Ik heb altijd pijn aan alleen mn linkerborst! Zowel bij zwangerschap als na eisprong en voor menstruatie. Altijd alleen links...zo apart
@TantePerenboom ik heb het nog nooit voorgehad. Maar elke cyclus duiken er weer wat nieuwe 'kwaaltjes' op, dus het is waarschijnlijk 9/10 wel van mijn menstruatie volgende week. Maar toch blijf je iedere ronde dromen hé
Spannend!! Ik heb altijd getest zodra ik iets voelde en dat bleek dan ca 10 dpo te zijn. We horen het morgen leuk om met elkaar mee te leven zo doe ik 'toch nog mee' deze ronde
Ps. Hoe zijn jullie met zw regels Voor de positieve test? Ik weet niet of het complete onzin is maar ik stop vanaf het moment dat het eitje begint te rijpen met alcohol rauw Vlees etc etc. mijn man mag ook niet drinken voor de daad. Hoe Staan jullie daarin?of starten jullie daar pas mee na een positieve test?
Vanaf het eitje gesprongen is, drink ik geen alcohol meer en eet ik ook geen rauwe dingen meer of saignant biefstuk, gerookte zalm,... Ervoor eet ik al die dingen wel nog en durf ik af en toe wel eens iets te drinken, maar met mate.
Vanaf het springen dus, is ook wat voor te zeggen, ik stop vanaf het rijpen, wat overigens maar een idee is, want de eitjes hebben we in principe altijd al bij ons.
Ik leef ‘zwanger’ vanaf mijn eisprong. Ik vind dat al heel wat, want dat houdt in dan ik al 3! jaar lang twee weken op, twee weken af van alles wel en niet mag. Ben er in periodes wel wat losser mee geweest (bijv op 4dpo glaasje bubbels bij een feestje), maar omdat ik nu ook allerlei medicatie gebruik wil ik er wel alles voor doen om de kans te vergroten. Manlief houdt wel van een biertje, maar is sinds miskraam 6 minder gaan drinken. Ik heb gelezen dat het niet uitmaakt of een man voor ei niet drink, wel over de hele linie. Dus als hij heel veel drinkt (maar bijv ook als hij koorts heeft) beschadigt dit zijn zaad en duurt het drie maanden voor alles ververst is. Mijn man drinkt nu nog een aantal borrels per week, dat vind ik oké. Mochten we uiteindelijk voor ivf gaan wil ik dat hij drie maanden volledig stopt en daar staat hij ook achter.
Ja, ik zou nu 9-11 dpo zitten. Het kan dus nog steeds, maar ik heb alvast mijn gedachten op negatief gezet
Heb vandaag toch maar even getest, ben ook nog niet ongesteld en heb ook nog geen buikpijn, alleen pijnlijke borsten. Alleen ziet mijn test er een beetje raar uit. Is deze negatief of foutief?
Nee heb er niet nog een dichterbij, maar nu is die gekke streep weg en is hij negatief . Mijn nod is vandaag, of eigenlijk gisteren al, en zit morgen op 14 dpo.
Die streep die je zag was een doorloopstreep, als de vloeistof/kleurstof er doorheen trekt zeg maar. Soms doet die er wat langer over. Balen dat hij negatief is meid, dikke knuffel ook voor jou
@hier het eerste bruinverlies gespot, hoop dat de menstruatie nu snel doorbreekt. Heb lichte menstruatiepijn. Morgen officieelo mijn NOD maar van mij mag het vandaag ook komen, liever vandaag dan morgen dan kan ik weer door.