Nod lijst 20 t/m 26 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door diana285, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @Klvertje4 je kunt misselijk worden al vanaf het moment van de innesteling. Al héél vroeg dus!

Hier ook misselijk, vorige maand ook. Alsof dat tegenwoordig bij mijn cyclus hoort of zo o_O. Trouwens opnieuw de ooievaar gespot vandaag, alleen nu bij onze overburen. Zou wel humor zijn, maar ik geloof er nog niet in.

Misschien word ik wel misselijk door de vele lichamelijke inspanning met onze kieskrijgende mini op dit moment. Blijf hem maar oppakken en mijn buikspieren gebruiken :$

2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Klvertje4 @Loved
    Ja dat is zo ik probeer te wachten maar denk dat t niet raak is helaas. Nog geen nod symptomen. Wat duren 3 dagem dan ineens lang joh pfff.

@deeerstekeer dat durf ik wel aan, dat zit diep genoeg hoor:) al is het wel zo dat doordat de vruchtbare periode een beetje een moetje is dat we daarna naast onze onregelmatige banen hooguit 2x nog vrijen tot aan nod ongeveer haha. Ik denk dan weer rond mn innesteling dat nachtdiensten echt funest zijn. Dat is je mindset.

3. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Oeh kiezen, dat is ff heftig ja!
    Hier ook een peuter die zo bovenop mij springt, ben nu toch wat voorzichtiger met mijn buik, je weet maar nooit.

4. Regenboogjee

Regenboogjee Actief lid

1 mei 2016
    424
    646
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff meiden.. Nu onderweg naar ziekenhuis. Ik ging van werk naar huis met erge buikpijn. Thuis paar x diarree. Opeens had ik 'n ontzettend drukkend gevoel beneden. Kben zelf doktersassistente en maak geregeld uitstrijkjes.. Weet dus precies hoe baarmoedermond eruit ziet. Echter keek ik dus bij mezelf en baarmoedermond stond stukje open en puilde bijna naar buiten. Echt 'n naar gevoel, alsof er elk moment iets uit kan komen..
    Ben benieuwd wat ze zo bij HAP zeggen of vinden..

5. Lizzie1401

Lizzie1401 Actief lid

8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
  6. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
  7. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Regenboogjee jeetje! Sterkte! Hou ons op de hoogte :eek:

Ik ben gisteren naar de internist geweest ivm mijn schildklier. Hij gaf aan dan mijn waardes nog niet goed zijn (raad niet af zwanger te worden, maar ziet liever nog wat veranderingen in mijn waardes) Nu lees in in wetenschappelijke onderzoeken heel andere referentiewaardes.. zo lastig als je niet weet of je meer waarde moet hechten aan een man die misschien niet op de hoogte is omtrent alle ontwikkeling qua referentiewaardes ivm zwangerschap of aan meerdere wetenschappelijke bronnen :oops: nouja mag over vier weken weer bloedprikken, is kijken hoe het er dan voor staat.

8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Regenboogjee jeutje wat heftig! Wat zou dat kunnen zijn dan? Klinkt niet fijn:(
    Heel veel sterkte, ik hoop dat alles meevalt!

9. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    @Regenboogjee ojee, succes!! Hopelijk valt het allemaal mee.

10. Klvertje4

Klvertje4 Actief lid

21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    Hmm ja dat zou dan al wel kunnen... Ik heb wel een goed gevoel. Maar ja zal toch af moeten wachten. Ik wil eigenlijk niet testen en gewoon afwachten want een negatieve test vind ik echt niet leuk.

11. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @Regenboogjee Jeetje wat kan dat zijn? Sterkte!

@Meliflua ik ben ook schildklier patiënt dus wat wil je weten?

Meliflua vindt dit leuk.
  12. Klvertje4

Klvertje4 Actief lid

21 aug 2017
    306
    348
    63
    Vrouw
    @Regenboogjee oh jee hoop dat het mee valt. Lijkt me pijnlijk.

@Meliflua ik hoop dat het steeds beter gaat met je schildklier. Ik wist niet dat dat involved kon hebben op je kinderwens.

@Pln voor je gevoel lijkt het ook lang. Maar 3 dagen op een mensenleven is heel kort hoor!:roflmao: Het mooie is dat je er nu toch niks aan kan doen.. Ik ga altijd de mental uitdaging met mezelf aan. Ik ben sterker dan dit:p zo ben ik ook gestopt met roken een paar jaar terug. Maar ja soms lukt het me ook niet hoor:roflmao: vind t alleen die negatieve testen veel erger dan mn menstruatie. Das ook gek eigenlijk want het betekend hetzelfde.

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Regenboogjee dat is schrikken! Ik had gisteravond ook een poosje zo'n drukkend gevoel, dat vond ik al heel vervelend! Sterkte en hopelijk valt het mee.

14. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Spannend voor de dames die bijna kunnen testen.

@Regenboogjee sterkte hopelijk valt het mee

15. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Jeetje @Regenboogjee das schrikken! Hoe was t in het zh?

Ik word trouwens echt aangestoken door jullie meiden! :roflmao:
    Ten eerste had ik het idee dat het deze ronde sws níet raak is, en had me ook voorgenomen niet te testen. Daarnaast lees ik ook allerlei meiden met gevoelige borsten, wat ik ook had bij Mn vorige zwangerschap. Nou, dat het nu niet raak zou zijn werd daardoor bevestigd. Niks gevoeligheid! TOT gisteren. Ik hops de trap af en denk ineens “AU fuck! Moet ze vasthouden! Het zal toch niet??”
    En Savonds ook iniminie roze bij afvegen...
    Sindsdien heb ik toch een stille hoop! Maar testen wil ik keurig wachten tot nod dan. TOT ik bij de action was vanmiddag!:roflmao::roflmao:
    Toevallig had ik niet al te best gedronken overdag, dus dacht waarom ook niet! Verwachtte echt Omo, want zit 6 dgn voor nod. Maar toch zit ik nu te turen naar een streepje wat er wel/niet zit.... wat denken jullie? AB6D1127-9679-4CE8-BA3C-FEAA6A2F9938.jpeg

Gretel en Regenboogjee vinden dit leuk.
  16. Yassay

Yassay Lid

16 okt 2017
    76
    62
    18
  17. Lizzie1401

Lizzie1401 Actief lid

8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Moet wel turen maar ik lijk ook wat te zien??
    Morgen ochtend nog maar een test doen of even wachten?

May6513 vindt dit leuk.
  18. Beertje2007

Beertje2007 Bekend lid

10 nov 2017
    726
    337
    63
    Vrouw
    @May6513 sorry op de foto kan ik geen streepje ontdekken. Miss zie je hem in het echt wel....

May6513 vindt dit leuk.
  19. Yassay

Yassay Lid

16 okt 2017
    76
    62
    18
    Er lijkt idd een tuurstreepje op te zien maar het is niet helemaal duidelijk. Zou anders over paar dagen weer n test doen

May6513 vindt dit leuk.
  20. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @May6513 zo zie ik hem ook niet, maar dat kan de foto zijn.
    Verstand zegt nog even wachten, maar als ik het zelf zou zijn zou ik morgenochtend testen :rolleyes::D

May6513 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina