Dat is balen, voelt echt als een verloren ronde nu al dan, niet leuk. Ik heb in januari een hsg gehad en mocht die maand ook niet klussen. Hebben we wel gedaan (m'n eisprong was de dag na de hsg dus er was geen kans meer op een bbz). Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken en als je ei later is toch deze ronde kunnen benutten. Maar ik denk dat een kijkoperatie misschien wel pittig is en je daarna weinig zin hebt in klussen? De hsg vond ik echt meevallen, dus daarna kon het wel.
Wat balen van je negatieve test meid, dikke knuffel x Ik heb weinig tijd om me er druk over te maken. Nieuwe baan met ochtenddiensten en in de middag elke dag aan een project voor mijn vader werken tot 's avonds 9 uur ofzo en kort daarna mijn bed in. Moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig begin te worden maar weet dat testen nog geen zin heeft ivm ovitrelle dus ik wacht echt tot zondag dan ben ik 12 dpo
@Rombely Niet leuk Ik ga sowieso ovulatietesten doen maar verwacht idd dat ik - ook al heb ik een latere eisprong - veel zin in seks zal hebben kort na de kijkoperatie nuja, we zien wel! Anders is het gewoon een maandje rust.
@SD90 balen dat je eisprong bijna gelijkvalt met de kijkoperatie. Maar ik hoop voor je dat je eisprong deze keer later gaat zijn!
@SD90 Wat stom dat je eisprong zo dicht valt bij de kijkoperatie ! Toen ik voor mijn kijkoperatie moest gaan, moest ik echt wachten tot mijn menstruatie doorbrak en dan een mailtje sturen naar de gynaecoloog. Hij heeft mij diezelfde dag nog teruggebeld om meteen een afspraak in te plannen na ongeveer een week. @Rombely niet leuk om te horen meid, dikke virtuele knuffel @Krily Ook een virtuele knuffel voor jou ! Ik hoop dat de utro zijn werk gaat doen volgende ronde ! @TantePerenboom en @Frummels Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Spannende tijden voor jullie ! Hier niet zo heel veel te melden... Mijn eisprong is gisteren/vandaag geweest of zou toch 1 van deze moeten zijn. We klussen geregeld dus ik hou het niet meer zo bij. Eergisteren ook nog even een breekmomentje gehad en liggen wenen bij mijn moeder Nog 1 maand en 10 dagen en ik mag eindelijk terug naar de gynaecoloog en de MMM in. Erg om te zeggen, maar ik kijk er echt zo naar uit om geholpen te worden en ik hoop dat ik eindelijk op deze manier vlug zwanger mag raken van een plakkertje. Of misschien wel van 2, nog beter
@Nog anoniem jij hebt het druk zat! @Jolo niet zo gek een breekmoment! Huilen kan ook erg opluchten! Duimen draaien! ------------------ Ik had gister mn positieve ovu test dus ga er vanuit dat mijn temperatuur morgen gestegen is. Vanavond nogmaals voor de zekerheid vriendlief erg innig knuffelen Deze ronde edelstenen + granaatappelsap toegevoegd... Baat het niet....
Ik ben net gaan kijken of er misschien toch niet vroeger een plaatsje is vrijgekomen om naar de gynaecoloog te gaan, omdat wij na 6 rondes (van laatste miskraam gerekend) terug mochten komen voor de MMM in te gaan. Ik zit nu in de 6de ronde en mijn eisprong is rond deze periode. En wat blijkt, er zijn plots heel veel plaatsen open !! 29 augustus is mijn verwachte menstruatie en dan kon ik ook een afspraak maken (gaat enkel op woensdag voor vruchtbaarheidsproblemen). Dan moet ik niet meer wachten tot 26 september Zo blij !!
Veel plezier vanavond nog En idd, je kan maar proberen ! Wij zijn deze ronde met maca begonnen allebei. Wie weet heeft dat effect gehad. Afwachten... Ik ben nu wel gestopt, omdat ik ergens had gelezen dat dat niet goed was na je eisprong.
Ja, ik heb dat ook maar op het internet en hier ergens op het forum gelezen hoor. Of het echt 'kwaad' kan, dat weet ik niet
Dat was normaal ook de bedoeling. Maar door de verlofperiodes (in juli daar verlof, ik nu) op goed geluk al een afspraak gepland zodat ik zo snel mogelijk aan de beurt kon. Maar door korte cyclus vorige maand stond de afspraak een week te laat. Dokter kon de operatie wel verzetten, maar ik wilde mijn vakantie echt niet inkorten (pas zaterdag naar huis en operatie moest ten laatste vrijdag). De keuze was dus ofwel deze maand veilig vrijen, ofwel nog een maand uitstel van operatie. En dat wilde ik écht niet meer. Dan liever een ronde 'verlies' en sneller duidelijkheid. Ik snap je breekmomentje heel goed hoor... Even uithuilen kan opluchten. Voel je je nu wat beter? Super dat je jouw afspraak een maand kon vervroegen! Duimen dat het met wat hulp nu wel snel blijvend raak is!
Inderdaad, beter een verloren ronde dan en dat je nu vlug duidelijkheid hebt Ja, ik voel me veel beter nu. Even uithuilen en je hart luchten kan echt wonderen doen
Poehhhhh gister was mn test lijn op ovu test even fel en dik als de controle lijn. Maar vandaag is hij nog donkerder! En een pijn in mn rug en buik dat ik heb... Is dat normaal tis normaal wel wat branderig maar niet echt pijnlijk. Meer meiden hier last van??
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 14 augustus Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) 21 augustus Rombely - 37 jaar - 3e kindje- ronde 31 23 augustus Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 31 (4e ronde MMM) 29 augustus Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 (13 na vmk) 30 augustus Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 20 13 september JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 20 (pauze MMM, op eigen kracht) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 15 september Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 19 (5e ronde na 5e mk) onbekend Welcomewondertje - 35 jaar - 3e kindje Chocoladetaart - 2e kindje - ronde 26 MMM Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Totaal: 12 Wachtbankje (3), MMM (4) Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 37 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 5 januari 2019 Het is een meisje/jongen BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 2 maart 2019 Het is een meisje/jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)[/QUOTE]
@hier gisteren toch even een zwak momentje gehad en met middagurine getest. Had zowel op wondfo als op de express een licht lijntje. Zal dat hoopvol zijn bijna 11 dagen na ovitrelle met middagurine? Vandaag niet getest, morgenochtend (11 dpo) nog maar eens proberen. Het streepje van de express kreeg ik bijna niet op de foto. Op de wondfo zie je hem wel. Weet alleen niet of je hem na het uploaden nog ziet
Ik zie niks maar slechte tuurder en beeldscherm vol krassen. Mijn duimen draaien overuren voor je! Xx