Haha geen sorry hoor! Daarvoor zitten we op dit forum. Ik heb vandaag het gevoel dat ik veel rustiger ben, en als het niet raak is gaan we gewoon voor de volgende ronde. Ik hoop dat ik dit gevoel kan vast houden.
Vorige maand voelde ik echt alle symptomen en was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Nu dus totaal niets.. af en toe gevoelige borst maar verder niets..
Ik bedoelde eigenlijk dat een negatieve test niks zegt. Een positieve zeker wel! Grote kans dat het wel goed zit!
Hey @Pln wat goed dat je rustiger bent. Ik voel me deze week voor het eerst een stuk rustiger sinds dat ik zoveel extra heb gewerkt.. (lees nu meer als een jaar) Omdat het afgelopen week echt niet meer ging 2 dagen thuis gebleven, ik moest even aan mezelf denken. En vanaf nu een rustiger rooster. Ik had vandaag een afspraak bij de tandarts en wist dat hij foto's zou maken.. Ik twijfelen.. want ja röntgenstraling is toch niet zo goed. Maar ja zeggen dat ik zwanger ben kan niet want kan nog niet testen. Vond het zo stom om te zeggen dat de mogelijkheid erin zit. Maarrrr toch gedaan. Trots op mezelf want vind dat soort dingen best moeilijk om uit te spreken. Tandarts zei gelijk, nee dan doen we het niet. We gaan geen enkel risico lopen. Dus dat was erg fijn. En blij dat ik het toch gezegd heb. Hij zei heel lief, ik duim voor je en hoop dat je over een half jaar hier meteen mooi buikje zie. Om een of andere reden deed het me echt wat en ik hoop natuurlijk dat het ook zo is ov er 6 mnd.
Heel herkenbaar wat je verteld! ik ben van de zomer afgestudeerd en gestart op een nieuwe afdeling waar we kampen met personeelstekort, veel zwangeren en langdurig zieken.. Vanaf deze maand ook bij mij een rustiger rooster en werk ik mijn contracturen en niks extra. Fijn dat jij je ook wat rustiger voelt! Het is niet zo dat mijn hoofd nu ineens helemaal leeg is natuurlijk, dat kan ook niet en dat verwacht ik ook niet. Meer het gevoel van acceptatie dat het komt zoals het komt. En natuurlijk zal ik volgende week teleurgesteld zijn maar dat verdriet mag er zijn. Vandaag dus een negatieve test, naja een heel licht streepje maar dat was na de officiële 5 min bij de kruidvat 2 v 5 dus ik denk een indrooglijntje, heb ook die van 2besure gedaan maar die was wel echt wit. Vanmorgen wel misselijk geweest tot spugen toe, maar dat kan ook een reactie zijn op de behandeling van gisteren.
Nee dat kan ook niet meis. Het heeft tijd nodig. Ik had het in aug heel erg, was toen er van overtuigd zwanger te zijn..maar werd ongesteld. Heb echt zo gehuild.. Nu lijk ik weer iets nuchterder te zijn. Maar heb ook in mijn achterhoofd dat we de toch naar de fertiliteitsarts moeten. En aan de ene kant ben ik daar blij mee. Want als er iets is dan beter nu als overeen half jaar. Maar ik vind het ook wel heel spannend. Ik probeer het stap voor stapte doen, en niet teveel op de zaken vooruit lopen. Ik was al heel blij dat ik deze maand echt goed veel vruchtbaarslijm heb gehad.
Weet alleen zeker dat ik 26 ste mijn nod zou hebben en als ik daar 14 dagen op terug tel komt mijn eisprong afgelopen zondag uit maar ik heb een cyclus van 27 dagen dus dan had ik hem denk ik zaterdag en vrijdags ovulatiepijn en doe nacht geklust dus we zullen wel lekker afwachten meer zit er helaas niet in
Ik had vanochtend veegje rozig bloed met veel afscheiding.. maar verder niet doorgezet. Ben nu echt constant aan broek loeren... sorry voor smerige details
Afscheiding is ook voor iedereen anders denk ik. Toen ik zwanger was vorige keer had ik juist heel weinig tot geen afscheiding en dat was juist apart voor mij. Werd later pas anders. Nu ook weinig afscheiding, maar natuurlijk eerste ronde na spiraaltje dus geen idee wat tegenwoordig de norm is
Ik vind het knap van je, jullie zijn al lang bezig! De stap naar de fertiliteitsarts is zeker spannend maar ik zou er als het over een poos niet wil lukken wel voor willen gaan. Mocht het iets uitwijzen dan kun je ermee aan de slag of juist een andere manier van verwerken. Nu is het keer op keer frustrerend. Wanneer staat de eerste afspraak gepland? Ik duim voor je deze ronde! Tis jullie gegund
Welke dag van je cyclus zit je? Ik kan je niet op het lijstje terug vinden. @Pln Wat lief van je. Dank je wel. Ja het is precies zoals je beschrijft. Van die onzekerheid wordt ik zo langzaam aan wel gek. De eerste afspraak is gepland voor 5 december al om 9uur. Dat vind ik fijn zie ik er niet heel de dag tegenop.
Wel pittig hoor, een arts moeten raadplegen. Maar toch is het heel fijn dat ze bestaan! Ik kan het me niet voorstellen en voel me er haast schuldig om dat onze mini ongepland was . Ik hoop gewoon dat alle dames uit deze Nod lijst allemaal snel mooie baby's mogen krijgen
Ja dat klopt inderdaad, ik moet ovulatietesten gebruiken. Ik had altijd een cyclus van 30 dagen. Het bloeden is weer gestopt en dan begint het over een paar dagen vast weer, had ik vorige maand ook, echt heel vreemd.
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 21 November Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk) Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ? Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 November Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 24 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, eerste echte ronde. Datumloos: Totaal: 26 Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Het is een eerste gesprek. Ik heb al een flinke vragenlijst in moeten vullen en mij man ook. Ik hoop eigenlijk dat ze gelijk wat onderzoekjes willen doen. Kijken of ik bv echt een eisprong heb, en semenonderzoek bij mijn man. Ik zit dan voor zover ik nu kan zeggen op cyclusdag 11 als we daar heen gaan dus hoop dat ze samen met mij op eitjes jacht gaan. Of een aantal dagen later. En misschien dat ze kunnen prikken op hormonen, schildklier en misschien nog meer dingen die goed moeten zijn.. mijn man is zo bang dat het bij hem niet goed is. Vind ik zo kut als ik hem dan zo hoor praten.. op een of andere manier vind ik het bij hem erger als bij mij ofzo. Maaarrrr eerst deze cyclus afwachten. De kans is klein, maar nog niet verkeken. @MilouR je moet je niet schuldig voelen. Dat helpt niets. Knuffel. Misschien zijn wij gewoon heel ongeduldig. Maar omdat we het een paar jaar geleden ook al geprobeerd hebben, maak ik me toch wel zorgen. Achteraf baal ik dat we toen niet doorgezet hebben na een jaar. Maar ik durfde gewoon niet. Ik vond het zo heftig om er voor naar een arts te moeten. Dat ik liever op dat moment onze kinderwens in de ijskast zette.. nu denk ik... stom stom stom.. Maar ja de tijd kan je niet terug draaien he. Ik ben nu wel bijna 4 kg afgevallen, ik wil graag voor de afspraak op een BMI onder de 30 hebben. Ik hoop dat het gaat lukken! Dan kunnen ze daar ook zien dat ik er wel mee bezig ben.
En ik ga maar op het wachtbankje... De ovu test liep af eergister, alleen nu echt menstruatie krampen in mn buik... heel irritant!! Ik hoop dat mn nod de 26 is, dus nog ff geduld hebben
Ik heb ook een doorverwijzing, en die vragenlijst is echt lang. Maar ik zit echt te twijfelen, al die onderzoeken. Probeer het nog een maandje en dan ga ik als het niet lukt.
@Elena83 wij hebben vorige week ons eerste gesprek gehad. Er wordt meestal meteen een echo gemaakt om te kijken of het er goed uit ziet. Bij mij zagen ze dus dat het eitje net gesprongen was, dat was dan al meteen mooi meegenomen. Mocht er volgend week een menstruatie komen dan op dag 3 bloedprikken (ook voor schildklier idd) en met clomid beginnen en van dag 10/11 om de dag echo's. Maar hee.. We gaan er gewoon voor dat het niet nodig hoeft te zijn