeken, maar ik wil eerst de alternatieve behandeling van woensdag afwachten en kijken hoe ik mij daar bij voel. Omdat ik ook bang ben dat ik door de curretage schade of oets dergelijks heb zou ik een echo mogen laten maken. Maar ik weet heel goed dat het alleen maar angst is. Een hoop tranen vanochtend en ik zit er ook echt even doorheen. Deze stress is alles behalve bevorderlijk voor een nieuwe zwangerschap, ik ben dan ook bang voor de teleurstelling volgende week. Ik moest even mijn verhaal kwijt.

15. RoosDeWijn

4 okt 2017
    26
    15
    3
    Vrouw
    Oh meis, wat naar! Ik snap dat je er doorheen zit. Het is zo'n emotionele rollercoaster, en vooral met jouw verhaal. Alternatieve therapie helpt echt goed, je doet er denk ik, wel goed aan om dat af te wachten.
    Maar mocht je er daarna nog steeds zo mee blijven zitten, dan kan het wel echt even fijn zijn om tegen een onafhankelijk persoon te praten hoor (geloof me...been there, done that!). Hier op het forum kan je ook lekker ventileren, maar wordt je ook steeds weer geconfronteerd met anderen en blijf je er mee bezig. Door te praten met iemand die daar niet direct in zit, kan het je ook helpen meer los te laten.

Heel veel wijsheid, sterkte en liefde! En ondertussen lekker ventileren hier!

16. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Hoi hoi meld mij weer aan? Ronde 6 eerste kindje... verwachte nod 26 november... had vrijdag enorme steek links hield paar uur aan gisteren dus zondag zou me eisprong zijn kan het ei pijn zijn? We hebben nacht op vrijdag zaterdag geklust maar of we garantie hebben geen idee Miss net te laat? Iedereen veel succes

17. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik wordt gek als ik eraan denk om nu nog 2 weken te moeten wachten... pfff ik heb zo'n hekel aan het wachtbankje.
    Ik ben ook super beïnvloedbaar als iedereen zo vroeg gaat testen en ik pas later op de lijst sta. Ik weet daarom ook niet of ik de komende 2 weken heel veel zal reageren. Ik wil proberen er iets minder mee bezig te zijn.
    Niet dat dat heel erg lukt maar toch...
    Gisteren Avond merkte ik dag mijn tepel ineens erg gevoelig zijn. Eerder als vorige maand.

MilouR en Vie87 vinden dit leuk.
  18. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Allereerst een digitale knuffel.

Hoewel ik natuurlijk geen idee hebt hoe jij je daadwerkelijk voelt, kan ik het wel enorm begrijpen. Het is ook niet niks. Dat je ermee opstaat en naar bed gaat is ook begrijpelijk, hoewel dat ook ronduit vervelend is.

Doe wat jou het beste lijkt en volg je gevoel. Hulp is hulp, of het nou professioneel is of alternatief. Who cares!

Als jij zelf het gevoel hebt dat het uit de hand loopt: je (h)erkent het. Nu kun je er wat mee. Maar denk ook aan jezelf. Jij bent er ook en jij moet ook voor jezelf zorgen! Aften duiden op een verminderde weerstand of als gevolg van stress (heb er zelf al 13 jaar last van, lidocaïne helpt te verzachten).

De spanning voor komende week kan niemand voor je wegnemen. Hopelijk is het raak en zo niet... Het is gewoon *gevloek*. Maar toch: probeer ook echt aan jezelf te denken. Als jij beter in je vel zit, kun je er weer met wat meer moed tegenaan.

Elena83 en RoosDeWijn vinden dit leuk.
  19. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Pln dikke knuffel meis. Ik kan me voorstellen dat het je zo bezig houd. Je zit toch in een rouw proces.
    Misschien is hulp zoeken niet verkeerd, zodat je er beter mee op leert gaan. En het alternatieve kan ook zeker helpen.
    Ik zit te denken, ik weet niet hoe jullie zijn omgegaan met je miskraam, hoe jullie het hebben afgesloten. Maar misschien helpt het voor jou om je vorige zwangerschap een soort van te begraven. Misschien een soort gedenkhoekje ergens maken? Iets waardoor je het een plekje kan geven. Dikke knuffel

20. deeerstekeer

deeerstekeer Niet meer actief

Wanneer is je nod dan het is Idd erg lastig wachten weet er alles van

Deel Deze Pagina