meis ik heb bij iedere zwangerschap bloedverlies gehad zowel voor als na NOD. En 3 gezonde kinderen! Maar het maakte mij ook steeds onzeker hoor!
meiden wat een positieve testen!! Gefeliciteerd allemaal! Hier veel kwaaltjes maar mijn lichaam houdt me voor de gek. Vanmorgen wederom negatief getest. Ik stop nu met testen en wacht af wanneer de ongie doorbreekt.
Oh meiden jullie maken het wel spannend. Ik moet zeggen geen testdrang hier. Cd 29 hier. Ik heb cyclussen van 29-30-31 dagen. Maar omdat mijn ovu test later positief was ga ik uit van as vrijdag nod. Dan is het cd 33. En liefst test ik niet vrij, maar liever zaterdag of zelfs zondag pas! Maar omdat temp lager was vanmorgen hou ik rekening mee dat ik morgen ongesteld wordt..
Even een vraagje, iemand idee of ik al zou kunnen testen met predictor Early 6 dagen voor nod zondag is mijn nod of kan dit pas morgen
Per keer of over de hele dag? Het wordt nu beetje bruinig, maar alleen als ik naar de wc ben geweest. En dat baart me ook zorgen, want als ik ongesteld word heb ik ook alleen bij naar de wc gaan bloed/bruinverlies. Ik weet dat t vaak voorkomt, maar als dit een 3e MK is dan ben ik echt heel erg verdrietig
Dames ik zie de streepjes hoop dat ze voor jullie mooi oplopen. @Beertje2007 ik heb met 5, 8 en 11 weken bloedverlies gehad, en met 11 weken echt best veel helderrood. was waarschijnlijk toen een addertje. Hoop dat het niks is en het blijft zitten.
@Beertje2007 ik had toen ook bruin bloedverlies! Zolang het niet helderrood is, hoef je je geen zorgen te maken.. mijn vk zei toen dat het nog oude bloed was, wat mijn baarmoeder dan opruimde.. zoiets Je testen zijn hartstikke mooi! Voor de positieve testers, gefeliciteerd!!
Gelijk maar afspraak gemaakt en mag 8 december al voor een echo Lekker vroeg, assistent ging denk uit van een cyclus van 28 dagen dus ik zei maar lkkr niks.