NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    In ieder geval uitgaan van de eerste positieve test. Als je gisteren seks hebt gehad en vandaag ook nog, dan zit je wel goed.
    Temperatuur je niet? Daar kun je meestal een patroon uithalen wanneer je ei na een positieve ovulatietest springt.

2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ja temperatuur al hele tijd. Cyclus is beetje veranderd dus weet nog niet helemaal goed hoe daar mee om te gaan en dat icm een wat lager libido van mn liefje...
    Normaal was het positieve test en dag erna was temperatuur omhoog. Nu 2 positesten en verschillend omhoog.
    Vanmorgen toch nog gelukt ;)

Brondy vindt dit leuk.
  3. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    Misschien een tip om dingen tijdens het gesprek op te schrijven of het gesprek op te nemen? Ik vergeet altijd de helft, omdat er veel op te af komt op zo’n moment. Laat staan als ze 2 uur lang informatie gaan geven. Heel veel succes alvast!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Heel andere spuiten dan ik had
    Zal mijn 2 pregnyl spuiten vanavond even op de foto zetten

5. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Nu ben ik benieuwd... Zal ze maar es meenemen naar de dokter om te vragen of het wel klopt... :p

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier inmiddels 7 dpo. Vannacht een drukken/trekkend gevoel gehad in mijn onderbuik en een felle steek, de hele dag al rommelende ingewanden. Maar houdt mezelf maar voor dat het allemaal verbeelding is. Elke maand weer speelt mijn lijf een spelletje met me.

7. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dat kennen we helaas allemaal die nepsymptomen!! o_O
    Maar ik hoop toch dat er iets aan het groeien is vanbinnen hoor !

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Goed idee, ik zal mijn notitieboekje meenemen

Heel herkenbaar idd, progesteron geeft ook "klachten" die lijken op een zwangerschap. En juist omdat we zo graag willen, voelen we vanalles. Ik zat gisteren ook al weer in mijn borsten te knijpen of ze toevallig gevoelig worden. Tepels licht gevoelig *check* maja, ik gebruik ook utrogestan dus heb een extra dosis progesteron. Hopelijk was het bij jou werkelijk een innesteling, duimen draaien voor je

@hier Gisteren op 6 dpo een testje gedaan om te controleren of de ovitrelle uit mijn lichaam is, tot mijn verbazing was de test blanco! (8 dagen na ovitrelle). Later na opdrogen een heel vaag lijntje te zien. Ben hier blij mee, want als er over een paar dagen een lijntje gaat verschijnen weet ik waar het van is ;) ga nu om de dag testen. Als er op 12 dpo nog steeds niks te zien is stop ik ook met de utro, wil mijn menstruatie niet onnodig uitstellen.

BB83 vindt dit leuk.
  9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    M’n test is negatief.. nu hopelijk snel menstruatie en dan door. Komende ronde een kijkoperatie dus zal ook wel niet veel zijn:p

10. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Krily potverdorie:(

@Nog anoniem hahahaha dat borstenknijpen herken ik helemaal hahaha! Erg he?!

Krily vindt dit leuk.
  11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

12. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Yviev Helemaal niet erg joh, ik doe dat ook :roflmao: super herkenbaar dus!

@Nog anoniem Duimen dat er binnen enkele dagen een eigen streepje verschijnt! Spannend, die IVF intake... Zal wss heel veel info zijn dus gesprek opnemen is wel een slim idee :p

@Krily Balen, die negatieve test... Wanneer heb je juist weer je kijkoperatie? Veel succes alvast!

Hier dus echt wéér al enkele dagen serieuze migraine. Blijkbaar reageer ik echt sterk op alles van extra hormonen... Frustrerend wel. Ik wil niet constant pijnstillers slikken maar zonder ben ik tot weinig in staat :(
    Gelukkig wel minder emo/depri met de menopur dan de clomid. Toch iets dat beter is.

13. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    He getsie! Migraine is zo #@* :(
    Moet je een hele cyclus dat gebruiken of is het maar een deel?? *noob*

Hier ontzettend last van eczeem. Laatste cyclussen had ik het tijdens menstruatie. Deze maand eindelijk niet, maar ei nu geweest en zit helemaal vol! Van kin tot benen... grrrrrr die jeuk!!!!

14. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Een 10tal dagen normaal, afhankelijk van hoe de follikels groeien. Zit nu nog maar op dag 3 dus heb wel nog ff te gaan o_O

Oh, zo'n jeuk door eczeem klinkt superfrustrerend! Vervelend dat je er zoveel last van hebt... Kan je er iets voor smeren/innemen o.i.d.?

15. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    O bah dan moet je nog wel een e.e.a. doorstaan! Niet leuk!!

Van alles geprobeerd maar wat nog enigzins helpt is pure aloe vera gel en sudocreme die combi. Maar helpt 5 minuten.... rot hormonen!

16. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Jammergenoeg wel idd. Niet fijn idd, maar ja, we nemen het er allemaal maar bij...

Frustrerend dat smeren maar zo kort helpt. Hormonen are the worst :|

17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Nog anoniem en SD90 vinden dit leuk.
  18. Nog anoniem

@Krily wat ontzettend balen weer :(

Ik heb het de laatste paar cyclussen ook weer, gelukkig maar op 1 vinger. Heb er gel voor van de huisarts, die jeuk is idd killing. Wat kan helpen tegen de jeuk is regelmatig een bad nemen met dode zeezout, dat kan zelfs de eczeem genezen!

Haha grappig dat ik dus niet de enige ben die mijn borsten checkt

19. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Dat ga ik is proberen! Over 2 weken verhuizen we en hebben we een bad! Waar haal je dat? Drogist of de tuinen?

20. Nog anoniem

Ik heb het toendertijd (heb netelroos gehad) bij de drogist gehaald. Bij de tuinen heben ze het ook. Je moet echt het dode zeezout hebben, niet gewoon zeezout.

https://www.optimalegezondheid.com/dode-zeezout-om-eczeem-te-behandelen/

Deel Deze Pagina