NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Pff dat zal een lange dag worden. Proberen je op je werk te storten dan gaat de tijd sneller voorbij

Brondy vindt dit leuk.
  2. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Jeetje. Ik vraag me nu ook heel erg af wat voor je werk je doet... (hoeft het niet te delen hier hoor, ben gewoon nieuwsgierig van aard). Snap dat je het nog niet met iedereen wil delen, dus hoop voor je dat er wat minder op je gelet wordt.
    Maar wel even een uitdaging nog voor de komende 4 weken dus op je werk... En italy!! Heerlijk, wij gaan ook :) . Maar pas laat in het seizoen op 1 september.

Brondy vindt dit leuk.
  3. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @BB83
    Hahahha, tja op sommige werkplekken moet je een lange broek aan ;)
    Oh leuk, waar gaan jullie heen?
    Wij moeten wel in de schoolvakantie, helaas

@Blosjes
    Dat is wel een slim idee, ga ik dat maar eens proberen.

@Nog anoniem
    Hahaha dat lukt me al bijna niet, laat staan morgen, mag gelukkig om 15 uur al wegrijden, dat scheelt ;)

Nog anoniem en BB83 vinden dit leuk.
  4. Nog anoniem

@Brondy ik ben bijna klaar met mijn nachtdienst, daarna ga ik slapen. Dus wil je alvast heel veel succes en plezier wensen voor de echo vanmiddag. Ik duim heel hard dat alles er goed uitziet. Je komt toch wel ff een fotootje showen he!

Brondy vindt dit leuk.
  5. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Brondy Heel veel succes met de echo straks, hopelijk is alles supergoed! Hopelijk lukt het je om nog een maand te werken zonder al te veel vragen/opmerkingen van je collega's :)

Hier ongesteld. Duidelijkheid, oef. Bloed prikken straks zal dus niet meer moeten. Plots een LF van 15 dagen, raar wel.
    Inmiddels het ziekenhuis nog niet kunnen bereiken dus voorlopig blijft de laparoscopie op 24 augustus staan.

Nog anoniem, Jolo en Brondy vinden dit leuk.
  6. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze

13 juli
    JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (ronde 5 in MMM)

17 juli
    Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 17 (2e na miskraam nr5)

22 juli
    Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 30

25 juli
    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 30 (3e ronde MMM)

1 augustus
    Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19

14 augustus
    SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13

onbekend
    Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje
    Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 26 MMM
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22
    Duimpje86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 38 (ronde 8 MMM

Totaal: 11

Wachtbankje (2), MMM (5)

Zwanger!

Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Uitgerekend op: 7 september 2018
    Het is een meisje

TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2)
    Uitgerekend op: 16 september 2018
    Het zijn 2 meisjes

Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk)
    Uitgerekend op:
    Het is een meisje/jongen

Layali01 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (2e ronde in MMM)
    Uitgerekend op:
    Het is een meisje/jongen

Monique93 - 29 jaar - 2e kindje - +/- ronde 40
    Uitgerekend op:
    Het is een

Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21
    MMM cryo TP en op eigen kracht
    Uitgerekend op: 24 december 2018
    Het is een
    meisje/jongen

Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk)
    Uitgerekend op: 5 januari 2019
    Het is een
    meisje/jongen

BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM)
    Uitgerekend op: 25 januari 2019

Het is een meisje/jongen

Pitaa91 - 26 jaar - 3e kindje - 1e blastocyste tp uit 2 poging ICSI MMM
    Uitgerekend op: 1 februari 2019
    Het is een
    meisje/jongen

Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI)
    Uitgerekend op: 2 maart 2019
    Het is een
    meisje/jongen

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Thanks
    Ach iedereen gaat op vakantie, over 2 weken m’n baas al ;)
    Gaat helemaal goed komen. En tja als degene die er dan nog zijn er dan achter komen dan is dat zo.

Hopelijk kun je ze nog bereiken en kan het toch eerder.

SD90 vindt dit leuk.
  8. Nog anoniem

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt meid, alleen balen dat de laproscopie nog zo ver weg staat gepland. Een lf van 15 dagen is mooi. Hoe lang is je lf gemiddeld?

SD90 vindt dit leuk.
  9. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Normaal max. 12 dagen dus ik ben onder de indruk. Vorige maand was 'ie ook al iets langer. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met maca supplementen, vraag me af of het daaraan ligt. Zou wel goed zijn!
    Ik probeer gewoon even niet te veel aan zwanger worden te denken en deze zomer zo veel mogelijk te genieten. Eind augustus zien we dan wel weer verder... :)

@Brondy Groot gelijk, niet over piekeren! En als er toch iemand achter komt, je mag er gewoon lekker trots op zijn hé!

Brondy vindt dit leuk.
  10. Nog anoniem

Zou best kunnen dat de maca supplementen je lf langer maken. Ik ken het product niet. Wel fijn als het helpt, een langere lf is beter voor een betere innesteling maar ook met een kortere lf kun je prima zwanger raken, als hij niet te kort is. Gebruik je nog meer? Ik ben een tijdje geleden gestopt met allerlei middeltjes, en toen raakte ik zwanger haha (september vorig jaar).

@Brondy ik ben heel erg benieuwd hoe je echo was

11. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Anders gebruik ik momenteel enkel zo'n zwanger multi met omega 3. Heb een periode teunisbloem en tarwekiemolie gebruikt maar toen kreeg ik nog langere cyclussen.

Die maca combineerde ik eerst met ubiquinol (maar die is op en geen nieuwe gehaald, hehe, en maakt zonder ook weinig uit heb ik de indruk), ergens hier op het forum gelezen en wat research naar gedaan. Proberen kan geen kwaad zeker?

Was van plan om te stoppen met maca als mijn potje leeg is, even niks meer. Maar 't is een grote pot en je mag het enkel voor eisprong gebruiken dus heb nog een behoorlijk voorraadje :p al begin ik wel te denken om het toch door te nemen als die langere LF blijft.

Och, soms vraag ik me af of al die dingen wel iets doen, maar het voelt dan wel alsof ik zelf iets extra doe dat hopelijk kan helpen. It's mostly in the mind dus :D

12. Nog anoniem

Ik ken het gevoel wel, dat je er zelf alles aan gedaan wilt hebben om te proberen zwanger te raken. Baat het niet dan schaadt het niet, zullen we maar zeggen. Ik heb het nu voor mijn gevoel uit handen gegeven aan de gyn. Laat haar het maar regelen, ik volg de instructies wel op ;) geeft me wel een soort rust, ik hoef het niet alleen te doen. Ik heb nog steeds vertrouwen in de mmm, het gaat gewoon goed komen!

13. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Snap ik! Ik denk dat ik het allemaal ook wat meer zou loslaten als ik in de MMM zou starten. Gewoon omdat je dan weet dat de situatie naar conceptie toe sowieso niet echt beter kan.
    Ergens 'verlang' ik er ook wel naar om die hulp te krijgen, klinkt raar want niemand wil denk ik constant naar het ziekenhuis op en af.
    Maar het gevoel dat je geholpen en gesteund wordt, je het niet meer alleen moet doen, lijkt me idd een heel stuk rust te geven!
    Het komt zeker goed met de MMM voor je! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!
    En ik wacht in spanning af wat het eind augustus wordt. IUI, IVF, geholpen worden we sowieso.

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @SD90
    Ik weet niet of het geholpen heeft maar hierbij mijn vitamines van de laatste paar maanden.
    - foliumzuur (800 mg)
    - extra vitamine D
    - visolie
    - vitex agnus
    - wilde yam (goed voor je progesteron niveau)

Eerder slikte ik ook tarwekiem olie na iui, maar omdat ik ergens las dat m’n bms minimaal 8mm moest zijn en hij bij de laatste meting al op 9mm zat heb ik dat juist deze cyclus niet gedaan.
    Wel elke avond met kruik in bed geslapen en m’n voeten warm gehouden.

Manlief slikte:
    - maca
    - vitamine C
    - visolie
    - gewoon een multi
    - foliumzuur (400 Mg)
    - selenium en zink
    Had altijd goed zaad, laatste iui 67,5 milj ;)

Maca helpt ook bij je vruchtbaarheid heb ik gehoord en gelezen op rikaonline, krijg je mooiere eicellen van ofzo.

SD90 vindt dit leuk.
  15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ohja, de echo was goed :)
    1 mooi kloppend hartje

Bijgevoegde bestanden:

Chanbee, nizzie86, BB83 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Hartjes voor goeie echo! :D
    Bedankt voor je info rond alle supplementen die jij nam!
    Ik neem nog een magnesiumcomplex tegen vermoeidheid en daarin zit (naast de zwangerschaps multi met visolie) ook extra foliumzuur en vit d dus dat lijkt me wel ok.
    Eens kijken naar de vitex en wilde yam, daar heb ik nog geen ervaring mee!

Manliefs zaad is goed en die slikt vit c, selenium en zink. Weet niet of ik hem aan nog meer pillen krijg, hij pruttelt nu soms al tegen 'want mijn sperma is toch ok dus wat maakt het uit'? :p

Brondy vindt dit leuk.
  17. Nog anoniem

Ik verlangde er ook naar om hulp te krijgen. Ik heb voor jou ook goede hoop

SD90 vindt dit leuk.
  18. Nog anoniem

Wow echt super, van harte gefeliciteerd!!!

Brondy vindt dit leuk.
  19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hahaha ja dat snap ik wel.
    Ja die magnesium is denk ik dan wel goed.

Vitex is voor je hersenen, staat wel ergens op Rikaonline. De wilde yam is om je progesteron te verhogen. Helpt bij een betere innesteling.
    Hopelijk helpt het bij jou ook

SD90 vindt dit leuk.
  20. Rombely

Rombely Niet meer actief

Gefeliciteerd, wat fijn zeg! En ook dat het er 1 is haha. Maar super dat je een kloppend hartje hebt gezien.

Brondy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina