Duidelijk een streepje! Gefeliciteerd!! @Vie87 ja test was eigenlijk voor vrijdag. Maar als ik een test in huis heb kan ik er moeilijk vanaf blijven.
Ik vraag me dan toch af wat de dames op roze merk(t)en, of dat de test een wilde gok was . @Yassay @Beertje2007
@Beertje2007 Wauw ook een streepje gaaf zeg! Gefeliciteerd! @Pln klinkt goed meid! Schrijven kan heel goed helpen, ik ben zelf ook van het schrijven. En ik merk vaak dat als ik het heb opgeschreven dat ik het iets meer los kan laten. Hoe voel je je vandaag? Ben je blij dat je gegaan bent? Ik denk dat je een hele goede stap hebt gemaakt. Dikke knuffel voor je meis
Tja hoe ga ik dat uitleggen. Heb last van steken in mn borsten en zijn wel gevoelig, kan mijn broeken niet meer dicht in de avond, heb veel honger, hele droge mond en droge ogen en moe..... en ik voel me gewoon anders.
@Beertje2007 wauw gefeliciteerd!! Mooie streep al. Merk wel, mede door op zo'n forum te schrijven, dat de drang om te testen eerder komt. Maar ik-doe-het-niet.... Denk ik
Denk bij mij niet raak, zou nu al gevoelige borsten moeten hebben en die heb ik eigenlijk totaal niet... vorige maand wel
@Beertje2007 : Gefeliciteerd!! Is al een duidelijk streepje. Ik had zojuist een positieve ovu test. Vriendlief is vanavond wel thuis, dus dan nog even gezellig maken En dan begint het wachten voor mij pas.
Ik hoop dat ik nog een keer een knaltest krijg. Heb nog 2 testen liggen, die maak ik op daarna stop ik met testen (zaterdag en maandag testen). Ik ga wel al morgen verhogen met mijn schildkliermedicatie.
@deeerstekeer : elke zwangerschap is anders. Ik had bij de zwangerschap van K. ook veel meer gevoelige borsten dan nu.....
Lief dankjewel. Schrijven lijkt me wel wat; maak ik gelijk een momentje vrij voor mezelf dat doe ik te weinig. Ik ben zeker blij dat ik ben gegaan ik kon vandaag wel wat last krijgen van hoofdpijn enzo. Ben alleen zo misselijk dat ik vanmorgen zelfs moest spugen maar de test is negatief.. helaas. Ik heb nu ook t idee dat het niet raak is, ik hoop dat ik het nu wat meer los kan gaan laten. Gisteren wel onverwachts leuk nieuws gekregen dat we het huis kunnen kopen wat eigenlijk niet doorging! Afleiding en een mooie houvast.