Hallo dames, Zu iemand mij in de lijst willen zetten?Ik snap niet hoe het werkt. Manom, 30 jaar, 2e kindje en ronde 5 Nod 24 november.
Jeetje, wat een k..zooi zeg! Snap dat de moed je zo onderhand in je schoenen zakt Ooit komt jouw tijd, en ik hoop zoooo van harte dat die heel gauw komt! Want dit gun ik je niet... MMM gaat idd het spontane eraf, veel meer toestanden eromheen, maar wie weet maakt het wel je droom waar! Ik hoop dat jouw droom mag uitkomen!
Naar meis dat het niet wil. Heb in hetzelfde schuitje gezeten. Wij zijn wel het traject in gegaan. 5 jaar duurde het voor ik zwanger was van de eerste. Ik vond de onderzoeken niet erg, mijn partner wel. Voor hem was het bloed zweet en tranen. Maar het is gelukt. We hebben 3 prachtige kinderen en voelen ons rijk gezegend. De pijn is al lang naar de achtergrond maar als je ervoor staat is het heel moeilijk. Heel veel sterkte en geef niet zomaar op!! Liefs
Dank je wel meiden. Jullie woorden doen me goed. @Mama-in-love als het 5 jaar zou duren ben ik ondertussen 39.. Ik hoop echt dat het sneller gaat. Weet niet tot welke leeftijd ik ga volhouden. Vind mezelf nu al oud. Ik voel me niet oud hoor en veel mensen schatten me jonger maar het getal 35 is er over 6 mnd al. Ik voel me zo stom dat ik een aantal jaar geleden niet doorgezet heb.. al waren het maar de eerste onderzoeken. Of dat we nu gelijk misschien zaad hadden laten onderzoeken. Maar ja allemaal achteraf.
@Elena83 Wat super rot! Jeetje wat zal je balen. Aan de inzet ligt het niet! Succes met alles de komende tijd, hopelijk heb ook jij binnenkort een positieve test. En ik kan me voorstellen dat al die positieve testen voor anderen even niet zo leuk voelen. Liefs!
@Elena83 Snap dat je je klote voelt maar aan de kant is het misschien ook wel goed om de stap naar de arts te maken. Misschien hebben jullie een beetje hulp nodig en is het dan wel raak. Veel sterkte!
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sweach1989, 2e kindje, ronde 1 21 November Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk) Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ? Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 November Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 24 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manom, 30 jaar, 2e kindje en ronde 5 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MilouR, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, eerste echte ronde. Wachtbankiemuts, 38, 3de kindje, ronde 1na mk Totaal: 24 Wachtbankje (16), Zwanger (8), Ongesteld (6), MMM (0), Negatieve Test (8), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. @Manom58 ik heb je erbij gezet, welkom! Al een vermoeden of het raak is?
Dames, ze zeggen toch altijd je moet er niet zoveel mee bezig zijn.. Maar hoe dan? Je moet toch weten wanneer je vruchtbaar bent? Het is hier niet zo dat we standaard om de dag sex hebben. Gaat sowieso niet met mijn onregelmatige diensten maar los van dat gaat het dan zeer doen. Mijn libido is helaas niet meer zo hoog als het ooit was..
@Elena83 Oh, je kunt er ook niet niet mee bezig zijn. Onmogelijk. Dat heb ik nu al gemerkt... Als je kinderwagens ziet, of tampons/maandverband in de supermarkt. Dan dacht ik al: "ik hoop ze niet nodig te hebben". En om de dag seks hebben vind ik knap met een lager libido! Als je je partner maar niet als een zaaddonor gaat zien, zou het de pret niet helemaal moeten bederven . Maar wanneer de tijd van de maand nadert, gaan de eierstokken des te meer rinkelen. Dat hoort er helaas bij, kun je niet in de doofpot stoppen. Ik ken ook niemand die dat wel kan . Het aparte vind ik dat ik een gek soort schuldgevoel heb. Ik zou bijna willen dat jij mijn positieve test had. @Yassay Lol, nu je het zegt. Vaag!
@Elena83 lijkt me lastig om het helemaal links te laten. Vooraf afleiding zoeken. Gebruik je eigenlijk ovulatietesten? Omdat je schrijft dat je 1.5 week om de dag kluste
Ik vind het ook knap. Hier was partner wel lopende donor.. rest van de maand was het niet interessant. En echt zou iedereen adviseren om netjes om de dag te klussen en het leuk te houden, Maar voor mezelf hield ik mbv ovu testen wel bij of partner interessant begon te worden... tja rammelende eierstokken idd.
Heb ergens gelezen dat je ook glijmiddel hebt wat niet zaaddodend is, misschien is dat een idee voor je? En de week dat ik m'n ovulatie heb gehad, hebben we het maar 2x gedaan (de 2 dagen dat de test een knaller gaf) Met een cyclus van 53 dagen trek ik het ook niet om het steeds om de dag te doen. Daarna ging manlief een weekendje weg maar is toch voldoende geweest.
Ja ik gebruik ovulatie testen. Maar mijn eisprong wil nog wel eens van dag wisselen. En de huisarts had gezegd dat het belangrijk is dat er al zaadjes klaar liggen voor de eisprong. En dat je het best nog een week voor de verwachte eisprong kan beginnen. Ergens heb ik het gevoel dat we niet lang genoeg door vrijen of dat we het dan te laat na de eisprong doen zeg maar. Maar om een of andere reden komen we steeds precies zo uit dat mijn positieve tussen 2 sex dagen valt zeg maar. En 2 dagen achter elkaar gaat wel, maar 3 trek ik niet. En dan wil ik toch op de dag van de positieve ovulatie testen sex hebben.. Deze keer kwam mijn eisprong 3 dagen later, dus vandaar dat we vaker hebben gesext voor de positieve ovulatie test. Ik denk dat ik het nu anders ga doen. Pas als mijn ovu test begint te kleuren dan sex hebben. (En verder als we zin hebben) Sorry dames ik ben vandaag echt niet positief, ik heb het idee dat het allemaal geen zin heeft.. @Suus2910 Ja dat hebben we een paar mnd geleden gekocht. Maar is op waterbasis. En dat stroeft nog meer lijkt het. Normaal gebruiken we op siliconen basis, die is wel echt super fijn. Maar niet goed voor de vruchtbaarheid begreep ik.
@Yassay heel herkenbaar voor mij. Hij vind heg verdacht stil in de andere weken.maar ik heb er gewoon geen zin in.. @MilouR Wat lief van je. Ik heb precies hetzelfde..
@ Zwangeren; schrijven jullie al mee in een bevallingslijst? Als ik uitreken kom ik op 2 augustus uit maar die zie ik nog niet geloof ik.