@SD90 Alvast veel succes voor vrijdag ! Ik begrijp maar al te goed dat je nu wat stressy bent, maar komt vast goed !
Bedankt! 't Is meer wat er achteraf gezegd en beslist zal worden dat me zenuwachtig maakt, dan de operatie op zich. Maar komt wel goed. Morgen op consultatie al wat dingen bespreken zal me wss wel beetje meer rust geven.
Da's waar, wat positief denken kan geen kwaad! Ik ben alleen zo'n verdomde stresskip. Oh ja. En een controlefreak. En nu heb ik TOTAAL GEEN CONTROLE! Ik word gek!
Idd raar dat je nog steeds bruinverlies hebt. Ben benieuwd wat de echo morgen laat zien. Menstruatie is hier nog niet doorgebroken maar wel al de hele dag menstruatiepijn en wat bruinverlies dus zal niet lang meer duren. Ik ben er wel oke mee dat ik naar de volgende ronde ga, alsof het een gewoonte wordt ofzo. Ben zowiezo benieuwd wat de gyn gaat antwoirden op mijn vraag. Ik vermoed de 31ste weer een eerste follikelmeting te hebben
Nu is het eindelijk gestopt, maar toch maar weer een rare start van m'n cyclus... Gisteren beginnend streepje op m'n ovutest dus zal nipt worden vrees ik. We zien wel wat de echo straks zegt! Eigenlijk zonde dat het bijna een gewoonte wordt om telkens weer teleurgesteld te worden... Het zou niet mogen hé, maar ja. Hopelijk goed nieuws bij de gyn en tsjah, weer op naar de volgende en duimen voor een betere uitkomst!
Net terug van bij de arts. Volgens follikelmeting gokt hij dat mijn eisprong vrijdag zal zijn, op de dag van de operatie. Sowieso een verloren ronde dus. Ik moet een nacht blijven nadien, want hij wil me wat opvolgen i.v.m. risico op darmperforatie. Hij gaf ook nog aan dat we sowieso een behandeling zullen starten nadien, maar deed (logisch) nog geen uitspraken/uitleg rond de mogelijke opties omdat hij pas wil beslissen nadat hij ziet hoe het er in mijn buik aan toe is. Nuja, krijg snel meer nieuws dus komt wel goed!
Idd wat balen wel. Maar ik verlang (raar woord in deze context maar kom) wel naar de duidelijkheid! En daarna maar es 2 weekjes niet piekeren over elk steekje/kriebeltje/whatever ik voel
Haha, zo herkenbaar ! Ik verlang er ook naar om eindelijk woensdag mijn gesprek te hebben en de MMM in te gaan. Na zo'n lange periode verlang je gewoon om geholpen te worden.
Geloof ik héél goed. En jij zit al wat rondes verder dan mij dus nog extra frustrerend... Ik duim voor je woensdag, maar komt sowieso wel goed!
Haha, dat is misschien ook het beste, gewoon op je af laten komen. Iui is vaak de eerste behandeling die ze proberen mits de eileiders open zijn en het zaad goed is enz enz. Succes!!
Ja, zaad is goed (86 miljoen zaadcellen vorige x getest) en ik heb ook een kijkoperarie gehad en 2x zwanger geraakt, dus de eileiders zouden open moeten zijn. Bedankt !
Ja heel herkenbaar en denk voor iedereen hier wel Het is gewoon fijn om iig te weten waar je aan toe bent qua behandelingen. Garanties kan niemand je geven maar wel een plan van aanpak!
Dat klinkt goed! Wel heftig lijkt me om twee keer een miskraam mee te maken.. Maar je kunt dus wel zwanger raken dat is iig goed nieuws! Heel veel succes!
@SD90 balen dat de eisprong net vrijdag zap zijn. Maar idd een keer niet op alle pijntjes etc hoeven letten is ook weleens fijn. Succes morgen met de kijkoperatie xx @hier nog steeds geen rood maar ook geen roze, heb wel al een dag of 2/3 bruinverlies maar het wil gewoon nog niet doorzetten. Van mij mag het nu echt wel doorbreken. Ik wil gewoon verder
Bedankt! Vandaag eerst nog even afzien. Moet voordien darmreiniging doen omwille van het risico op darmperforatie. Laxeerspul is kak. Letterlijk en figuurlijk Oh, frustrerend... Ik hoop voor je dat het snel echt doorbreekt en je naar de volgende ronde kan!
Zo meiden, moest even bijlezen zeg @SD90 Heel veel succes morgen! @Nog anoniem Hoorde wel eens dat het soms een week kan duren voordat het echt doorzet na utro Heeft de arts al antwoord gegeven op de vraag om extra IUI’s? Ik was blij het gesprek te hebben gehad waarbij hij zei, extra iui’s te doen, maar was gelukkig niet nodig, al viel er wel een grote last van m’n schouders @Jolo Als er niks mis is gaan ze idd beginnen met IUI omdat dit de meeste slagings kansen bied en het goedkoopst is voor de ziekenhuizen Wat betreft maca dat kun je gewoon door blijven slikken hoor. Alleen is het beter om om de 3/4 weken een pauze te nemen van ong 2 weken. Schijnt het beste resultaat te geven. @Roverita Proxeed ken ik niet, maar als je man het geen probleem vindt zou ik hem zeker ook maca oid laten slikken, natuurlijk product en kan zeker geen kwaad. Hier de laatste ronde ook granaatappelsap gedronken, geen idee of dat geholpen heeft hoor Zit nog te genieten van m’n vakantie. Hoewel we wel slecht/zielig nieuws kregen van een ander stel wat net 2/3 weken verder was dan ons, zij hadden een slechte nipt en ook de vervolgonderzoeken waren niet goed, dus zwangerschap verbroken. Zo sneu Volgende week donderdag ga ik bellen voor onze uitslag, vind het wel extra spannend nu.