Hoi, Ben nog niet zolang hier op het forum, maar kreeg de tip om op het nod-forum bij meiden die ook al langer bezig zijn eens een kijkje te nemen. Heb vandaag de 2e IUI gehad met lage zaadkwaliteit (1 milj). Zijn bezig vanaf nov. '15, zat in juli '17 in ronde 24 en ben toen gestopt met rondes tellen... Vorige IUI 15 dg na pregnyl, (13 dg na inseminatie) ongesteld, dit zou nu zijn op dinsdag 14 aug. Maar waar moet ik dit bericht nu parkeren? Groetjes!
welkom @Roverita ! Wij zitten inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje, maar we hebben hier in dit groepje wel veel aan elkaar aangezien we elkaar net zo goed begrijpen ! Als je je leeftijd en hoeveelste kindje geeft, dan zet ik je op het lijstje
Dan ben je ook redelijk laat begonnen met iui niet? Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel zaad bij ons was. ik kreeg het echt heel anders uitgelegd. Lol maar welkom ik zit hier ook nog niet erg lang.. zit ook nog niet in het iui proces.
Ja als je al lang bezig bent is dat wel fijn om met 'lotgenoten' te kletsen. Ik ben 34 jr, nog geen kinderen helaas
@Sjm Meestal doen ze iui niet voordat je 2 á 3 jaar zelf bezig bent geweest, mits er bij beide niks mankeerd en sommigen willen er niet eerder aan beginnen he meestal kun je ook pas na 1 jaar terecht bij de HA die je dan miss doorstuurt @Roverita Dat mag hier natuurlijk, welkom Of hier http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-worden-met-iui-wie-ook.666919/page-170#post-21690853
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 22 juli Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 30 1 augustus Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 19 4 augustus Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 (12 na vmk) 10 augustus JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 19 (6e ronde MMM) 11 augustus SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 12 augustus Krily- 24 jaar- 1e kindje - ronde 13 14 augustus Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) 17 augustus Cin1985 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 18 (3e na 5e mk) 23 augustus Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 31 (4e ronde MMM) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 26 MMM Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 Totaal: 12 Wachtbankje (2), MMM (4) Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 5 januari 2019 Het is een meisje/jongen BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 2 maart 2019 Het is een meisje/jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Dankje! We hebben ook eerst een dik jaar zelf geprobeerd, zijn vanaf mrt '16 in het medische circuit. Manlief is eerst geopereerd aan een varicocele omdat de zaadkwaliteit beter te krijgen, dit heeft ons zeker een half jaar tijd gekost. Daarna 1e poging iui meteen overstimulatie, weer n maand wachten, keer daarna bijna geen zaadcellen, weer een maand wachten, dus vandaar nu pas eindelijk aan de gang pfffft
Ja bij ons helaas wel slechte zaadkwaliteit bij het mannetje. Maar eerst operatie geprobeerd, achteraf waarschijnlijk verspilde tijd, maja toen dachten we dat het de goede keuze was. Ik zie dat je zwanger bent via IUI? Gefeliciteerd!!!
Ja het zit nog niet echt mee, maja ik heb nog steeds het gevoel dat het ooit goedkomt) Jullie zijn ook al een tijdje bezig zo te zien? Is er bij jullie een oorzaak gevonden?
Nee, ik heb wel een kijkoperatie gehad ivm het vermoeden van endometriose maar er was zo weinig gevonden dat ze de diagnose niet mogen geven. Wel wat verklevingen aan de rechterkant die ze hebben weggehaald en een cyste maar verder niet veel. Zijn zaad valt nog wel binnen 'normaal' maar wel aan de lage kant.. dus misschien meerdere factoren of gewoon niets haha..
Hier nu toch al een beetje bloedverlies tijdens het afvegen, dus toch weer een cyclus van 29 dagen. Nuja, wanneer het echt heel fel gaat doorbreken waarschijnlijk 30 dagen. Nog 2 rondes zelf proberen ! Het kort af..
Hee Roverita. Wat een lange weg ook voor jullie. Zo spijtig ook frustrerend als de iui niet kan doorgaan ivm overstimulatie. Zo'n verloren ronde... Moet je spuiten voor de eitjes op gang te helpen? En ook telkens controles in zkh? Dat vond ik zo'n opgaaf worden. Hopelijk lukt het bij jullie nu snel. X
He dat is wel vervelend, maarja als je het niet had gedaan wist je het ook niet natuurlijk. Ja dat klopt idd, Dankje. Nu is het spannend tot de termijn echo. Zo is er altijd wat he
Even een egoberichtje: Lang verhaal kort n.a.v. het evaluatiegesprek: we krijgen in principe nog 3 IUI behandelingen, omdat de gynaecoloog denkt dat er nog wel een kans is, maar mochten wij er geen goed gevoel bij hebben na 1 of 2 behandelingen, dan mogen we een belafspraak met hem inplannen en gaat hij een verwijzing naar het Radboud maken voor IVF. Hij heeft overigens geen echo gemaakt om te kijken wat er met het eiblaasje gebeurd is. Hij vindt het temperaturen niet betrouwbaar genoeg. Helaas, dus het blijft een raadsel.
Zelf had ik liever meteen doorgegaan, maar vriendlief wil dat nog niet. Bang dat het niet lukt en dan kunnen we niet meer terug naar IUI.