Ik vrees dat ik op rood mag. Vanaf vanmorgen lichtroze verlies... Ik ga er vanuit dat het wel gaat doorzetten. Al voel ik nog niks... Maar het is precies 14 dagen na mijn veel te vroege eisprong, dus het zal wel gewoon kloppen. Ik heb een heel gekke 24-dagen cyclus gehad deze maand... jammerdebammer. Nu eerst een paar maandjes wachten, in verband met onze bruiloft (we gaan in september trouwen) dus in februari/maart maar weer eens aan de slag
Ohnee... wat jammer! Ik hoop voor je dat het niet doorzet. Wat knap dat je je kinderwens even opzij kan zetten, gebruik je dan wel voorbehoedsmiddelen of komt het zoals het komt? Je zal altijd zijn dat als je er niet mee bezig bent dat het dan juist raak is. maar wel een hele leuke periode om naar je bruiloft toe te leven
@Pln Tsja, het kan niet anders denk ik... De bruiloft is al gepland, en als je net dan uitgerekend bent, tsja, dat gaat lastig denk ik.. Maar ik vind het wel moeilijk hoor, ik doe er nonchalanter over dan dat ik me voel. We waren er net eindelijk bewust voor gegaan, en dan moet ik 't nu alweer in de ijskast stoppen. Ik word er ook niet jonger op, dus ik voel een beetje de tijdsdruk ook, misschien klinkt dat gek, maar dat heb ik toch een beetje. Ik denk dat het de komende maanden maar komt zoals het komt, een beetje de eisprong in de gaten houden en niets doen in mijn vruchtbare tijd. Maar wat je zegt... je zal het altijd zien Gelukkig is de bruiloft wel een goeie afleider inderdaad haha!
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen, helemaal niet gek. Als je er eenmaal voor wil gaan, dan is dat moeilijk te stoppen. probeer maar heel veel te genieten van de voorpret en de mooie dag zelf, ik duim voor je dat het nu niet doorzet!
Dankjewel! Ik hoop ook dat het niet doorzet. Wie weet... Hoe gaat het bij jou? Wel spannend hè! Zondag testen toch, of maandag?
Ik ga heel hard mijn best doen om dinsdag middag als ik wakker word pas te testen. Ik kom die ochtend uit mijn laatste nachtdienst en die dag is mijn nod dus ik hoop dat ik het volhoud. Vind het deze ronde spannender als alle andere rondes.. kwaaltjes gaan alleen heel erg op en af maar de vorige keer begonnen die ook pas echt na de nod. Ik denk alleen zelf dat het niet raak is door de negatieve test van gisteren.
Oeh, knap als je kan wachten hoor!! Het kan ook nog alle kanten op, je hebt zo vroeg getest! Ik duim met je mee in elk geval!
Ikke! NOD is dinsdag maar ik ben zo nieuwsgierig... af en toe kramp enzo maar dat kan ook naderede periode zijn, of ontpillen (zit in ronde 1). Anderszijds wil ik eigenlijk ook geen negatieve test in handen hebben, als je het nog niet weet kun je nog zo heerlijk dagdromen
Hebben jullie dat dan niet... na me eisprong durf ik bijna geen intieme momenten te hebben met mijn vriend bang dat daardoor de innesteling Miss verkeerd zou gaan ofzo
Twijfel even of ik dit moet typen maar wij hebben onze kinderwens ook opzij gezet ivm bruiloft. En oh wat heb ik daar een spijt van gehad toen we na bijna een jaar nog t niet zwanger waren! Heb lang met die gedachten gelopen dat we gewoon toen al hadden moeten starten. Want de kans is en klein dat je net uitgerekend bent met je bruiloft en oh wat valt een bruiloft in het niet hij het geluk van een baby krijgen. (Geloof me wij hebben een heeeeele mooie dag gehad) Echt, volg je gevoel want merk toch wel een soort van twijfel bij je. (En mocht je nu zwanger zijn geworden, dan was de hele dag oppas regelen misschien wel lastiger dan met een dikke buik rondlopen.) Maar evengoed een dikke knuffel want het is wel balen dat je menstruatie nu al komt en je cyclus zo kort is.
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 21 November Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk) Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ? Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 November Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 24 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Milou, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, eerste echte ronde. Datumloos: Totaal: 26 Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Zo ik mag ook eindelijk op het wachtbankje. Mijn nod zal dan waarschijnlijk buiten deze lijst vallen, maar blijf nog gezellig hier mee kletsen en lezen. Wel apart dat de meeste al meer bezig zijn met zw testen. Daar moet ik toch echt nog even geduld mee hebben. Maar goed... ben blij dat ik mijn ei heb gevonden. Hopelijk komende week nog veel roze op deze lijst.
Mijn spiraal is eind augustus verwijderd en daarna heb ik een onregelmatige cyclus. Daarvoor altijd 28 dagen, maar nu 30-28-33, dus was uitgegaan van 30 dagen, maar nu toch weer langer denk ik
Dankjewel! Lief, en bedankt voor jouw ervaring! Ik twijfel ook wel, omdat ik weet dat het misschien wel best wel eens een tijdje kan duren. We gaan verder geen voorbehoedsmiddelen gebruiken hoor, dus het zou zo wel kunnen allemaal. Maar misschien is het goed om het nog eens te bespreken. Soms weet ik ook niet precies wat nou wijsheid is..
Lijkt me ook lastig dit! Ik ben zelf zwanger geraakt in dec 2015, en uitgerekende datum was 2 sept. Ben bevallen midden augustus. Kan dus zo wisselend zijn. Misschien als je weer in februari begint, zit je sowieso goed? En dan hoef je niet eens zo heel lang meer te wachten Maar voor nu hoop ik dat je ongesteldheid niet doorzet!
Phoe spannend hoor Maar laat je niet gek maken door die test van gister. Die was echt nog vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 1 dag ervoor pas positief terwijl ik de dag ervoor al was begonnen met overgeven. Je zou dus denken genoeg HCG. Dus nog even geduld en stay positive!!
@RoosDeWijn ja moeilijk lijkt me dat. Hoe ver van te voren kan je een bruiloft afzeggen? Ik heb geen idee. Anders kan je nog zeggen dat je het probeert en mocht het nou echt onmogelijk zijn kan je het uitstellen. Maar dat ligt er ook aan waar je prioriteit ligt en die van je aanstaande natuurlijk! @Pln spannend weer he! Ik zou echt wachten tot nod. Is al bijna. Dan weet je het gewoon echt. @Beertje2007 ziet er super goed uit. Wel alvast gaan genieten hoor! Zooo leuk allemaal! @vrauwke beter laat dan nooit! Nu maar weer afwachten. Zou wel lastig zijn idd als je nu al testen voorbij ziet komen. Voor mezelf heb ik het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Heb een opgeblazen gevoel. Heb wat gevoelige borsten. Ook wat misselijk. Vorige zwangerschap ook erg last van misselijkheid gehad. Ik weet alleen niet meer wanneer dat precies begon? Maar ja 1ste ronde ook van overtuigd en dat was niet raak. Weten jullie vanaf wanneer je misselijk kan worden?