NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dit gaat je lukken !! :thumup:

Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem ik weet zeker dat je het kan! En ja het is niet leuk en je krijgt hele onrustige momenten maar die ebben weg! Tis een zure appel maar ik ben wel blij dat ik er vanaf ben!
    Mn stoelgang was wel van de leg een tijd, maar ook dat herstelt zich weer!
    Hou vol!! Ennnn dat je het hier deelt is al een grote stap 1!

3. Shar91

Shar91 Actief lid

9 aug 2018
    358
    337
    63
    #3623 Shar91, 1 nov 2018
    Laatst bewerkt: 1 nov 2018
    Hier gaat het prima, bijna helemaal herstelt van de operatie. Ik heb denk ik geen eisprong gehad deze ronde door de operatie, maar menstruatie is aan het doorzetten nu dus op naar ronde 14! :) 20 november hebben we de volgende afspraak bij de gyn en krijgen we meer te horen over het IUI traject, waar we hopelijk in januari mee kunnen beginnen. Eerst in december nog even lekker een weekje naar de zon met z'n tweeën om op te laden en vol nieuwe/positieve energie de volgende stap te zetten.
    Mocht iemand nog tips hebben betreft IUI dan hoor ik die graag! :thumup:

4. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem Succes met het minderen/stoppen! You can do it!!

@Shar91 Wat fijn, een weekje naar de zon! Zal jullie goed doen, voor de start van de IUI!

Hier weinig te melden. Goed hersteld van de overstimulatie en nu gewoon afwachten en zien wanneer we met IVF kunnen starten... Volgende week woensdag weer naar de fertiliteitsarts, hopelijk dan wat duidelijkheid.

5. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Het intakegesprek vandaag ging goed, heb wederom een echo gehad. Dit zag er allemaal goed uit. We hebben de vragenlijst besproken die we ingestuurd hebben en mijn vriend moest zaad inleveren bij het IVF-lab. Vervolgens werden we gemeten en gewogen en moest er bloed geprikt worden op HIV, en hepatitis etc. Volgende week als ik ongesteld word mag ik starten met de pil en we horen bij het vervolggesprek op 20 november of het IVF of ICSI wordt en wordt er ook gekeken wanneer we kunnen beginnen en o.a. de prikinstructie inplannen.

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem het lukt je vast om te stoppen, je weet waarvoor je het doet!

7. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @JosjeM Wat fijn dat alles goed is verlopen ! Zal toch ook wel weer een beetje meer rust geven nu er een volgende stap gezet is.

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat fijn dat het goed ging vandaag en je een vooruitzicht hebt om te kunnen starten.
    Wij krijgen morgen de bloeduitslagen, ik ben daar best zenuwachtig voor, want ik hoor dan ook hoe het nog met mijn eicelreserve zit. We zullen dan ws ook horen welk traject we gaan volgen. Maar kan zowiezo pas in januari starten ivm de zorgverzekering. Mirgen dus meer.

Bedankt voor jullie stimulans in het minderen/stoppen. Hoe zeker ik gisteren was, zo onzeker ben ik nu. Maar heeft denk ik ook met de spanningen voor morgen te maken.

9. Nog anoniem

Nou, een heel gesprek gehad met de psycholoog. 13 december een nieuwe afspraak en dan horen we of we groen licht krijgen om te starten. Bloeduitslag was goed, geen infectieziekte en heb nog voldoende eicelreserve.

BB83 en Blosjes vinden dit leuk.
  10. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Fijn @Nog anoniem ! Voel je je weer een beetje beter?

@JosjeM kijk daar zit schot in! Spannende tijden!

@SD90 ben benieuwd wanneer het voor julloe gaat starten! Hopelijk snel meer duidelijkheid!

SD90 vindt dit leuk.
  11. Nog anoniem

Ja, ik voel me wel wat geruster nu

12. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Oeps ik zie dat er nog niet gereageerd is op jouw laatste vraag ;)

Tips zijn er niet echt denk ik, buiten dat je het beste met een volle blaas de inseminatie laat doen :p Zou makkelijker zijn om de weg naar de baarmoeder te vinden.

Voor de rest moet je proberen om in het achterhoofd te houden dat je door de hormonenspuit helaas last kan krijgen van zwangerschapskwaaltjes. Erg vervelend als je dan goede hoop hebt, maar je toch je menstruatie krijgt. Maar we gaan meteen uit van ronde 1 raak he ! ;)

Voor de rest kan je steeds vragen stellen aan ons wanneer je bent begonnen met de iui !

Nu afwachten op jullie gesprek en in december lekker genieten onder jullie 2 tjes, want wie weet zit er daarna snel een klein ukje verstopt in jouw buik ! :)

Shar91 vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

@hier kan ik er niet omheen dat ik er, ondanks een maandje rust, toch mee bezig ben. Gisteren duidelijk eipijn gevoeld zowel links als rechts, en dat is nu weg. Duidelijk dus vandaag mijn eisprong (gehad). We hebben de kansen goed benut, daar zal het dus niet aan liggen. Nu dus maar weer op het wachtbankje

BB83 vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze

6 november
    JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 (8e ronde MMM)

13 november
    Elletje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MA)

16 november
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16

28 november

Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 (1e na vmk)

19 november
    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 34 (6e ronde MMM) - 1 ronde rust

onbekend
    Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM)
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22
    Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 (6e ronde na 5e mk)
    Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13
    SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17
    (
    MMM)
    Totaal: 10

Wachtbankje (0), MMM (4)

Zwanger!

Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Uitgerekend op: 7 september 2018
    Het is een meisje

TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2)
    Uitgerekend op: 16 september 2018
    Het zijn 2 meisjes

Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50
    Uitgerekend op: 21 december 2018
    Het is een
    jongen en een meisje

Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht
    Uitgerekend op: 24 december 2018
    Het is een
    meisje/jongen

Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk)
    Uitgerekend op: 3 januari 2019
    Het is een
    meisje

BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM)
    Uitgerekend op: 25 januari 2019

Het is een meisje/jongen

Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI)
    Uitgerekend op: 26 februari 2019
    Het is een
    meisje/jongen (verrassing)

Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (2de IUI)
    Uitgerekend op: 3 juli 2019
    Het is een meisje/jongen

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)

15. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ook onmogelijk denk ik!
    Hier gister positieve ovu test. Vanmiddag maar is eventjetijd voor elkaar vrij maken ipv klussen in huis! ;) verder komt er weinig van denk!

16. Nog anoniem

Spannend yviev, ook voor jou fingers crossed weer

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Jolo
    Wauw je bent eindelijk zwanger!!
    Gefeliciteerd!!!

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja idd :rolleyes: Overmorgen heb ik mijn eerste (vroege) echo. Ik heb toch best wel veel schrik om eerlijk te zijn...

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Sorry dames, ik heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd! Ik ga morgen uitgebreid op iedereen reageren. Vanavond een verjaardag en om nu alles op mijn telefoon te doen vind ik zo’n gedoe. Dus morgen ga ik rustig achter mijn laptop kruipen en reageren :D

20. Nog anoniem

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de huisarts. Aanstaande vrijdag kan ik terecht. Ze wilden me eerst inplannen bij de praktijkondersteuner om te stoppen met roken maar ik heb meer nodig dan dat (heeft me eerder ook niet voldoende kunnen helpen). Ik ga dus vrijdag een verwijzing vragen naar de psycholoog zodat ik iets kan doen aan de onderliggende problemen waardoor ik een tekort aan zelfvertrouwen en zelfdiscipline heb.

Deel Deze Pagina