Bij mij ook 9dpo het eerste lichte streepje. Ik moet zeggen dat ik er de laatste keer ook van genoot om te zien hoe hij elke dag weer wat donkerder werd. Toen dacht ik dit is de laatste keer dat ik dit mee mag maken (not) dus ik ga er elke dag van genieten
Hard getuurd maar ik zie ook niks.... zolang er geen rood is is er hoop maar een tweede lijntje was toch wel fijn geweest. Balen...
Wat jammer @Nog anoniem , ik hoopte echt op een mooi streepje nu! @WelcomeWondertje hmm zo had ik er nog niet tegenaan gekeken
Ik ben eigenlijk van plan om pas de dag na mijn nod te gaan testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Iets met bang zijn voor witte testen. Plus dat ik al wel wat tekenen van een naderende menstruatie begin te voelen
Knap dat je dat kunt. Ik zou willen dat ik dat geduld had haha had me al veel geld gescheeld dan in testen
@Nog anoniem hè dat hadden we niet gedacht... morgen nog maar een keer?? Heb je weer nachtdienst? Weet ook niet hoe dat dan zit met 'ochtend' urine eigenlijk...
@Luthien31knap hoor dat je zo lang wacht! Kan dat gewoon niet opbrengen.. al denk ik elke ronde: waarom test ik al zo vroeg!?!?
Ja heb nog 1 nachtdienst. Weet niet of ik morgen nog ga testen. Heeft denk ik weinig zin. Als hij vandaag op 11 dpo negatief is denk ik niet dat hij nog positief wordt deze ronde
Ja ik test dan op 8 januari, deze ronde gaat het me eigenlijk wel makkelijkaf dat wachten. Iets met oud en nieuw, twee keer mijn verjaardag vieren en dan ook nog weer naar een verjaardag van familie toe en dat allemaal in 1 week
NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018 31 december Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) 7 januari Luthien31 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (2e na vmk) 12 januari Cin1985 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 11 (6e na ma) 13 januari BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 (ronde 7 in MMM) 16 januari JosjeM, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 18 januari Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 25 januari Droomwens79 - 38 jaar - 2de kindje - ronde 18 MMM Chanbee - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 16 30 januari Rombely - 37 jaar - 3de kindje - ronde 24 Totaal: 12 Wachtbankje (7), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Luthien31 wauw, dat is pas karakter hebben seg ! Hier nam ik mij ook altijd voor om pas na nod te testen, want na 8 rondes was in het beu van al dat geld te besteden aan witte testen. Daarom ook gestopt met ovutesten. Dat gaf mij een relaxer gevoel te geven. 2 rondes later, BAM, zwanger hahaha Maar nu dat ik ronde 2 na miskraam zit vind ik het allemaal wel heel spannend en heb ik terug weinig geduld @Nog anoniem ik blijf stilletjes nog hopen op een wonder voor jou, maar ik zie voorlopig ook niets op de test. Spijtig
Een paar, maar nog niet zoveel. Pijnlijke borsten en wat steken in mn buik. Mijn testen zijn goed opgelopen dus maak me voor nu nog geen zorgen, de echo gaat echt mega spannend worden daarentegen. Maar zoals ze hier zeggen: lucky number Seven! Dat moet gewoon!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Heb al zo vaak witte testen gezien dat ik tegenwoordig liever mijn temperatuur afwacht! Doelstelling is dan ook testen op NOD, maar wie weet kan ik me toch niet inhouden!