NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 27 februari Chanbee - 27 jaar - 1e kindje (MMM) 31 januari Luna86- 32 jaar- 3e kindje- ronde 15 5 maart Elletje-28 jaar-1e kindje- ronde 17 (10e na MA) 7 maart Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 10 maart Yviev- 30 jaar - 1e kindje- ronde 20(cryo ICSI 1.1) 15 maart Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 / IUI 1 (MMM) 6 juni Jolo - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 3) onbekend Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (MMM) SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 (MMM) Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 34/IUI 4 (MMM) Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 37 MMM Totaal: 12 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 3 januari 2019 Het is een meisje BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 26 februari 2019 Het is een meisje/jongen (verrassing) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ok, ik weet dat 6 juni nog zover af is, maar ik ben echt aan het aftellen naar dat moment HAHA ! Vandaar heb ik mij toch al maar op de lijst gezet
Lichamelijk alles ok. Ik moet wel nog steeds maandelijks bloed laten prikken om er zeker van te zijn dat mijn hcg op 0 blijft. Mentaal ben ik wel veel bezig met de wachttijd. Maar ik probeer me telkens weer wat op te krikken. We zitten gelukkig al in de helft en binnen iets minder dan 3 maanden heb ik weer iets om naar uit te kijken ❤ Ik heb wel heel veel schrik wat de toekomst gaat brengen, maar ik denk dat dat wel normaal is Ik vraag mij vaak af 'wat gaat de volgende tegenslag weer zijn'. Hopelijk gaan we met z'n allen een happy end krijgen ! ❤ Hoe gaat het mentaal met jou met het verwerken van het slechte bijkomende nieuws? Ik kan mij voorstellen dat het een enorme klap geweest moet zijn en nog steeds is. 21 maart heb je opnieuw een gesprek zie ik. Gaat er dan besproken worden welke behandeling jullie verder gaan krijgen?
Het lijkt me erg lastig om weer rekening ermee te moeten houden om niet zwanger te raken. Je moet dus wel op de hoogte zijn waar je bent in je cyclus. Hoe lossen jullie dat nu op met gemeenschap? Mijden jullie de vruchtbare periode of vrijen jullie nu met condoom? Ik begrijp dat je er heel erg mee bezig bent. Het liefst wil je zo snel mogelijk weer door. Gaan jullie dan weer door met IUI? Of krijgen jullie een andere behandeling nu? Ik hoop dat er voor jullie geen andere tegenslag meer gaat zijn en gauw weer zwanger mogen raken. Het gaat op zich wel redelijk naar omstandigheden. Het was inderdaad een enorme klap, vooral omdat altijd alles er goed uit zag bij mij. Hoewel ik zelf altijd al een gevoel heb gehad dat er bij mij ook iets niet klopte en dat is dan nu bij de ICSI pas gebleken bij het injecteren van de eicellen. 21 maart hebben we inderdaad een evaluatiegesprek over hoe nu verder en wat oorzaken kunnen zijn. Er bestaat een kans dat we uitbehandeld zijn in Nederland en zij geen verder onderzoek voor ons kunnen doen. De kans is dan ook groot dat wij uitwijken naar het buitenland voor een second opinion, mogelijk naar UZ Gent of naar Düsseldorf. Daar onderzoeken ze wel de eicelkwaliteit mocht dit nodig zijn en kunnen ze daar de behandeling op aanpassen.
@JosjeM Ik zit momenteel terug aan de pil, dus in dat opzicht hoef ik mij nergens iets van aan te trekken. Na mijn laatste pil mag ik gewoon weer beginnen met de hormonen om de IUI te krijgen. Ivf of icsi zou geen meerwaarde hebben voor ons momenteel zei de gynaecoloog en dat denk ik ook. Uiteindelijk zijn we met de 2de iui zwanger geraakt, maar helaas hebben 2 zaadcellen een eicel bevrucht i.p.v 1 zaadcel. Dat wil een partiële mola zwangerschap eigenlijk zeggen. Moesten jullie in het huidige zkh uitbehandeld zijn, dan zou ik idd opteren voor het uz Gent of Düsseldorf. Uiteindelijk wil je toch alles geprobeerd hebben he ! Is het misschien niet al een idee om ginder een afspraak te maken, kwestie van de lange wachttijden? Of kan jullie zkh je een doorverwijzing geven waardoor je ginder vlugger terecht kunt? Hou je ons op de hoogte na je gesprek op 21 maart?
Het is zeker stil hier! Hopelijk voor je positieve testen storm @Jolo fijn dat je over de helft bent! Geeft al weer een beter gevoel! @JosjeM ben benieuwd naar je evaluatiegesprek. Hou ons op de hoogte! Vind het wel super heftig voor jullie -------------- Hier nog steeds aan het wachten op mn ei voor de cryo terugplaatsing. Laat helaas lang op zich wachten. Het gebeurd in mn eigen cyclus. Na de positieve ovu test moet ik bellen en zal de cryo 6 dagen later teruggeplaatst worden. Helaas loopt mn cyclus niet als normaal en krijg ik nu weer om de dag echo's. dacht er juist vanaf te zijn voor even.
@hier morgen evaluatiegesprek van de mislukte ivf. We horen dan ook wanneer we weer kunnen beginnen. Ik verwacht zelf dat ik volgende cyclus op dag 21 weer mag gaan spuiten. Ik ben benieuwd
Fijn gesprek gehad. Ook een echo gehad, alles zag er rustig uit, dus ik mag weer gewoon starten!!! Over 5 dagen beginnen met spuiten. Er was te zien dat ik rechts eisprong heb gehad. Ook over assisted hatching gehad, dat doen ze daar automatisch in het lab als de schil rondom het embryo te dik is. Toch ff extra aangegeven ernaar te kijken. En er worden er zowiezo 2 terug geplaatst als er 2 zijn. Pijnstilling heb ik het later nog over als we weer richting punctie gaan
Dank je dat je aan me denkt. Ben 9 maart begonnen met triptofem spuiten. Moet nu wachten tot mijn menstruatie begint en dan naar de kliniek bellen of ik mag starten met stimuleren. Ik verwacht zondag of maandag mijn menstruatie. Ik zie dat jij op 9 dpo zit, heb je een cryo terugplaatsing gehad? Spannend hoor, hoop op een mooi testje over een paar dagen En hie is het hier verder met iedereen? Het is zo stilletjes de laatste tijd
Heel stilletjes he?! 'Fijn' dat de stimuleer fase weer dichtbij komt! Is toch weer stap richting hoop! Hier maandag 5daagse cryo terugplaatsing gehad. Heb zn idee dat het niet gelukt is... Totaal ongegrond natuurlijk 4 dagen na tp. Maar mn borsten zijn nog minuscuul en kan nog steeds kakkedorrissen. Verder meer trek in rotzooi al paar dagen en pukkels en die 2 zijn vaak voorbode van de menstruatie. Zal zondag of maandag ongesteld moeten worden. Aan de andere kant probeer ik positief te blijven want 4 dagen na tp is het bijna onmogelijk om dan al van echte kwalen te spreken. Pffff! Drama!
Het kan inderdaad nog alle kanten op. En inderdaad nog vroeg om last te hebben van symptomen, ik ga heel hard duimen voor je dat deze cryo gewoon lekker is gaan nestelen en lekker blijft plakken
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 27 februari Chanbee - 27 jaar - 1e kindje (MMM) 31 januari Luna86- 32 jaar- 3e kindje- ronde 15 5 maart Elletje-28 jaar-1e kindje- ronde 17 (10e na MA) 7 maart Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 10 maart Yviev- 30 jaar - 1e kindje- ronde 20(cryo ICSI 1.1) 6 juni Jolo - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 3) onbekend Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM) JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (MMM) SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18 (MMM) Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - Ronde 34/IUI 4 (MMM) Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 37 MMM Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 (IUI 2) Totaal: 12 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6) Uitgerekend op: 7 september 2018 Het is een meisje TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2) Uitgerekend op: 16 september 2018 Het zijn 2 meisjes Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50 Uitgerekend op: 21 december 2018 Het is een jongen en een meisje Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht Uitgerekend op: 24 december 2018 Het is een meisje/jongen Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk) Uitgerekend op: 3 januari 2019 Het is een meisje BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM) Uitgerekend op: 25 januari 2019 Het is een meisje/jongen Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI) Uitgerekend op: 26 februari 2019 Het is een meisje/jongen (verrassing) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi lieve meiden! @Nog anoniem toch weer een spannende fase in! @Yviev ik duim voor een plakkertje @hier.. vorige week mijn 3de iui gehad dus nu nog ff ruim een week wachten voor het testen. Na deze ronde een rustmaand en evaluatie. Ik heb er allemaal weinig vertrouwen in.. mijn vriend is ziek geweest en heeft niet alles kunnen opvangen waardoor de kwaliteit een stuk lager lag.
Wat spannend weer chanbee, hopelijk hebben de zaadjes toch heel erg goed hun best gedaan. Balen dat je vriend ziek is geweest. Heeft mijn vriend ook gehad met iui en toen was het aantal zaadjes na bewerking ook schrikbarend veel lager. Ik zit te wachten op mijn menstruatie zodat ik naar de kliniek mag bellen en hopelijk mag starten met stimuleren. Ik ben nu 1 dag te laat maar had een negatieve test dus hoop dat het snel doorbreekt. Ik zie in de lijst dat nig niet iedereen hem up to date heeft gemaakt. Zouden jullie even je gegevens willen aanpassen (nod etc)