@SD90 nee eigenlijk niet! Ja heel moe maar of dat door de hormonen komt of door de decembermaand wat weet ik niet zo! Verder kreeg ik vanmorgen wel last/pijn met sporten. Mag niet klagen tot dusver! @Nog anoniem doe lekker rustig aan en doe wat jullie willen en zin in hebben! Lekker aan jezelf denken! Knuffel!
Lieve meiden, ik wens jullie hele fijne dagen en ik duim heel hard voor een mooi 2019 waarin jullie grootste wens ook uit mag komen. Ik snap dat het voor jullie ook héél confronterende dagen kunnen zijn en wens jullie dan ook heel veel sterkte. Liefs
Hier zojuist weer een meting gehad. Een aantal zijn klaar, een aantal heel bijna klaar! Kwam dus uit op wss vrijdag punctie. Maar er was maar 1 dag dat wij echt niet konden en dat was vrijdagochtend Nu waarschijnlijk zaterdag punctie. Morgen terug voor de laatste meting.
Wat spannend zeg, balen dat het vrijdag niet kan. Ik wens je heel veel succes voor de punctie, ik hoop dat het meevalt. Toi toi toi
@Yviev Fijn dat je niet veel last hebt van bijwerkingen! Nu komt de punctie wel erg dichtbij, spannend!! Hopelijk verloopt alles goed.
Het is mij alles meegevallen! Wel nu wat last en kramperig maar lekker liggen op de bank met veel thee en paracetamol! 21 eicellen gevonden. Dus kans op overstimulatie helaas! Moet mn buik en gewicht goed in de gaten houden, veel drinken en rustig aan. Hoeveel er rijp zijn kon ze nog niet zeggen. Maandag ochtend de uitslag of er embryo's zijn ontstaan! Spannend!
Wow 21 dat is idd wel veel. Hopelijk kunnen ze maandag goed nieuws brengen en heb je een aantal mooie emmy's ik ga voor je duimen. Fijn dat het is meegevallen, hoop dat ik dat over een maand ook kan zeggen. Lekker rustig aan doen nu, en dan op naar een terugplaatsing en hopelijk ontstaat daaruit een zwangerschap
Hoe gaat het met je? Niet teveel last van kwaaltjes? Wanneer heb je je eerste echo? Of heb je die al gehad?
Hier gaat het wel goed, bijna geen kwaaltjes, alleen grotere borsten en iets sneller moe, en soms steekjes, dat maakt me wel bang. Donderdag heb ik eindelijk de eerste echo, ben zo benieuwd
Begrijpelijk dat die steekjes je bang maken maar dat is ws het oprekken van je baarmoeder. Spannend hoor, donderdag de echo, ik duim voor je dat alles er goed uitziet
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 13 november Elletje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MA) 8 december Krily - 24 jaar - 1 kindje - ronde 30 December Luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Chanbee - 27 jaar - 1e kindje - ronde gestopt met tellen 11 januari Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 (MMM) 18 januari Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 36 MMM onbekend Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) Cin198- 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (MMM) Jolo - 27 jaar - 1e kindje (MMM) SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 (MMM) Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18 ( 1e ronde MMM ) Totaal: 12 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 3 januari 2019 Het is een meisje BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 26 februari 2019 Het is een meisje/jongen (verrassing) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Yviev heb je al bericht gehad? Ben zo benieuwd @Krily fijn dat je wat laat weten, hoop dat alles er goed uitziet, ik duim! Verder wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen en een goed, gezond en vruchtbaar 2019!!!