@SD90 wat een fantastisch nieuws. Mooie echo-plaatjes!!! Duim voor je dat deze 2 lekker blijven groeien ♡♡ @Nog anoniem ik lees nu over je laatste ronde ooit, zal wel extra emotioneel zijn voor je, of valt het wel mee tot nu toe? Duim ook voor jou dat het toch nog echt mag gaan lukken!! @Jolo jij ook weer veel succes! Klinkt als mooie aantallen en heb je het hele ivf traject niet nodig straks. X @JosjeM dat gaat ook goed zo te zien in je handtekening, wat fijn!! Je loopt op 1 dag na precies gelijk met mijn zwangerschap een jaar geleden... dat voelt voor mij alweer echt lang terug, die kleine hier is bijna 6 mnd!! Geniet ervan! Hoe moeizaam het ging bij mij om zwanger te raken, des te makkelijker is de rest me afgegaan. Hoop voor jou hetzelfde, xxx
Hoi dames, hoe gaat het hier? Ik ben zwanger! Eindelijk na 3,5 jaar. Hopelijk blijft het goed gaan. 12 augustus de 1e echo.
Wow, wat fijn, gefeliciteerd meid, dit geeft toch nog hoop. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan
Inderdaad, mijn laatste ronde ever. En als ik eerlijk moet zijn verwacht ik er niks meer van. Ben eerlijk gezegd blij als het achter de rug is, gevoelsmatig ben ik het al aan het afsluiten. Toch geeft dat ene kleine sprankje hoop me nog moed om door te zetten en niet te roken
Lieve Ano, lang hier niet geweest en zag in het NOD forum weer mn eigen topic staan en lees nu jouw berichtjes. Ik vind het zo verdrietig dat het nog steeds niet gelukt is en je nu op een punt bent waar je geconfronteerd wordt met de gedachte dat het er mogelijk nooit in zal zitten...Ik bewonder je doorzettingsvermogen. Een hele dikke knuffel van mij voor jou, ik blijf voor je duimen lieverd!
Dankjewel lieve frummels, een dikke knuffel. Het is inderdaad erg verdrietig als het er niet meer in zit, maar aan de andere kant ben ik ook wel realistisch. Daarom ben ik het gevoelsmatig al een beetje aan het afsluiten. Zojuist ging ook mijn wekker weer om me eraan te herinneren dat ik moet spuiten anders vergeet ik het echt. Maar vind het erg lief van je dat je ff laat weten dat je met me meeleeft, erg fijn x @hier vandaag cd 1. Ik heb de kliniek gebeld, morgen rond de middag hoor ik of ik kan starten met mijn laatste poging.
Heel erg veel succes @Nog anoniem! Ik hoop zo erg dat je met je laatste poging echte kansen krijgt en er een wondertje mag gebeuren. Maar ik begrijp je gevoel rond het afsluiten wel...
@Memmiee wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd ♡ @Nog anoniem jeetje wat hoop ik toch voor jou/jullie dat de wens in deze laatste poging toch vervuld mag worden. En wat verdrietig om te lezen dat je je voorbereid op een afsluiting Ik ga echt heel hard voor je duimen.. succes met deze laatste ronde! Ik denk aan je en een dikke knuffel voor jou ♡
@Yviev dankjewel! @Nog anoniem wat ontzettend heftig. Ik hoop ook heel hard mee dat de laatste poging jullie een wondertje gaat brengen. Dikke knuffel!!
@SD90 @Memmiee @Yviev dankjewel lieverds, ik hoop het ook. Hopelijk doen de chliché's hun eer aan, save the best for last, 3 maal is scheepsrecht etc. Helaas kunnen we de natuur niet dwingen. Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik er nu echt alles aan heb gedaan dus kan mezelf geen verwijten meer maken. Hopelijk is het lot me gunstug gezind, fingers crossed dus maar weer
Ik lees de laatste tijd stilletjes mee! Merk dat ik in zoveel topics actief ben dat ik het soms niet meer weet Ik hou jullie in de gaten! Enkele van jullie spreek ik ook in een ander topic.
Ik ben net gebeld, ze hebben helaas vandaag geen ruimte. Morgen wordt ik opnieuw besproken en bellen ze me of ik alsnog kan starten Als het zo is dat ik nog een maand moet wachten, dan heeft het zo moeten zijn denk ik dan maar. Er hebben namelijk al meerderen gevraagd aan me of het niet beter is om nog een maandje extra te wachten ivm de eicelkwaliteit na het stoppen met roken
@Nog anoniem ik hoop zo dat deze kans scheepsrecht is en dat je straks mag genieten van je eigen kleine wondertje. Ik duim voor je ❤️
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 16 juli Chanbee - 27 jaar - 1e kindje - iui 5 29 juli Jolo - 28 jaar - 1 e kindje - iui 4 Onbekend Nog anoniem - 41 jaar - 1e kindje - (MMM ICSI) Elletje-29 jaar-1e kindje- ronde 22 (MMM14e na MA) Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 6) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) Uitgerekend op: 14 november 2019 Het is een verrassing Yviev - 30 jaar - 1e kindje - ronde 20 ( ICSI 1.1) Uitgerekend op: 27 november 2019 Het is een meisje/jongen JosjeM - 27 jaar - 1e kindje (ICSI 2.0) Uitgerekend op: 23 januari 2020 Het is een meisje/jongen SD90 - 29 jaar - 1e kindje (ICSI 1.1) Uitgerekend op: 5 februari 2020 Het is een meisje/jongen Memmiee - 27 jaar - 2e kindje (IVF) Uitgerekend op: 28 maart 2020 Het is een meisje/jongen Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vandaag een positief telefoontje, ik mag starten!! Ook gelijk een uitgangsecho gehad. Rechts zagen ze 4 follikels en links 6. Volgende week de eerste follikelmeting.
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 16 juli Chanbee - 27 jaar - 1e kindje - iui 5 29 juli Jolo - 28 jaar - 1 e kindje - iui 4 Onbekend Nog anoniem - 41 jaar - 1e kindje - (MMM ICSI) Elletje-29 jaar-1e kindje- ronde 22 (MMM14e na MA) Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 6) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) Uitgerekend op: 14 november 2019 Het is een verrassing Yviev - 30 jaar - 1e kindje - ronde 20 ( ICSI 1.1) Uitgerekend op: 27 november 2019 Het is een meisje/jongen JosjeM - 27 jaar - 1e kindje (ICSI 2.0) Uitgerekend op: 23 januari 2020 Het is een meisje/jongen SD90 - 29 jaar - 1e kindje (ICSI 1.1) Uitgerekend op: 5 februari 2020 Het is een meisje/jongen Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik haal mij van de lijst. De zwangerschap loopt zeer waarschijnlijk fout. Vruchtje is te zien maar testen zijn weer negatief. Ik neem even afstand, ben echt kapot. Veel liefs en succes dames.
Heel veel sterkte meid. Dit wens je echt niemand toe. Vooral niet de vrouwen die het al zo moeilijk hebben en veel hebben moeten doen om een zwangerschap te bekomen. Neem rustig je tijd om dit te verwerken en een plaats te kunnen geven. Veel liefs ❤
Kan me voorstellen dat je er kapot van bent, meid, na al die tijd wachten is het zo oneerlijk... Ik weet hoe je je voelt, het is echt zwaar. Neem je tijd om dit een plaatsje te geven. Dikke knuffel!