NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Gyn belde terug over de uitslag semen. Vergelijkbaar resultaat. Wordt icsi...
    30 november weer afspraak met haar. Voor intake.
     
  2. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Fijn dat je eindelijk een datum voor de intake hebt! Duimen dat je daarna snel kan starten!
     
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Ga er vanuit dat het januari oid wordt maar hoop zo snel mogelijk! December ofzo :|
     
  4. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Ik ben zo teleurgesteld... Net telefoon gehad van de arts. Bloedresultaten hetzelfde als maandag. Dus: de boel ligt volledig stil na de overstimulatie. Conclusie: weer clomid nemen om alles terug op gang te brengen (en me dus weer keihard slecht voelen). Als ik dan toch weer clomid moet nemen, gaan we dus toch nog een inseminatie doen want anders is het maar zinloos allemaal. Met andere woorden, kans dat we dit jaar nog met ivf kunnen beginnen is wel heel klein geworden, en ik ben dik teleurgesteld...
     
  5. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Potverdorie :( dat is echt niet leuk!
    Knuffel voor jou! ♡
     
  6. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Thanks :) even een uurtje mijn ogen uitgejankt, lang en goed gebabbeld met vriendlief en nu stoppen met het zelfmedelijden en weer verder. Komt wel goed.
     
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat een stilte hier dames! Hoe gaat het met iedereen?
     
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik vind het ook al stil. Met mij gaat hrt redelijk, weer een paar onzekere dagen. Wel of niet raak? Weer zo'n vraag streepje op de test waar ik niks mee kan. Heb in het testtopic een onderwerp aangemaakt, beginnend streepje of niet
    Wat wel goed nieuws is, aanstaande maandag een informatief gesprek bij de hypnotherapeut om te stoppen met roken.
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    He bah. Hoeveel dpo ben je nu of denk je te zijn? Ga je de komende dagen nog verder testen?
    Oh, dat is zeker goed nieuws. Hopelijk kan hij/zij jou goed op weg helpen om te stoppen met roken. Ben je zelf inmiddels al wel wat geminderd of is dat ook nog lastig?
     
  10. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Minderen is lastig, je houdt, zoals meerdere ook zeggen, de verslaving gewoon in stand en pakt er makkelijk toch eentje meer. Maar ik wil er gewoon vanaf
     
  11. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Blij dat ik was dat ik vorige week kon starten met de pil op de eerste dag van mijn menstruatie, hoe klote ik het nu weer vind. Ik werd er eergisteren maar weer aan herinnerd waarom ik in eerste instantie ook gestopt was met de pil; namelijk constante hoofdpijn. Echt zo zuur. Dit had ik absoluut niet gemist aan het slikken van de pil en de bijwerkingen ervan.
    Ik hoop dat ik alleen deze pilstrip hoef af te maken of desnoods 4 of 5 pilletjes meer als dat beter uitkomt in de planning van het ziekenhuis, maar wat mij betreft mag het wel weer voorbij zijn. Gelukkig is het voor het goede doel.
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Dat is waar. Maar cold turkey stoppen is ook niet aan de orde in jouw geval toch?
    Ik vertrouw erop dat je kunt stoppen.
     
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik vond het hier idd ook erg stil ! o_O
    Met mij gaat alles ok. Volgende week donderdag echo. Dan zou er zeker een hartje te zien moeten zijn... of niet natuurlijk, maar dan is het game over. Ik zal pas minder stressy zijn als ik een hartje zie. Daarna ga ik pas kunnen genieten.
     
  14. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier het eerste roze vandaag gespot en temp al 2 dagen lager dus de menstruatie komt morgen!

    @Nog anoniem fijn dat je maandag terecht kan bij de therapeut!
    Jij altijd met je vage streepjes ;) ik hoop zo voor je dat dit een echte is!!!

    @JosjeM he getsie dat is zo niet fijn die hoofdpijn!

    @Jolo fijn dat je volgende week mag! Nog 1 laaaannnngeeee week!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  15. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Yviev he bah. Laat het dan ook maar gauw weer doorbreken. Dan kun je weer door.
     
  16. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Spannend hoor. Wat moet je lang wachten op je eerste echo zeg! Ik zou dat niet trekken denk ik.
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Succes @Jolo volgende week met de echo. En nog ano, succes met het stoppen. Hopelijk lukt het en ben je er snel vanaf. X

    Hier alweer in de 30 weken, gaat toch ook snel... Hoewel het anderzijds ook alweer ver terug lijkt dat ik in het zkh liep en Gonal-F moest prikken en fm's... zal het zeker niet vergeten. Hoe moeilijk ik zwanger heb kunnen raken, des te makkelijker gaat het zwanger zijn me af. Hoop zo dat het jullie hier ook snel gegund is!! X
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wauw 30 weken al weer! Het aftellen kan al bijna gaan beginnen. Alles al in orde qua kamertje, kleertjes en de vele andere benodigdheden?
     
  19. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Oh, maar ik heb al wel een echo gehad op 6 weken hoor. Een mooi vruchtzakje met vruchtje gezien, maar nog geen hartslag. Vruchtje was ook nog maar een 2,4 mm toen. Maar ik heb gewoon veel schrik om geen kloppend hartje te zien. Ik heb ook niet veel symptomen. Alleen maar pijnlijke borsten met ups en downs, maar ik heb zelfs geen steken of niets in mijn buik. En dat maakt mij erg onrustig. Precies alsof er niets gebeurd daar o_O
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  20. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wauw, al 30 weken !!! Wat begint het nu toch spannend te worden he :rolleyes:
     
    BB83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina