Ah dat is echt niet leuk @Rombely , misschien kan je dit overleggen met je arts? Aangezien je aangeeft dat het eerder is gebeurd. Het zou eventueel aan de progesteron kunnen liggen bijvoorbeeld. Heel veel sterkte en succes
Goedemorgen dames, ik ben net terug van de FM, het eitje was 17,7 mm. De verwachting is morgen of overmorgen IUI. Ik moet nu verder testen met ovulatietestjes. Vanmorgen voordat ik ging heb ik er 1 gedaan en die kleurde al redelijk. Dus ik verwacht vandaag of morgen een knaller.
@Nog anoniem jeetje, wat frustrerend dat je menstruatie maar niet door wil breken! Kunnen ze je geen kuurtje geven om het op gang te helpen? @Layali01 hoe gaat het met jou en de twins in je buik? @BB83 en met jou? Voel je je op en top zwanger?
Zou idd gewoon vrijdag dan een afspraak maken. Zo kun je ook niet verder. Maar dit zou dan een normale menstruatie weer moeten zijn toch? Sorry als ik domme vragen stel
Dat is mooi! Maar waarom moet jij nu door testen? Krijg je pas een iui wanneer je een knal test hebt? Jij krijgt dus geen pregnyl? Je hebt het vast gezegd maar waarom niet? Lijkt mij makkelijker te plannen dan. Vanavond pregnyl en 40 uur later IUI
Nee, alles in eigen cyclus. Denk dat het nu makkelijker is om door te testen, in plaats van morgen weer te komen voor een FM. Mijn gynaecoloog is geen voorstander van hormonen wanneer dat niet nodig is.. Aan de ene kant ben ik daar blij mee, maar aan de andere kant zou het wel makkelijker plannen zijn. De FM's en IUI's heb ik overigens nooit bij mijn gynaecoloog, maar bij een van de twee fertiliteitsartsen.
Wij hadden idd ook 3 fertiliteitsartsen. Daar gebeurt ook de fm’s en IUI’s. Maar ik was wel blij met de pregnyl, dan kon de IUI bij een fm van 17/18mm gepland worden en ben je zeker niet te laat. Hopelijk is het deze x gewoon raak en hoe je daarna niet meer steeds naar het ziekenhuis.
Er zijn geen domme vragen dit zou idd een normale menstruatie moeten zijn. Als de menstruatie toch nog doorbreekt deze week moet ik ook voor een echo zodat de gyn kan zien of het ook echt een normale menstruatie is. Als het er volgende week nog niet is kan het best zo zijn dat ze me iets geven om het op gang te brengen. Heb eigenlijk geen idee hoe dit verder zal gaan, heb dit nog niet eerder meegemaakt
Heee @JosjeM thanks for asking! Moet zeggen dat ik het wel moeilijker vind om hier mee te kletsen. Wil het ook niet zo in jullie gezicht wrijven, maar natuurlijk zijn we nog steeds hartstikke blij. Alleen het wachten van de MMM is nu vervangen door een andere onzekerheid; of het nu allemaal goed mag blijven gaan... donderdag heb ik intake bij de VK, zo spannend! Hoop daarna snel op die 12 weken te zitten Verder de gebruikelijke kwaaltjes maar niet heel ernstig. Volgens mij mag ik niet klagen. De vermoeidheid vind ik wel irritant. Kom mezelf nu al 3x tegen met fulltime werken, drukke sociale weekenden en minstens 2x per week willen sporten. Haha afgelopen weekenden heb ik zaterdag en zondagmiddag een dutje moeten doen hoor. En afgelopen zaterdag bij de HA post gezeten ivm een blaasontsteking Maar die heb ik nog met 2 liter cranberriesap en water weg kunnen drinken. Gelukkig dus geen antibiotica hoeven te nemen. Nou. Als dat alles is voel ik me verder zwanger. Het echte genieten komt denk ik na de 12 weken wanneer we het echt iedereen kunnen vertellen Ik hoop nu dat je een succesvolle IUI gaat hebben hoor josjem!! Ik blijf het een lastig iets vinden om in je natuurlijke cyclus te timen met IUI. Dat wordt sowieso een baby met goed gevoel voor timing straks @Nog anoniem dat blijft ook maar duren bij jou he. Hoop snel dat je lichaam zich weer kan resetten en dat je door kan. Ik vind het maar wat lang duren, en dan gaat het niet eens om mezelf!! Succes wijffie X
@JosjeM lief dat je het vraagt. Het gaat goed. Het valt eigenlijk best mee met alle klachten af en toe overgeven en vermoeid maar goed te doen. Zoals @BB83 ook zegt, die onzekerheid van de mmm is nu eigenlijk weer want je hoopt dat alles goed gaat, en dat op zn minst die 24 weken haalt en dat ze straks allebei gezond en wel ter wereld komen. Voordat ik zwanger was, en andere vrouwen dat hoorde zeggen dacht ik stiekem, stel je toch niet aan wees blij dat je zwanger bent. Maar in de realiteit is het toch echt zo. Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, en af en toe kom ik ff spieken hopend op goed nieuws. Heel veel liefs voor jullie en mijn duimen draaien
@Nog anoniem jeetje meid ik hoop dat je gauw weer ongesteld mag worden zodat je weer door kan. Heel veel liefs
Thanx meiden voor jullie lieve woorden en knuffels. Wat een mooi ei @JosjeM, hopelijk de goed timing! Klus je zelf ook nog rondom de iui? (Of was er iets met het zaad, sorry kan het niet onthouden) Ik hoop dat je snel een normale menstruatie krijgt @Nog anoniem. Wat frustrerend, heb je een miskraam gehad en moet je ook nog eens zo lang wachten. Ik vind je supersterk en heb echt wel bewondering voor je dat je alles zo doorstaat. En @zwangere meiden. Soms is het confronterend maar ik vind het superfijn om te lezen dat het (op de kwaaltjes en onzekerheden na) goed met jullie gaat. Het geeft toch hoop en het is jullie allemaal ontzettend gegund. En ik vind het erg lief dat jullie de moeite nemen om hier te komen kijken. @Brondy , go to 12 juli! Komt helemaal goed met jou. Hoop niet dat ik iemand nu even vergeten ben
Lief!!!! Ik kijk nog geregeld en zal zo nu en dan wel een update plaatsen Gister heeft MvM gebeld, volgende week dinsdag avond komt ze langs. Hopelijk weer een positieve test *fingers crossed* Vind het deze x wel spannender dan de vorige zwangerschappen heb ik in de gaten, waarom? geen idee, miss omdat het nu een extra lading heeft door het hele traject? Nog 2 weken wachten en dan eindelijk de echo, spannend.... @Rombely Jullie deden nu helemaal geen iui meer toch? Vind het echt knap dat jullie deze stap gezet hebben. Ik vond het al moeilijk om ermee te stoppen na de zomer. Had jij nou niet binnenkort een afspraak bij een euh... hoe noem zo’n persoon ook alweer
Normaal gesproken proberen wij minimaal 2 dagen onthouding te hebben voor IUI, ivm slecht zaad inderdaad. Echter had ik gisteren een positieve ovulatietest (uiteraard toen ik de fertiliteitsarts niet meer kon bereiken) en moet ik nu wachten op een telefoontje of ik eventueel vandaag nog terecht kan. Zo niet, dan wordt het morgen wat waarschijnlijk te laat is, maar dan hebben we vanavond nog wel even seks om niet alle kansen te vergooien.
Oh he shit, ik hoop echt dat je vandaag nog terecht kunt. Weet je zeker dat je niet om pregnyl wilt vragen? Dan heb je dit soort dingen niet (Sorry als je het gezeur vindt, vind het zo knudde dat het miss niet door kan gaan)
Lieve meiden, eindelijk waren we op tijd voor de IUI en was mijn eitje 20,5 mm (gisteren nog 17,7 dus flink gegroeid). Dat stelde me gerust en gaf me een positief gevoel. Echter volgde daarna de uitslag van het zaad wat is ingebracht.. slechts 0,4 miljoen. Het is nog nooit zo slecht geweest. Ik ben er even helemaal kapot van
@JosjeM ach nee meid. Ik vind het erg rot om te horen Logisch dat je nu even je hoofd laat zakken. Een hele dikke virtuele knuffel ! Zo geen fijn nieuws !!