@Jess89 wat goed! Nu is het wachten geblazen. Pffff ik word langzamerhand een beetje gek van dit gewacht
hihi zo blij wel fijn dat je ovutesten hebt gebruikt, want anders was je te vroeg misschien. Ik heb altijd al 6 dagen voor mn ei al zo'n zwaar gevoel net als bij menstruatie. Voel het helemaal in mn heupen. Na de eisprong weer minder maar het blijft wel. Daarom dacht ik dat ik de eerste ronde zwanger was, maar kennelijk hoort dit bij me. Ik ga denken wachten met testen tot nod. Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik vlak voor nod bliksemschitjes/steekjes voelde in mn borst en en buik. Afwachten maar weer!
Hier wordt het ff heel spannend... Helderrood bloedverlies, verder geen troep erbij en voel geen ongi krampen dus maar ff afwachten. Reken maar op menstruatie en kleine kans op innesteling. Pas een week na m'n ei... Maar ja, eerste cyclus na spiraaltje he. Dus misschien nog niet op orde. Ik ben in ieder geval helemaal niet teleurgesteld ofzo, nog tijd zat. Dat wordt lekker wijn drinken dan haha
Ik wilde eigk nog wachten.. Heb thuis alleen 1 zo'n dure clearblue test.. Maar morgenochtend ga ik toch stiekem testen. Anders moet ik weer wachten tot zaterdag om naar drogist te kunnen..
Ja, dat heb ik dus ook! Alhoewel ik geen testen doe, maar het wel te zeer doet. Heb ik helemaal geen zin in joh
@Vie87 Naja, eerste cyclus na spiraaltje is helemaal spannend. En anders heb je altijd nog wijn als troost @Regenboogjee Action is tot 18:00 uur open. Stuk goedkoper! Hier wil ik wachten tot mijn NOD. Vorige maand ben ik 7 dagen misselijk geweest en had ik vage trekjes. Uiteindelijk werd ik alsnog ongesteld. Meerdere testen versleten. Zo zonde
Heb je na het verwijderen wel een bloeding gehad? Mijn ervaring na verwijderen spiraal is dat t toch vaak een maand of 2/3 duurt voor je cyclus is hersteld....
Wat word hier gezellig veel gekletst! Mijn lichaam speelt met me, hopelijk dit keer niet voor niets. Ik had heel even pijnlijke tepels, ik dacht van de kou maar het bleef aanhouden haha, vlagen van misselijkheid en net als bij mijn vorige zwangerschap een opgezette buik en bultjes ipv puistjes op mijn voorhoofd. Testdrang is erg aanwezig, ik ga proberen om pas vrijdag een testje te wagen dan ben ik volgens mij 11 of 12 dpo.
Oh spannend de eerste testers al! Ik wacht nog een weekje af. Heb nu 2 avonden een tintelend gevoel aan m'n tempels maar ben denk ik ook. Ieder steekje etc. 100x aan het uitvergroten haha. Welke testen gaan jullie gebruiken? Ik haal denk ik gewoon een 2v5 van kruidvat en eventueel ter bevestiging een clearing blues digitale.
Oooh spannend!! Kan nog alle kanten op.. Of een innestelbloeding of toch een vroege menstruatie.. Ik duim voor het eerste!
Ik gebruik die van Action. Bij mini 1.0 kwamen op alle vier de testen de streepjes bijna sneller dan het licht tevoorschijn . Goedkoop ook En zo herkenbaar, alles 100× uitvergroten!
Ik heb na 3 dagen een bloeding gekregen. Heb ook duidelijk een eisprong gehad met vruchtbaar slijm, positieve ovulatietest en ovulatiepijn. Verder geen bloed meer gezien, dus afwachten hoe het morgen is!
spannend!! Bij mij liggen ze ook te branden in de kast haha. Ik zou wel willen testen maar denk dat ik nog echt te vroeg zit dus kan beter snel een glas water drinken morgenochtend. Dan kan ik niet meer testen