Interessante onderzoeken, ben benieuwd of ze daar duidelijke antwoorden op krijgen Wow 5 dec al, dat is al lekker snel, fijn! @hier vandaag 1 dag na mijn nod, en nog geen tekenen van een menstruatie te bekennen. Ja, soms licht zeurderig gevoel in mijn bm. Vandaag nog maar een keer getest maar gewoon hartstikke negarief. Hoop dat het nu snel door gaat breken. Al zou een dagje later ook niet erg zijn als ik mijn riister van volgende maand bekijk. Als ik morgen of overmorgen pas ongi wordt licht mijn eisprong ook rond 5 dec. Hoop dat die lieve sint dit jaar wel mijn liefste wens kado kan doen
Vervelend is het dan om te moeten wachten op je menstruatie. Wie weet worden je 'gebeden' gehoord en komt je menstruatie een dagje later en krijg je een mooi cadeautje!
Wat fijn dat er nu toch meer duidelijkheid is hé ! Dan kunnen jullie eindelijk weer verdergaan en is er opnieuw hoop voor dat kleintje ! Fijn dat de prikinstructie al 5 december is. Dat begint af te korten !
Fijn @JosjeM dat je zo snel prikinstructie hebt! @Nog anoniem niet leuk dat hij negatief is! Op naar een mooi kerstcadeau!
@JosjeM Fijn dat het zo vooruitgaat nu! Hopelijk kan je na de prikinstructie snel starten met stimuleren! @Nog anoniem Klote van de witte test hoop met je mee dat de laatste IUI geluk brengt. Hier niet veel speciaals te melden. Wat misselijk van de pregnyl maar verder alles oké. Ik besefte net wel dat we totaal geen plan hebben voor volgende maand. Dus maar even een mailtje gestuurd naar de gyn wat het plan is. Eerste ronde IVF in december? Nog een laatste IUI? Even de pil en na de sluiting van het labo starten met stimuleren? Weet eigenlijk niet eens goed wat ik zelf wil, dus ben benieuwd wat hij gaat antwoorden
@SD90 Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid wanneer de volgende stap nu gaat komen. En idd, denk ook maar eerst goed na wat jullie nu juist willen en waar jullie je goed bij voelen !! Erg belangrijk !!
Ik hoop het ook, zou toch graag weten wat ik kan verwachten. Ik kan niet zo goed omgaan met onzekerheid Weet niet wat ik wil of waar we goed aan doen eigenlijk. Aan de ene kant wil ik geen kansen verliezen en alles zo snel mogelijk vooruit laten gaan, maar aan de andere kant lijkt even rust rond de feestdagen ook wel fijn. Denk dat ik naar enkele weken de pil neig, maar we zien wel wat de arts voorstelt. Hoe voel jij je nu? Hopelijk niet te veel kwaaltjes!
Ja, even rust met de feestdagen kan wel even goed doen hé. Jij hebt ook steeds veel last van al die hormonen enzo, dus het is ook eens fijn om een maandje je niet slecht te moeten voelen he ! Totaal geen last van kwaaltjes hier, buiten wat gevoeligere borsten, maar dat valt ook heel goed mee. Morgen heb ik mijn 2de echo. Vorige keer was de echo nog vroeg, maar wel al een klein vruchtje te zien. Nu zou de hartslag duidelijk te zien moeten zijn. Ik hoop het zo, maar ik ben toch wel heel bang ervoor...
Ben ook benieuwd wat de gyn zegt! En inderdaad wat de anderen zeggen luister ook goed naar je eigen gevoel en lijf! ♡
Ja, inderdaad, de hormonen zijn me tot nu toe niet supergoed bevallen... zal het maar nog eens goed overdenken. Fijn dat je amper kwaaltjes hebt, maar ik kan me ook wel voorstellen dat dit je extra onzeker maakt. Ik duim superhard mee dat je morgen een stevig kloppend hartje mag zien en horen!! @Yviev Net een mailtje terug gekregen. Op dag 2 van nieuwe cyclus een afspraak maken, dan staan alle opties nog open en kunnen we samen bespreken wat we gaan doen. Ik weet dus nog niks. Achja. Nog even 10 dagen in onzekerheid dan maar Enne... Momenteel weet ik écht niet goed wat ik zelf wil
Kan ik idd wel doen! Alhoewel !!BABY!! iets zwaarder doortelt dan al de andere argumenten vriendlief maakt het er ook niet makkelijker op: die zegt gewoon dat ik mag beslissen wat voor mij het best aanvoelt. Luxeprobleem dus
@ hier het eerste rood gespot, dus op naar de laatste poging iui. Ik mag in ieder geval een verlanglijstje gaan maken want mijn eisprong zal ws 5 dec zijn @SD90 fijn dat je nu weet wat de gyn van plan is. Nu zelf nog eruit gaan komen wat je wilt met het luxeprobleem haha. @Jolo oh wat spannend morgen je echo, ik ga heel hard voor je duimen. Hoe laat staat de echo gepland?
Dat hoop ik ook voor je. Fijn dat je niet zoveel last hebt van kwaaltjes. Na al die tijd dat je erop hebt moeten wachten zou het niet fijn zijn als je je de hele dag ziek zou moeten voelen
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 13 november Elletje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MA) 16 november Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16 19 november Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 34 (6e ronde MMM) - 1 ronde rust 2 december SD90 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 17 (3e ronde MMM) 5 december Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 13 december Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 (17e na vmk) onbekend Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 Cin198- 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (MMM) Totaal: 10 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 3 januari 2019 Het is een meisje BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 26 februari 2019 Het is een meisje/jongen (verrassing) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (2de IUI) Uitgerekend op: 3 juli 2019 Het is een meisje/jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 13 november Elletje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MA) 16 november Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 16 2 december SD90 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 17 (3e ronde MMM) 5 december Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 13 december Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 (17e na vmk) 20 december Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 35 (7e ronde MMM) onbekend Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22 Cin198- 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (MMM) Totaal: 10 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 3 januari 2019 Het is een meisje BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 26 februari 2019 Het is een meisje/jongen (verrassing) Jolo - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (2de IUI) Uitgerekend op: 3 juli 2019 Het is een meisje/jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
@Nog anoniem, balen dat het niet zo mocht zijn deze ronde! Ik hoop voor jullie op een succesvolle laatste iui op 5 december! @Jolo, Hoe was de echo? Hopelijk goed nieuws en een mooi hartje zien kloppen deze keer? Wij zijn gisteren weer in het ziekenhuis geweest n.a.v de kijkoperatie van vorige maand. Zoals de gyn al eerder kort aangaf zag alles er van binnen keurig uit, op de afgesloten eileider na. Hier kunnen ze helaas ook niets aan veranderen. Om de kansen wat te vergroten mogen we vanaf januari starten met iui. Ik ga daarbij Letrozol en Ovitrelle gebruiken. Iemand toevallig ervaring met Letrozol? We gaan het deze maand en volgende maand dus nog zelf proberen en vandaag is mijn eisprong. Daar maken we dus maar goed gebruik van en dan weer op het wachtbankje tot 5 dec. Misschien heeft Sinterklaas dan wel een mooi cadeautje voor ons
@Shar91 Echo is pas morgen, maar lief dat je erachter vraagt ! Dat zou wel een prachtig sinterklaascadeautje worden, moest het nu prijs zijn !! Hoe sta je zelf tegenover de iui? Zie je het wat zitten, beangstigd het je, zie je het als opnieuw extra hoop,...?