Ja die van mij ook 1a2 dagen maar dit was echt 5 dagen en dat heb ik nooit 1 keer in dat 1,5 jaar gehad maargoed het moet nog goed doorzetten maar dit is idd gewoon pre menstruatie prut. Bedankt voor je mooie woorden!
@Sjm wat ontzettend balen meid, dikke knuffel @Brondy lieve woorden, ik weet dat je het goed bedoelt meid @hier weer 2e dag van clomid, vrijdag weer eerste follikelmeting. Heb dan niet mijn eigen gyn maar vraag wel om utro. Baat het niet...
Oja. Jij hebt mbv clomid. Ik vergeet dat steeds. Heb je nog niet overwogen om over te gaan op prikken? Weet niet of dat bij iui ook nog zou kunnen leiden tot betere kansen? Tegen mij gaven ze aan dat het 1% hoger is met gonal-F tov clomid, maar wij zaten nog niet in de iui... en zeker om utro vragen. Vragen kan altijd! X
Ik denk niet dat gonal f betere kansen geeft, mijn eitjes rijpen goed. Ik denk zelf, als ik op mijn eigen gevoel af ga, dat het een innestelingsprobleem is en dat utro daarbij kan helpen. Maar gonal f ken ik verder niet dus kan altijd informeren of dat betere kansen kan geven
Jeetje meiden wat gek kreeg helemaal geen meldingen bovenin! Ik ga in de pauze even bijlezen! Hier is mn temperatuur weer ontzettend gekelderd helaas
Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts.. Ik wil toch in gesprek over mogelijk eerder starten met IUI. Trek het echt niet meer. Ik weet dat de kans heel klein is dat ze daarmee instemmen maar wil het toch proberen. Daarnaast heb ik ook een nieuw semenonderzoek gepland voor mijn hubbie omdat het de laatste keer in februari op het randje zat. Ben benieuwd of het ondertussen beter of slechter is geworden. Misschien kan ik dat dan nog als argument meenemen op de afspraak haha afspraak staat wel pas de 30e ivm vakantie enzooo... En deze maand maar eens aan de ovu testen. alhoewel dat eigenlijk niet uitmaakt aangezien wij sowiezo altijd om de dag wel klussen..
Geen idee hoor! Tis voor mij ook allemaal nieuw. De heer hier moest na 3 maanden nog een keer. Hij houd een beetje geheim wanneer dat weer is. Volgens mij eind deze maand oid. De bewegelijkheid was wat laag of lager? Geen idee in welke mate of ernst.
Nee de hoeveelheid was laag, de beweeglijkheid was goed. Niet té laag maar ze legde het zo uit dat als het tussen de 18 - 24 (ik noem even wat) zat was het normaal maar hij zat dan op 18 zeg maar. Dus voor mijn gevoel op het randje..
@Sjm Groot gelijk. Miss willen ze het wel iets vervroegen. Maareuh miss focussen op iets anders? Of met iemand praten hierover? Of doe je dat al? Want zelfs met IUI is er geen garantie he! @Yviev Niet leuk
Je hebt ook gelijk maar dan heb ik iig het gevoel dat we iets doen wat enigzins meer kans oplevert. Want wat we nu doen werkt blijkbaar niet.. Haha!
@Sjm Goed dat je opnieuw een afspraak hebt ingezet. Je kan alleen maar proberen hé ! Ik hoop dat ze je toch al willen verder helpen!! Hier zit ik vandaag op cyclusdag 30. Vorige cyclussen waren 29, 26, 28 en 29 dagen. Dus als mijn menstruatie er vandaag nog doorkomt, dan zit ik weer met een cyclus van 29 dagen. Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb weer bijna geen slijmverlies wat ik altijd voor nod heb. Het enigste verschil is dat ik normaal een aantal dagen voor nod pijnlijke borsten heb en nu niet. Maar ik denk dat mijn lichaam gewoon weer een gemeen spelletje met mij aan het spelen is Ik ben ook wel ziek geweest rond eisprong met antibiotica (wel antibiotica die geen kwaad kon), dus ik heb geen idee of dat invloed heeft gehad deze ronde.
Nee, nog geen testjes gedaan Ik heb deze ronde niet echt testdrang gehad en nog steeds niet eigenlijk, haha
Haha ja, dit is ook de eerste ronde dat ik echt totaaaaaal geen testdrang heb eigenlijk. Ik wil eigenlijk het liefste gewoon niet testen en mijn menstruatie er gewoon laten doorkomen Ik ben mij teveel aan het focussen op mijn vruchtbaarheidsbehandeling van oktober
Dat is denk ik ook de beste instelling! om het gewoon te laten komen.. komt het niet..... des te BETER.