Jeetje heftig zeg! Wat heb je veel meegemaakt. Ik hoop voor iedereen dat het raak mag zijn deze ronde. We gaan ervoor Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Het wil niet helemaal lukken
@May6513 wat een heftige tijd zeg. Dat gaat niet in je koude kleren zitten. @Loved dat wil ik wel doen voor je. Wat zijn je gegevens? Datum nod, leeftijd, 2de kindje, ronde 1?
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren! Hoi allemaal! Ik meld me hier vandaag de rode hel losgebarsten helaas... beroerd en buikpijn tot en met! Hopelijk de komende 9 maanden niet meer heb een cyclus van 26/27 dagen en mijn vermoedelijke ei is op 11 november... succes allemaal, iedereen op rozeeee!!!
Ja idd een heftige tijd gehad. Laten we hopen dat het genoeg is geweest en in de toekomst niet voor nare verassingen komen te staan Door de bmh-kanker heb ik geen baarmoederhals meer, bij een zwangerschap is de kans dus heel groot dat ik het kindje verlies of veel te vroeg geboren wordt. Dus een paar weken terug via een buikoperatie een cerclage om mn baarmoedermond laten zetten. Weten we iig zeker dat mn kindje er niet vroegtijdig via die weg uit kan. En welkom @Loessje1987 en idd, hopelijk niemand meer ongesteld voor de komende tijd!
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Loved- 27 jaar, 2e kindje,ronde 1 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Loved- 27 jaar, 2e kindje,ronde 1 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb mezelf ook aan de lijst toegevoegd. Ik heb me voor nu op 26 november gezet. Afgelopen ronde was 33 dagen, maar voor mijn spiraal had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Dus gemiddelde van 31 dagen gerekend. Ik heb daarom nu ook ovu-testen besteld, omdat ik onzeker ben over mijn cyclus. Op zoek naar mijn ei dus. En op naar een roze lijst hier!
Welkom nieuwe dames laten we hopen op veel roze. @May6513 zo heftige tijd voor jullie geweest, hopelijk is een 2de kindje jullie snel gegund
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Loved- 27 jaar, 2e kindje,ronde 1 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi! Ik ben nieuw op het forum, en heb in mijn afgelopen ronde de NOD-lijst wel meegelezen, maar niet gereageerd..., het lijkt me leuk om nu eens mee te schrijven ook! Ik ga kijken of het me lukt om mezelf op de lijst te zetten!! Groetjes!
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Loved- 27 jaar, 2e kindje,ronde 1 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Eendje 86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 21 November Chantallcindy, 27 jaar, 3e kindje, 2e ronde Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 23 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Loved- 27 jaar, 2e kindje,ronde 1 24 November Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi ik kom je hier ook even aanmelden. Ik vermoed dat mn NOD ergens tussen 18 en 20 nov is.... tegen de tijd dat mn ei is weet ik zeker op welk lijstje ik moet
@Eendje86 welkom! Ik heb straks voor het eerst een fertiliteitmassage. Ik probeer nu vanalles.. Misschien dat het gaat helpen. Misschien ook niet. Maar dan laat ik mezelf in ieder geval even lekker verwennen. Aangezien ik toch behoorlijk gestresst ben, kan ontspanning geen kwaad.
@Elena83 ik had nog nooit gehoord van een fertiliteitsmassage, dus gelijk even gegoogled. Wat klinkt dat goed zeg! Ook ivm mijn endometriose. Ben benieuwd of het bevalt en wat ze allemaal doen. Geniet er van