Heb vanochtend na de seks een heel klein beetje bruin bloed verloren. En vanmiddag nog een klein beetje. Ik ben op van de zenuwen. ..komt er toch een menstruatie of toch zwanger? Ik durf nog niet te testen omdat ik bij mijn vorige zwangerschap voor en op nod negatief testte en pas positief 5 dagen na nod. Dit was zo verwarrend dag ik minimaal 3 dagen na mijn nod durf te testen. Hoewel dit ook zenuwslopend is.... De dames die ongesteld zijn geworden sterkte en alle zwangere gefeliciteerd! Hopelijk komt er nog meer roze op de lijst.
Maar elke zwangerschap is anders he?! Misschien maak je nu wel meer HCG aan dan de vorige keer. Maar begrijp ook wel dat je voor de zekerheid wilt wachten. Succes!
balen voor de dames op rood. @Beertje2007 daar kun je niet meer omheen wat een knaller. @Manom58 als je zo nerveus bent zou ik gewoon een test doen misschien geeft je dat rust
Ik lees je reactie nu pas. Maar ik startte met testen na gevoelige tieten, die ik normaal nooit heb. Voor die €2,50 van Action vond ik het de moeite waard. Vandaag toch weer getest, nu weer die van Action en eindelijk ook op deze test een duidelijke streep. Heb verder ook vrijwel geen symptomen . Zo, nu even de andere pagina's bij lezen!
Mijn batterij is nog maar 6%, dus denk niet dat ik overal op kan reageren. Maar ongesteld worden is altijd ruk in de periode van zwanger willen worden. Meer dan balen kan helaas niet, dus door naar de volgende ronde en wens jullie de eerstvolgende maand het geluk toe! Voor de twijfelkonten: witte testen geven meer zekerheid dan hele dag een rare kriebel in de buik. Of hou het geduld vol! Volg je gevoel
En jaaaa, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik heb het uit verbazing en ongeloof al tegen mijn broertje verteld. Hij ging helemaal stralen en zei drie keer dat hij het leuk vindt . Voor mijn zoontje en tijdens mijn eerste zwangerschap had hij er niks mee
Is er een nod tussen 28 a 29? Ik had tussen 11 wn 12 Mn positieve Ovu Dan is Mn eisprong uiterlijk 14. Dan kom ik op 28. Dat maakt dat mijn testdag verschuift en test pas als ik overtijd ben Maat deze gaat tot 26 en morgen test ik nog even niet Wie nog meer morgen testdag? En? Wel of niet zwanger of symptomen ?
Hoi dames Eerste keer op een forum. Heb jullie verhalen gelezen en ben gerust gesteld door wat jullie zeggen ik dacht dat ik gek werd en durfde er niet meer over te praten met mijn vriend ben nu 8 maanden bezig en nog geen positieve test 24e was mijn nod en helaas Omo wit wel met een action test nu zit ik nog steeds te wachten op mijn ongesteldheid sorry voor de details ik ben heel nat van onder heb hier nooit laat van dus ren steeds na het toilet of ik miet ongesteld ben geworden wat te doen later moment nog een keer testen ?
Hoi! Welkom! Weet je zeker wanneer je NOD is? Heb je ovulatietesten gebruik? Hoop dat het raak is voor je!
Mijn nod is 28 maar heb stiekem toch getest en negatief helaas Raar dat ik die bandenpijn voel Misschien omdat ik net een miskraam heb gehad iig apart Ach was ook to good to Be true zonder menstruatie ertussen weer zwanger Komt wel Als je zo ermee bezig bent wil je het ook meteen wat niet logisch is ook Geduld ghhhhm
Hi welkom. Ik zou later nog een x testen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook voor en tijdens nod negatief getest en pas dagen later positief. Dus zolang je niet ongesteld bent zou ik de moed er in houden!
Dankjewel voor je advies vandaag toch getest helaas weer negatief dus mijn hoop is verdwenen hoop dat ik snel ongesteld word dan kan ik weer verder wel frustreerend in om mijn omgeving lijkt iedereen maar perongeluk zwanger te worden en win willen graag en lukt bet niet