NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hele dikke knuffel voor jou, @JosjeM
    Kan me voorstellen dat je er toch kapot van bent. Maar hou hoop en moed, hoe moeilijk dat nu ook is. Miss was het wel genoeg, ik duim in ieder geval heel hard voor jou *duimduimduim*
    5e x IUI was meestal raak toch zei jouw arts?

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Rombely lief van je, dank je x

@JosjeM ah nee wat een domper, hebben ze de iui wel gedaan?

@BB83 leuk dat je af en toe een updare komt geven, en die test van MvM knalt vast van het scherm af!!

@hier nog steeds geen menstruatie. Vanochtend nog een testje gewaagd en er leek heel vaag wat te staan. Nu hij is opgedroogd iets duidelijker te zien. Maar ben bang dat het weer zo'n indroger is. Verder ook helemaal geen "kwaaltjes"
    2e foto is binnen de afleestijd, 1ste foto is de opgedroogde test

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.891
    9.665
    113
    Vrouw
    Net even flink een potje zitten janken. Ik weet dat er maar één zaadje nodig is, maar daar is natuurlijk wel een heel peloton voor nodig om dat ene zaadje naar de juiste plek te brengen.. De slechtste opbrengst wat hij voorheen had was 1 miljoen en dat is in principe de ondergrens voor IUI. Zitten we nu dus wel dik onder. We gaan het zien. Hopelijk een gelukstreffer en anders op naar IUI 6 en hopen dat we het IVF-traject alvast in gang kunnen zetten met betrekking tot de doorverwijzing en intake formulieren.

@Nog anoniem het is wel ingebracht, het is zonde om het weg te gooien natuurlijk :p
    Kan het lastig zien op de foto's. Ik lijk wel iets te zien, maar weet niet of het grijs of roze is of dat ik iets wil zien omdat ik weet waar het streepje hoort te staan!

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @JosjeM
    Het is ook goed om je emoties soms te laten gaan en vaak lucht dat op.
    Ik hoop toch stiekem dat dit allemaal niet nodig is en jullie een mooie test hebben over 2 weken.

@Nog anoniem
    Sorry voor mij is het echt te licht, ben ook wel een hele slechte tuurder, maar zie hier dus echt niks :(

JosjeM vindt dit leuk.
  5. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @JosjeM een dikke knuffel voor jou en ik hoop zo dat het genoeg is en je gewoon een mooie positieve test in handen hebt over 2 weken ❤️

6. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @JosjeM wat een pech hebben jullie! Het zijn waarschijnlijk mijn hormonen maar ik krijg gewoon tranen in mijn ogen om te lezen wat je nu voor bericht hebt moeten verwerken. De timing daarentegen was nu top en heb je volgens mij nog nooit zo treffend de IUI gehad. Ik hoop daar dus keihard op dat het goed komt ;)

@Rombely lief berichtje. Zal hier zeker nog meelezen. Ik ken jullie al een poosje door dit langere draadje en leef echt met jullie mee. En zeker er is hoop! Hoewel ik het nu soms ook nog steeds niet helemaal realiseer ofzo. Beetje onwerkelijk. Misschien morgen met de echo wordt het weer wat "echter" voor me.

@Brondy leuk!! Meedoen met MvM. Supergoed dat jij ook mee gaat plassen voort het goede doel.

Brondy vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

Hehe, vandaag is ein-de-lijk, 6 weken na de start van de bloeding, mijn menstruatie doorgebroken. Gelijk een afspraak voor morgen gemaakt met de gyn.

Brondy, Blosjes en BB83 vinden dit leuk.
  8. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem Goed dat je verder kan nu en morgen al een afspraak bij de gyn hebt!

@JosjeM Jammer dat er zo weinig zaadjes waren deze keer. Duimen dat de goeie timing toch iets uithaalt!

Hier is eisprong weer achter de rug. Duimen voor een positieve test zodat de kijkoperatie niet hoeft, en anders wel het vooruitzicht dat we geholpen gaan worden...

9. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem hehe. Ein-de-lijk!!!

Hier goed nieuws en een mooie echo. Precies op 9 wkn en 5 dgn. Over 2 weken de officiële termijn echo. Wij zijn blij :)

Brondy, Blosjes, Chanbee en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Nog anoniem

Aaah super, heb je ook een foto?

11. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja heb ik. Wilde hem hier niet meteen plaatsen want zoals ik eerder al zei; vind het moeilijk hier te delen omdat jullie nog zo hard bezig zijn. Maar echt precies dus 9 wkn en 5 dgn! Timing met ovitrelle is natuurlijk ook goed na te gaan. Das dan weer handig ;)

Bijgevoegde bestanden:

Chanbee, Jolo, Brondy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nog anoniem

Wow, wat een mooi "boontje"
    Lieverd, jij hebt ook heel lang op dit geluk moeten wachten, en wij delen hier geluk en verdriet. ik kan alleen maar blij zijn voor je, ik gun het je echt van harte. En juist ook de positieve verhalen geven hoop. Dus blijf vooral delen

BB83 vindt dit leuk.
  13. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat is fijn zeg! Kun je eindelijk door.
    Vindt jij het nu niet gek om morgen dan een echo te hebben?

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Dat heb ik ook hoor, maar zoals ‘nog anoniem’ zegt, jij hebt ook een lange weg moeten ondergaan!

BB83 vindt dit leuk.
  15. Nog anoniem

Ja, dat vind ik een heel raar idee. Maja wat moet dat moet....zal blij zijn als het achter de rug is, vind het maar genant.

16. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ahhh dankjewel hoor. Echt lief!! En ja dat is waar. Ik stond ook op deze 12+ maanden NOD-lijst. Zat gisteren nog te denken, want ik geloof dat "everything happens for a reason" en dat babytje nu besloten heeft om zich vast te grijpen in mijn baarmoeder. En de vorige (als die er al waren) niet. Zonder heel zweverig te worden ofzo: ik geloof dat dingen gebeuren omdat ze zo moeten zijn. Dat gaf mij in ieder geval ook rust in het hele voortraject en dat ik rationeel alles verder deed wat ik kon. Op een bepaalde manier komt het dan toch "goed". Hoop zo voor iedereen hier dit zelfde mooie nieuws!!

17. Nog anoniem

Helemaal niet raar hoor, ik heb eigenlijk dezelfde manier van denken. Daarom kan ik ook zo positief in het leven blijven staan.

BB83 vindt dit leuk.
  18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hahaha ja dat begrijp ik heel goed, zou ik ook hebben. Succes alvast morgen

19. Nog anoniem

Vanochtend bij de gyn geweest. Het zag er goed uit. Ze zag wel een kleine cyste in de baarmoeder maar dat zou geen problemen geven. Ze zei dat ze er zeker van was dat het bij mij moest gaan lukken. Eierstokken waren nog mooi groot (worden kleiner als je ouder wordt) en baarmoeder ziet er ook nog prima uit. Heb dus nog jonge geslachtsorganen. Morgen weer starten met de medicatie en volgende week vrijdag weer follikelmeting. Verder was de uitslag van het uitstrijkje ook goed. De volgende keer mag ik gewoon weer mee met het bevolkingsonderzoek.

Brondy, Blosjes, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.891
    9.665
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem fijn om te lezen dat het er nu allemaal goed uitziet. Jammer van de cyste, maar als het geen problemen geeft dan is het goed! Meestal verdwijnen ze bij een menstruatie, dat was bij mij ook zo. Maar uiteraard hoop en duim ik heel hard voor je dat de komende tijd je menstruatie uitblijft vanwege een zwangerschap!

Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina