Op de action test die ik net deed is nog een licht streepje te zien. Kan het door het hook effect komen of kan dat nog niet . Arts snapte er weinig van, verlies geen bloed en echo zag er goed uit voor dit termijn. Maar die verdomde testen..
Wat ontzettend schrikken @Memmiee Je kan proberen om je urine met 50% te verdunnen met water en dan nog eens te testen..
Normaal gezien gaat je teststreep kleur afnemen van je controlestreep waardoor je controlestreep bijgevolg lichter gaat kleuren en de testreep nog meer gaat knallen. Zo was het vorige zwangerschap ook bij mij rond de periode dat jij nu bent. Dat was met predictor dat ik toen testte.
Ik vermoed dat je dan heel wat meer duidelijkheid gaat hebben. Ik hoop dat het snel morgenmiddag gaat zijn zodat je een verlossend telefoontje krijgt. Onwetendheid is zo frustrerend.
Lieverd ik hoop met heel mijn hart dat dit gewoon het hook effect is en je morgen een positieve bloeduitslag krijgt, mijn duimen draaien overuren nu.
@Memmiee Ik heb zonet even opgezocht achter het hook-effect en er zijn idd wel meerdere vrouwen die ook 'plots' een lichtere streep hadden omdat het hcg te hoog was voor de test. Uiteindelijk is alles goed gekomen met hen. Hopelijk stelt dit je wat meer gerust en komt alles goed !
Lief dat je het opgezocht hebt meis!❤ Ben alleen wel bang dat het nog te vroeg is voor het hook effect. Maar wel superlief dat je zo meedenkt en meeleeft. Dankjewel. Zal het laten weten morgen.
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 10 augustus Chanbee - 28 jaar - 1e kindje - iui 6 29 juli Jolo - 28 jaar - 1 e kindje - iui 4 Onbekend Nog anoniem - 41 jaar - 1e kindje - (MMM ICSI) Elletje-29 jaar-1e kindje- ronde 22 (MMM14e na MA) Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 6) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) Uitgerekend op: 14 november 2019 Het is een verrassing Yviev - 30 jaar - 1e kindje - ronde 20 ( ICSI 1.1) Uitgerekend op: 27 november 2019 Het is een meisje/jongen JosjeM - 27 jaar - 1e kindje (ICSI 2.0) Uitgerekend op: 23 januari 2020 Het is een meisje/jongen SD90 - 29 jaar - 1e kindje (ICSI 1.1) Uitgerekend op: 5 februari 2020 Het is een meisje/jongen Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Memmiee hoe waren de bloeduitslagen? @Jolo voorzichtig gefeliciteerd, mijn duimen draaien overuren voor je dat het deze keer wel goed mag gaan <3 @hier weinig nieuws te melden eigenlijk.
Die was niet goed, helaas. Het vruchtje is een paar dagen geleden ermee opgehouden. Is heel snel gegaan, hcg is al super gedaald. Ben gestopt met de meds en wacht nu tot het los komt. Lieve meiden ik ga voorlopig even een pauze inlassen van zp om dit even een plek te geven. Spreek jullie vast over een tijd wel weer. Voor de dames die zwanger zijn, van harte! en voor de andere dames hoop ik dat het geluk jullie snel toekomt. Veel liefs!
NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze 10 augustus Chanbee - 28 jaar - 1e kindje - iui 6 29 juli Jolo - 28 jaar - 1 e kindje - iui 4 25 augustus Nog anoniem - 41 jaar - 1ste kindje samen - MMM icsi Onbekend Elletje-29 jaar-1e kindje- ronde 22 (MMM14e na MA) Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 22 (IUI 6) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) Uitgerekend op: 14 november 2019 Het is een verrassing Yviev - 30 jaar - 1e kindje - ronde 20 ( ICSI 1.1) Uitgerekend op: 27 november 2019 Het is een meisje/jongen JosjeM - 27 jaar - 1e kindje (ICSI 2.0) Uitgerekend op: 23 januari 2020 Het is een meisje/jongen SD90 - 29 jaar - 1e kindje (ICSI 1.1) Uitgerekend op: 5 februari 2020 Het is een meisje/jongen Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vanochtend follikelmeting gehad. Follikelgroei komt maar traag op gang, 2 x 11 mm en 3 keer kleiner dan 10 mm. Dinsdag weer follikelmeting Maar goed, veel eitjes betekend vaak ook mindere kwaliteit, dus maar hopen dat deze 5 toppertjes worden en misschien gaan er nog meer meedoen, das afwachten. Maar weet je, als het niet zo is, is het niet zo. Ik heb me er gedeeltelijk al bij neergelegd dat er geen kindje van ons samen zal komen. Ik doe deze poging eigenlijk ook maar om het gehad te hebben dan kan ik het gaan afsluiten Hoe verdrietig ook als het niet lukt maar moet op een gegeven moment ook verder
Ik blijf het echt herhalen en ik meen het ook echt, ik gun je dit kleine wondertje echt ! Mirakels bestaan en ik hoop dat jij degene bent die dit in levende lijve mag meemaken. Knuffel ! ❤
Dankjewel lieverd, dat mirakel heb ik idd bij vrienden en kennissen zien gebeuren, maar wil daar niet teveel hoop uit putten, wil mezelf denk ik een beetje beschermen. Daarom ben ik het al een beetje aan het afsluiten zodat de klap niet te groot zal zijn
We gaan ervoor dat het 5 super eitjes worden en dat je er maar 1 nodig hoeft te hebben. Je bent al zo lang bezig dan moet je geduld toch gewoon beloond worden! Ik duim voor je! ❤️