Dat is wel een beetje gek. Wanneer heb je voor t laatst getest? Misschien toch een verlate menstruatie vanwege stress ofzo?
Geen stres ik was er heilig van overtuigd dat ik vanmorgen ongesteld zou worden omdat ik wat krampen had en ik werd smorgens wakker en gelijk misselijk zondag voor het laats getest
hier ook nog niks alleen nog steeds pijnlijke borsten ik denk dat ik vrijdag maar weer een test doe voor zekerheid maar reken nergens op
@Lizzie1401 Ik lees nu pas je verhaal. Best heftig al 2 jaar van de pil en nog geen zwangerschap. Wat kunnen artsen en gynaecologe toch bot zijn zeg. Alsof je al niet onzeker genoeg bent als het niet lukt.. Ik schijt in mijn broek voor volgende week. Dan ons eerste gesprek en ben dus ook echt bang dat ze alleen over mijn gewicht gaan zeuren. Ben afgelopen mnd 4 kg afgevallen maar toch. Mag ik vragen wat jou BMI is? Want daar gaat het dan om toch volgens hun? (Als je het niet hier wilt vertellen mag je me ook pben hoor)
Uhmm ik weet niet precies wat mn bmi nu is.. maar weeg 91 kilo en ben 1.73... ben in 1 maand tijd ook 5 kilo aangekomen... maar dat komt doordat ik natuurlijk gestopt ben met roken! Daar ga ik pas in het nieuwe jaar mee werken! Eerst dat niet roken goed hebben! Nog steeds gevoelige borsten, en nog steeds buikpijn, hoewel die wel wat minder word.. ik ga morgen op werk nog ff 2v5 testen halen en ga ik donderdag ochtend nog een x testen... in de hoop op mijn laatste werkdag bij het kruidvat toch nog zwanger te zijn! Haha
@Lizzie1401 dan ben je niet heel dik maar heb je wat overgewicht, net als ik vind het lomp en onnodig dat die arts je gewoon weg dik noemt
Tja ja ach, ik had ookgeen fijne gyn hoor... dus ja.. kan me inmiddels ook niet echt meer schelen, ik ben nou eenmaal stevig, en nu helemaal... nu ff niks aan te doen, liever wat te dik maar wel mooi gestopt met die peuken!! Ik kan het niet laten, ga morgen toch maar ff in een potje plassen, kijken of ik niet ongi ben geworden en een test doen, angezien morgen dan mijn nod is denk ik... ik ben benieuwd
@Lizzie1401 super goed dat je gestopt bent met roken. Nou je bmi valt mee hoor. Ze zeggen vaak dat je onder de 30 moet zitten voor behandeling. Jij zit er net boven. Als ze uitgaan van een ideaal BMI.. Dan moet ik ook nog heel wat kg kwijt.
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sweach1989, 2e kindje, ronde 1 21 November Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk) Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ? Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 November Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 24 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manom, 30 jaar, 2e kindje en ronde 5 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MilouR, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, eerste echte ronde. Wachtbankiemuts, 38, 3de kindje, ronde 1na mk Totaal: 29 Wachtbankje (5), Zwanger (9), Ongesteld (14), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oh jee @diana285 toch op rood. Balen!! Hier nog niks. Ook geen symptomen van naderend rood. Als het lukt wil ik morgenvroeg testen, maar ligt ook aan hoe vroeg zoontje wakker is. Anders vrijdag want dan is vriendlief er ook. Die heeft vannacht zijn laatste nachtdienst van de week.
Ja had nergens last van tot vannacht vol in de kramp toen wist ik genoeg we gaan gewoon goede moed naar de volgende ronde
Ik ben bang dat ik ook op rood mag, wachr het nog wel ff af... enorme krampen, heb ook verhoging wat ik altijd heb de eerste dag... we gaan het noh even afwachteb
Ik mag op rood. Heb vanmorgen wat bruinverlies gehad maar de rest van de dag niet. Tmi maar ben diep naar binnen gegaan met een papiertje en dan veeg ik wel roodbloed af Maar stroomt niet naar buiten op Mn maandverband Vreemd Maargoed zal morgen dan wel losbarsten
NOD-lijst 20 t/m 26 November 2017 20 November Yassay, 29, 2e kindje, ronde 7 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Sweach1989, 2e kindje, ronde 1 21 November Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 3 na mk) Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 (ronde 1 na mk) Gretel, 22 jaar, 2e kindje, ronde 2 Fladderaar, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beertje2007, 32 jaar, 2de kindje, ronde 4 (ronde 1 na mk) 22 November May6513, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nicolette25, 27 jaar - 1e kindje, ronde ? Suus, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e na mk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 23 November Loved- 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jolicoeur, 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 Mama-in-love, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 24 November Elena83- 34 jaar- 1ste kindje - ronde 10 Klvrtje4, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 RoosDeWijn, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manom, 30 jaar, 2e kindje en ronde 5 25 November Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 MilouR, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 26 November Diana285, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 3 Fijne dag, 31 jaar, 4e kindje, ronde 8 Lizzie1401, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? Kapedi, 36 jaar, 3e kindje, eerste echte ronde. Wachtbankiemuts, 38, 3de kindje, ronde 1na mk Totaal: 29 Wachtbankje (4), Zwanger (9), Ongesteld (16), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.