NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Dankje nog anoniem, lijkt wel of je gedachten kan lezen;)) Ik lees sowieso nog af en toe mee hoor.
    Wat zijn die wachtweken toch killing he! Hopelijk komt er gauw die tweede streep tevoorschijn! groetjes!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Dankje! Succes met het vinden van je ei!

3. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Hoi Jolo!
    Ja klopt, hoewel ik die hoop na al die tijd wel een beetje heb laten varen. Wat me nu alleen soms beangstigt is dat dit het laatste 'redmiddel' is, wat als het echt niet lukt..... Maja maar eens eerst eens stap een en dat is de intake;) Hebben afgelopen vrijdag alle vragenlijsten opgestuurd, dus denk dat we volgende week te horen krijgen wanneer we voor de intake kunnen komen, zou ongeveer 4 weken wachttijd zijn.

Waar zitten jullie ergens in het traject??

Groetjes!!

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hou ons op de hoogte ! :) Hopelijk duurt het wachtproces niet te lang en vliegt de tijd.

Wij hebben 29 augustus opnieuw een afspraak met de gynaecoloog. Dan heb ik toevallig ook net mijn menstruatie (of 1 van die dagen). Dan gaat er besproken worden welke vruchtbaarheidsbehandeling opgestart gaat worden. Hopelijk kunnen we er dan ook meteen mee beginnen aangezien ik dan toch in het begin van een nieuwe cyclys zit :)

Roverita vindt dit leuk.
  5. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Zal ik doen, dankje!
    Oke voor jullie ook spannend dus! Ja snap ik, je wil geen een cyclus 'verloren' laten gaan, maar soms is het goed als je even een pauze hebt;) Alvast heel veel succes!

Jolo vindt dit leuk.
  6. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, een verloren ronde zou het nu niet zijn aangezien uit alle testen blijkt dat er niets met mijn partner en mij is (hoewel ik soms mijn bedenkingen nog wel heb :roflmao:), maar ik geloof er zelf gewoon niet meer in dat het zelfstandig gaat lukken en dat we een duwtje in de rug nodig hebben. Als alles zo perfect zou zijn, dan begrijp ik niet waarom we al in ronde 20 zijn beland :)

Roverita vindt dit leuk.
  7. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Heb net getest, het wordt helaas ronde 32

8. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wat jammer weer, knuffel.

9. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    :(:(:(:(
    Knuf xx

10. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Wat balen @Nog anoniem :(
    Dikke knuffel! En natuurlijk ook voor de andere dames op rood...♡

11. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
  12. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ah nee @Nog anoniem succes meis met the blue feelings...

13. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Ja snap het helemaal dan ga je toch twijfelen he. Lijkt me ook lastig als er niks gevonden wordt. Bij mijn man was meteen duidelijk dat het zaad niet optimaal was, maar inmiddels begin ik ook aan mezelf soms te twijfelen. Eicelkwaliteit kan ook minder zijn, ben ook al 34 jr... Maar goed wel zullen het allemaal gaan zien in het traject.
    Gaan jullie beginnen met iui? Iig heel veel succes met alles!

14. Roverita

Roverita Actief lid

26 jul 2018
    114
    29
    28
    Vrouw
    Ah nee, wat balen! Dikke knuffel

15. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
  16. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik weet pas de 29ste of we gaan beginnen met iui, maar ik veronderstel van wel aangezien hij sprak over een vruchtbaarheidsbehandeling met hormone als ik 6 maanden verder was na mijn laatste miskraam. Ik heb geen flauw idee wat er allemaal bestaat :roflmao:

Roverita vindt dit leuk.
  17. Nog anoniem

Thnx meiden jullie zijn lief x
    Nu wachten tot de rode duivels doorbreken dan kan ik weer verder.
    Dat wordt dan iui 5 van de 6. Ik ga wel vragen nu aan de gyn hoe verder als het in die laatste 2 pogingen niet lukt. Hopelijk krijgen we meer iui. De gyn heeft al aangegeven dat ivf of icsi voor ons weinig zal toevoegen omdat het probleem niet in de bevruchting zit. Iui wordt ook volledig en onbeperkt vergoed vanuit de basisverzekering, en als je eenmaal aan ivf begint kun je niet meer terug, en dan houdt het ook echt op als het niet lukt. Dus ja, wil wel weten waar ik aan toe ben. Hopelijk lukt het wel binnen die 2 keer maja wil niet gaan zitten stressen nu dat het MOET lukken
    Sorry trouwens voor het ego berichtje ff

Roverita, Blosjes en BB83 vinden dit leuk.
  18. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat de gyn het oké vindt om met IUI verder te gaan. Ik ken iemand waarbij ze om dezelfde reden tot 9 IUI's gegaan zijn (toen eindelijk blijvend zwanger) maar ik weet niet hoe vaak dat gebeurt...
    Zitten stressen dat het 'je laatste kansen' op deze manier zijn, lijkt me inderdaad eht niet fijn dus hopelijk snel wat duidelijkheid!

Hier begint de stress goed te komen voor het consult en de operatie vrijdag... Ik weet niet waar ik op hoop of wat ik moet verwachten. Niet leuk. Zal blij zijn als het vrijdagavond is...

Roverita vindt dit leuk.
  19. Nog anoniem

Ik denk zelf dat de gyn wel meer iui's zal doen omdat ze zelf al aangaf dat ivf niet veel zal toevoegen in onze situatie.

Idd spannend voor je nu het onderzoek dichterbij komt. Ik hoop voor je dat er dan meer duidelijk wordt. En nog meer hoop ik dat je daarna pas een eisprong hebt. Je gebruikt nu ovutestjes toch? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?

20. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Je hebt gelijk hoor, ik gebruik idd ovutests. Voorlopig nog wit dus da's positief. Bloedverlies is sinds begin van de cyclus nog niet gestopt, na 11 dagen nog bruinverlies. Raar... :/ Sowieso tijdens afspraak morgen nog een echo dus dan zien we wel hoe het er voor staat. Dus ik denk dat de kans groot is dat mijn ei maar na de operatie komt. Nu alleen nog hopen dat ik niet te veel last zal hebben nadien en er gebruik van kan maken...
    Jij een beetje oké nu weer een nieuwe ronde zal starten?

Deel Deze Pagina