Ik krijg vandaag weer testen binnen! Woensdag getest, veeeeel te vroeg natuurlijk (7dpo) dus die was wit.. morgen wil ik er weer eentje doen ik test niet persé samen met mijn man.. vinden we niet heel belangrijk haha..
Oké wat vinden jullie: zal ik nog een keer testen in t weekend en/of op NOD? Of lkkr zo laten en niet meer testen?
Ja stom ik wil gewoon een keer een knaltest, maar ja maakt je zelf ook beetje gek. Hij loopt wel mooi op gelukkig
@Suus2910 wij testen ook niet samen hij is meestal al weg. vage testen heb ik weleens laten zien maar daar issie te nuchter voor dus zodra ik serieus vernoeden heb doe ik een clearblue digial. Als het raak is wil ik et deze keer proberen om een weeklang mn mond dicht te houden en hem verassen op zijn verjaardag.. maar dat lukt vast niet haha. Vorige keer hebben we het met 7.5 week verteld omdat ik er echt ziek van was. Mijn vriend vins dat we nu 12 weken moeten wachten als het raak is ivm de vorige mk. Echter heb ik er denk ik meer steun aan als ik mijn angsten voor een evt nieuwe mk kan uitspreken. Ik zou dan wachten tot de eerste echo.
Haha, mezelf kennende zou ik ook door testen tot een knaller, ook al is de rest positief. Loopt inderdaad mooi op en is dus zéker geen valse positief @Beertje2007 Hier test ik trouwens zonder mijn man. Heb het geduld er niet voor om op hem te wachten . Vorig jaar kwam hij overigens op Valentijnsdag aan met twee doosjes testen. Ik vind alleen daarom al dat ik het nu zelf mag inschatten Jammer dat mijn NOD pas over 8 dagen is. Word door jullie ietwat ongeduldig haha
Haha sorry! mijn nod is over 4 dagen en met die roze veeg vind ik het ineens nog spannender! heb niet eerder zo'n veeg gehad behalve 2x tijdens mijn vorige zwangerschap. Dat werd uiteindelijk een curettage, laten we hope dat het dit keer een mooi wondertje zal zijn.
Het verleden hoeft gelukkig niks te zeggen en kan het zomaar allemaal goed zijn! En een roze veeg maakt het zeker spannend. Ik duim voor je!
Hahahaha de mijne over 9 dagen voor ons duurt het allemaa nog langer...was gisteren misselijk en nu wazige steekjes voor de rest niets ga ook echt niet eerder testen vorige rondes zijn ook niet gelukt dus ga ervanuit nu ook niet... succes met wachten
Ik heb nog 3 verschillende testen en nog een clear blue maar die is pas voor als ik een streepje zie en dinsdag niet ongesteld ben geworden. Wie gaat er zondagochtend nog meer testen? en voor de dames die ook nachtdiensten werken wanneer testen jullie? ik kom dinsdag pas uit de nacht dus ik denk dat ik het doe als ik zondag 's middags wakker word.
Ik wil zondagochtend ook een test doen denk ik! Wilde eigenlijk wachten tot mijn NOD, maar vind het ook fijn samen te testen met mijn man vorige zwangerschap alleen getest en dat vond hij stiekem niet zo leuk! Oepss..
ik ga het zondag ochtend ook nogmaals proberen en hopelijk dan geen omo wit vakje, maar is eigenlijk nog te vroeg. Is dan nog 5 dgn voor NOD.
Ik heb vandaag getest. 10 dpo vandaag. Was toch echt nog hartstikke wit haha. Hopelijk gewoon te vroeg! Twijfel of ik morgen of overmorgen weer test. Beter overmorgen, weet ik, maar weet niet of ik het kan weerstaan . Bij mijn zoontje testte ik 12 dpo positief volgens mij. Bij de miskraam had ik eerst ook nog een negatieve test en daarna een positieve. Na een week ging het alleen alsnog mis. Spannend hoor @Pln ik hoop voor je dat het een goed teken is! @Jolicoeur 5 dagen voor NOD is wel heel vroeg hoor! Maar je kunt het proberen. En voor alle lotgenoten op het wachtbankje, sterkte
Mijn clearblue test brand in mijn handen maar met mijn eisprong die vorige week woensdag/donderdag was, ben ik echt nog te vroeg.. maar jemig, wat zou ik hem nu graag doen
Ik test alleen (denk ik) of het moet zijn dat ik echt tot volgende week zaterdag of zondag kan wachten dat mijn man ook thuis is. Test nou eenmaal graag in de ochtend. Mijn man vind het wachten op zo'n test zenuwslopend en vind de teleurstelling misschien nog wel erger als dat ik dat vind... @Beertje2007 Ik zou ook die knaller willen. Maar hcg verdubbelt per 40 tot 70 uur. Dus toch nog geduld hebben. Wanneer is je nod ook al weer? Misschien en dag daarna testen? @Pln lukt het je niet te wachten tot nod? Heb je misschien wel een duidelijkere test.. Dames zijn er meerdere die hun nod afwachten en pas dan of zelfs later testen.. Ik probeer me echt in te houden. Nu nog makkelijk praten.. Ik heb geen zin in een witte test en als ik ongesteld word zie ik het wel.. zonde van weer een negatiever test..
Het liefste test ik morgen weer dus als ik het tot ma volhoud ben ik al blij haha. Vanmorgen heel snel naar hrt toilet gegaan.
@Elena83 ik wacht echt tot mijn NOD ja...Vorige maand te veel testen gedaan. Wil eigenlijk niet eens testen Maar eens zien hoe ik er komende dinsdag over denk, dan zou de early test van Action moeten kunnen. En aangezien ik zo op de fiets langs het centrum hier ga... Hoop dat het komende week regent en bliksemt, dan heb ik minder de neiging om testen erbij te halen